Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku tekstailee miehelleni öisin...?'

Vierailija
22.09.2014 |

Mieheni siis nukkui ja puhelin oli keittiössä latauksessa. Kaksi viestiä tuli 23-24 välillä. Lähettäjä S.N.. Kysyin kuka se on tänä aamuna niin mies sanoi ettei kuulu mulle, työasioita. Outoa koska mieheni on firmassa missä on kaksi työntekijää Jani ja Janne?!(plus mieheni!!!) uskallanko lukea ensi kerralla viestit?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:48"]

Klo 23-24 ei kukaan laittele työasioissa tekstiviestejä!!! Voit vaatia näyttämään viestit tai sanoa suoraan, että tuollaiset viestit osoittavat yleensä puolison pettävän!

[/quote]

Mies sanoi, että työasioita, joten joko luottaa puolisoonsa tai sitten ei.

Ja vaatiahan voi mitä vaan. Voi ukko vaikka vaatia, että vaimo pakkaa tavaransa ennen kuin mies töistä palaa.

Vierailija
22/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:50"]Sianjättö väreilee ilmassa.
[/quote]

JSSAP!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju se vaan surullisesti tukee ajatusta siitä että me naiset ollaan sekopää stalkkereita jotka penkoo toisen puhelimen pienimmästäkin risauksesta... huhhuh

Vierailija
24/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi lukea miehesi puhelimen saati työpuhelimen viestejä.

Jos et luota mieheen niin jätä mies.

Vierailija
25/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:56"]Tämä ketju se vaan surullisesti tukee ajatusta siitä että me naiset ollaan sekopää stalkkereita jotka penkoo toisen puhelimen pienimmästäkin risauksesta... huhhuh
[/quote]

Kyllä! Ja kuinka moni onkaan valmis rikkomaan lakia ja käskee toisia samaan. En ikinä katso mieheni viestejä. Ne eivät mulle kuulu ja mulle on ihan sama vaikka miehelle tulis yöllä viestejä. Ihan sama. Tulee mullekin.
Mitään ei kummallakaan ole salattavaa, vaan asioista voidaan keskustella meidän perheessä. Sääli näitä perheitä joissa keskustelu on tasoa nolla. :(

Vierailija
26/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:48"]

Klo 23-24 ei kukaan laittele työasioissa tekstiviestejä!!! Voit vaatia näyttämään viestit tai sanoa suoraan, että tuollaiset viestit osoittavat yleensä puolison pettävän!

[/quote]Hohhoijakkaa, olettepa mielikuvituksettomia, tietysti voi laittaa. Jonku kanssa on sovittu palaveri aamuksi ja hän tulee illalla kipeäksi ja ilmoiettaa että palaveri perutaan.

Miehen vastaus on tietysti töykeä, mutta ehkä siihen on muita syitä. Ehkä ap on sairaaloisen mustasukkainen ja utelee kaiken aikaa asioita.

Vierailija
27/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yöllä ihan hyvin voi monikin laittaa viestiä työasioissa. Esim remppafirman asiakas, joka on kotona keskustellut kaappivalinnasta vaimon kanssa iltateellä, ja laittaa viestin kun asia on kotona selvä. Eivät he tietenkään odota, että niihin heti vastataan, tieto on vaan valmiina toisen puhelimessa odottamassa aamua.

Vierailija
28/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama porvoolainen myrsky saadaan näköjään tosi olemattomista provoista aikaan.

Vierailija
29/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä moista salailua, meillä saa vapaasti kyllä lukea toinen toisemme viestit. Jos siis toinen pyytää... kyllä epäilykset heräisi, jos se yhtäkkiä muuttuisi.

Vierailija
30/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin lähettää noihin aikoihin viestii yhelle miespuoliselle kaverille

Vierailija
31/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt helvetti, jos kahdesta tekstiviestistä menee mammoilla päät sekasin. Jos se mies sanoo että ne on työasioita niin sitten ne on, jos epäilet pettämistä niin sen kyllä saa selville muutenkin. Jos et voi luottaa keneenkään niin älä hankkiudu suhteeseen.

Vierailija
32/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi lukee viestejä, mutta voit kysyä mieheltä lisää. Jos ei ole mitään salattavaa niin voi sitten kertoa kerran sua häirittee

Vierailija
33/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se miehen firma voi olla yhteyksissä muidenkin tahojen kanssa eikä näin ollen kaikkien työasiaviestien tarvitse tulla vain oman firman työntekijöiltä?!

Vierailija
34/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tossa vaiheessa vielä lukisi kun on vasta parista tekstarista kyse mutta itse kysyisin jos on jotain mitä on jättänyt kertomatta, jos miehellä ilmestyy yllättäen viikonlopuille työmatkoja ja iltasin kokouksia yms. Selvät pettäjän merkit ilmestyisivät niin ehkä siinä kohtaa tod.näk. sortuisin itse lukemaan viestit jollei ole jäänyt kiinni vielä siinä vaiheessa. Mutta ei kannata tuomita vielä, pari viestiä illalla 'työjuttuja' on vielä melko pientä... vaikka yhtä hyvin ne voivat olla sen salaisen rakastajattaren hyvänyön toivotuksia xD ei nyt maalata piruja seinille tässä vaiheessa.

Vierailija
35/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kumpikaan urki toisten puhelinta vaikka viestiä tulisi keskellä yötä. Se on vaan niin että toiseen joko luottaa tai ei. Mutta ite kysyisin suoraan mieheltä jos ne viestit häiritsee, kyllä se pettäminen selviäisi varmaan jollain muullakin tavalla ku kirjesalaisuuden rikkomisella. En kyllä ite tietäis miten toimisin jos mies vaikuttais kysymyksistä huolimatta salaperäseltä. Ehkä toivoisin jäävän rysän päältä kiinni nii ei tartteis turhaa leikkiä salapoliisia ja stressata seuraavaa johtolankaa :D

Vierailija
36/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan mieheltä suoraan jos ne viestit vaivaa !

Vierailija
37/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleeni puhelintapaus menneisyydestä. Olin juuri aloittanut treffailun erään miehen kanssa. Menin kylään ja istuin keittiössä kahvilla. Miehen puhelin soi, oli sijoittanut sen eteisen ikkunalaudalle. Kehotin häntä vastaamaan, johon mies totesi, ettei viitsi vastata, on varmaan työpuhelu, saattaa tulla vaikka Keski-Euroopasta, jossa firmalla oli myös toimintaa. Heti ajattelinkin, ettei kyseessä ollut työpuhelu, koska työ oli miehelle niin tärkeä asia. Myöhemmin sitten sain tietää, että tämä mies olikin naimisissa ja vaimohan se sieltä oli soittanut jokailtaisen soittonsa. Mies asui viikot pois kotoa työn takia. 

Vierailija
38/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei niitä näytä sillä on jotain salattavaa. Siinä tapauksessa voi itsekin lähetellä viestejä muille miehille. Niin minä teksisin.

Vierailija
39/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/97 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että mikäli miehesi jättää ensi yöksi puhelimen samalla tavalla näytille äänet päällä, ei hänellä ole mitään salattavaa. Jos menee äänettömälle tai muuten sellaiseen "epänormaaliin" paikkaan, niin salattavaa varmaan on...