Joku tekstailee miehelleni öisin...?'
Mieheni siis nukkui ja puhelin oli keittiössä latauksessa. Kaksi viestiä tuli 23-24 välillä. Lähettäjä S.N.. Kysyin kuka se on tänä aamuna niin mies sanoi ettei kuulu mulle, työasioita. Outoa koska mieheni on firmassa missä on kaksi työntekijää Jani ja Janne?!(plus mieheni!!!) uskallanko lukea ensi kerralla viestit?
Kommentit (97)
Tietenkin luet, mutta et jää siitä kiinni!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:59"]Se on niin helppo sanoa kun ei ole itse kokenut pettämistä, että luottaa eikä koskaan katsoisi toisen puhelinta. Olen aivan varma että jokainen jolla on epäilys asiasta niin tekee kaikkensa selvittääkseen totuuden. Tätä ei voi ymmärtää kuin sellainen joka on tän läpi käynyt. Turha teidän on jeesustella, elämä on.
[/quote]
Mua on petetty ja en silti koskaan alentunut ratsaa toisen puhelinta. Mulle on tehty tuota, et puhelin ratsattu suhteen aikana useaan otteeseen. Mitään syytä ratsaukselle ei ollut, paitsi kumppanin narsismi ja hallitsemisen halu.
Ei mulla ole nykyisessäkään suhteessa tarvetta ratsaa mieheni puhelinta. Tiedän, että häneen on rakastunut nuori tyttönen joka pommitta viestein jatkuvasti miestäni ja myös tiedän ettei mieheni häneen koskisi koskaan.
Annapa vaan tekstailla. Se ei kuulu sulle millään muotoa. Hanki apua mustankipeyteesi.
Normaalia olisi mielestäni kertoa, että huolestuttaa tämä, ja pyytää näyttämään viestit. Jos ei suostu näyttämän, on pettäjä ja ilkeä. Joka tapauksessa epämiellyttävä. Tällä tyylillä ei tarvitse mitään epäeettistä saati lakia rikkovaa tehdä.
Kun miehesi seuraavan kerran nukkuu tutki puhelin, jos viestit on siellä älä lue, jos ei niin pakkaa kamas sillävälin, kun hän on työasioilla. Jollei ole mitään salattavaa niin ei työasioitakaan poistella kännystä samantien.
Joskus kirjesalaisuuden rikkominen on ainoa keino saada tietää totuus. Itse murtaudun mieheni Facebookiin missä sitten olikin lässytystä toiselle naiselle. :'( epäilin kyllä jo, mutta silti se sattu lujaa. Niinkun olis maa revitty jalkojen alta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 14:50"]Luin yhden viestin kun mies oli suihkussa.. Siinä luki että "onko turvallista soittaa...;)"?! -ap
[/quote] no eiköhän se ollut sitten siinä! Olen pahoillani :(
Hänen siskonsa lähettää lapsensa ylihuomiselle kakkukahville kutsua juuri puolen yön jälkeen. Harmi niitä alkoi tulla mullekin. Ei ole paskempaa kuin herätä yöllisin tekstiviesteihin, joissa kutsutaan lauantaina kahville yli sadan kilometrin päähän. Tämä on tosi mukuloita on neljä. on synttäri ja nimpparia ja kutsut tulee yöllä just olet saanut nukuttua. Suku on pahin, ei ne toiset naiset.
Perheen äidit lähettävät öisin synttärikutsuja ainakin meille yleensä puolen yön jälkeen.
Mua on aina mietityttänyt, ketä nää yksityisyydestä meuhkaavat ovat. Onko ne niitä, joilla on itsellään salattavaa? Pettäjiä? Onko ne niitä, joilla on ollut sairaalloisen mustasukkainen ex? Vai onko ne niitä, joiden puolisot pitävät hämärän tiukasti kiinni yksityisyydestään ja alkavat itse myötäillä sitä, vaikka jossakin lukitussa mielen sopukassa epäilevätkin?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:48"]
Klo 23-24 ei kukaan laittele työasioissa tekstiviestejä!!! Voit vaatia näyttämään viestit tai sanoa suoraan, että tuollaiset viestit osoittavat yleensä puolison pettävän!
[/quote]
Mies sanoi, että työasioita, joten joko luottaa puolisoonsa tai sitten ei.
Ja vaatiahan voi mitä vaan. Voi ukko vaikka vaatia, että vaimo pakkaa tavaransa ennen kuin mies töistä palaa.
[/quote]
Paitsi että ukko EI voi sellaista vaatia. Tai ainahan kaikki voi kaikkea vaatia, mutta sama vaikutus kuin tuuleen huutaisi. Yhtä tyhjän kanssa!
Täällä on todellakin mustasukkaista/vainoharhaista porukkaa jotka vielä on valmiita tonkimaan toisen yksityisyyttä. Ajatelkaa nyt jumalauta kuinka naurettavaa käytöstä tuo on.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:42"]Sianjättö väreilee ilmassa.
[/quote]
Kyllä kaipaa ihan kunnon vanhaa lankapuhelinta. Ei piipannu viestejä öisin...