Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu katsoa itseään peilistä, kun pannaan takaapäin?

Vierailija
16.08.2024 |

Tällainen tavallinen tapaus, että olet eteisen kokovartalopeilin edessä nopeasti kohentamassa meikkiä mennäksesi ulos, mutta sitten mies tulee taaksesi erektio, nostaa hameesi ja alkaa hitaan intohimoisen panemisen.

Mitä ajattelet katsellessasi omia kasvojasi? Oletko tyytyväinen millaisia ilmeitä sinulla on suorituksen aikana vai häpeätkö niitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä saan extra buustia kun nain naista takaapäin peilin edessä. 

Vierailija
2/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa katsoa, kun miehet nai minua takaapäin, nautin katsella omaa vartaloa ja nautinnosta vääntynyttä ilmettä.

N.24v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille näkyy vaatekaapin oven isosta peilistä sänkyyn eli jos nai takaapäin. Siitä on mukava katsella rouvan tissien heiluriliikettä, hän painaa päänsä alas kun saa takaapäin, ei näy ilmettä, mutta kun rouvaa nuolee niin näkyy mutturalla oleva suu. Itsensä katselu peilistä ei kiihota olleskaan.

Vierailija
4/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiihottavaahan tuo oli, kun eräässä hotellissa oli koko sängyn levyinen peili. Eli en hävennyt, vaan näytti hyvältä kun mies nai minua takaapäin. Tuo oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kerta kun olen kunnolla nähnyt mitä takanani tapahtuu. Toisaalta on sekin kiihottavaa kun ei näe mitään eli on silmät peitettyinä ja kädet sidottuna sängyn päätyyn ja joku nai ihan edestä päin 😊 Molempi parempi.

Vierailija
5/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko tyytyväinen millaisia ilmeitä sinulla on suorituksen aikana?"

:D Täh? 

Vierailija
6/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko tyytyväinen millaisia ilmeitä sinulla on suorituksen aikana?"

:D Täh? 

Niin, miltä tuntuu katsoa omaa naamaa peilistä samaan aikaan, kun pannaan takaapäin. Hävettääkö vai oletko yllättynyt kuinka avoimen kiimainen oletkaan.

Vierailija
7/14 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin, aktin ja oman vartalon katselu kiihottaa, mutta pärstääni en halua nähdä.

N36

Vierailija
8/14 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itseäni enkä ainakaan omia ilmeitäni halua katsoa vaan kumppania.

Vierailija
9/14 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä itseäni enkä ainakaan omia ilmeitäni halua katsoa vaan kumppania.

Mitä jos se kumppani ottaa sinua hiuksista kiinni ja käskee katsoa itseäsi silmiin, kun otat patukkaa sisääsi?

Vierailija
10/14 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on kyllä omituisia käsityksiä siitä, miten naiset suhtautuvat seksiin ja itseensä. Ei kaikki naiset jotenkin koko ajan häpeä ja kauhistele seksuaalisuuttaan ja seksin harrastamistaan. Ja miksi olisin yllättynyt että olen himoissani? 

Itse en kyllä tykkäisi katsella omaa naamaani, sillä en tykkää katsoa itseäni peilistä muiden edessä ikinä muutenkaan. Ei se seksi tai nauttiminen tai ne ilmeet siinä ole se inhottava juttu.

Vierailija
11/14 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä naisesta tuntui, mutta kymmenkunta vuotta sitten olin tiimalasivartaloisen DD-kuppilla varustetun  naisen kanssa hotellissa, jossa sängyn sivulla oli peili. Kyllä näytti ja tuntui taivaallisen hyvältä ja nainenkin vilkuili peiliä, kun atleettinen ja karvainen jättikalu puski takaapäin nesteistä kiiltävää vehjettä sisään kuin hidastetussa filmissä. Liukasta ja tiukkaa oli, kaksi tuntia jaksoimme ilman taukoa ja tauon jälkeen alkoi alusta.

Vierailija
12/14 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiihottavaa kun eräässä hotellissa panin vaimoani takaapäin ja katselin välillä meitä seinällä olleesta peilistä. Voisi joskus ottaa uusiksi.

Vierailija
13/14 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kiihottavaa, yleensä katseltu toisiamme peilistä hotellissa. Omia kasvoja en kyllä minäkään katso, vaan enemmän vartaloita. Omaanikin. N40v

Vierailija
14/14 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukaan panna itseäni takaapäin niin näkee parhaiten. Nopea täytyy olla, muuten ei pääse sisälle.