Kannabiksen laittomuus on järjetöntä.
Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia.
Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny.
Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs.
Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 05:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 03:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 03:44"]
Mielestäni olisi hyvä jos tupakasta tehtäisiin täysin laitonta ja kannabis ja alkoholi olisi laillisia.
[/quote]
Aamen!
Taitaa vaan Räsäsellä & co olla niin suuri tarve hallita ja omistaa, ettei ehdottamasi ajatusmalli voi saada kannatusta.
t. Kristillisdemokraattiien mega-fanittaja
Miks tupakka? Miksei kaikki vaan lailliseksi.
[/quote]
[/quote]
Legalize it!
Kuinka monta kertaa kieltolaki on toiminut minkään substanssin kanssa?
[/quote] Mutta kannabis ei lisää mielenterveyden ongelmia. Ainoastaan laukaisee ne ja todennäköisesti ne ongelmat laukeaisivat muutenkin.
[/quote]
Kannabis aiheuttaa ahdistuneisuutta, johon käyttäjä usein hakee apua muista aineista. Säännöllinen viikottainen käyttö aiheuttaa myös masennusta, amotivaatiosyndroomaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 11:35"] [/quote] Mutta kannabis ei lisää mielenterveyden ongelmia. Ainoastaan laukaisee ne ja todennäköisesti ne ongelmat laukeaisivat muutenkin.
[/quote]
Kannabis aiheuttaa ahdistuneisuutta, johon käyttäjä usein hakee apua muista aineista. Säännöllinen viikottainen käyttö aiheuttaa myös masennusta, amotivaatiosyndroomaa.
[/quote]
Harvempi pössyttelijä sekaantuu loppupeleis kovempiin aineisiin. Tunnen tasan yhden joka käyttää kovempia aineita ja suurin osa tutuistani pössyttelee.
Väkevät alkojolijuomat saisi kieltää eikä sallia mitään uutta tilalle. Tupakat kokonaan kieltoo ja mällit myös
Lauantain Hesarista voi lukea, mitä kaikkea kannabis saa aikaan. Ei mitään kivaa luettavaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:04"]Väkevät alkojolijuomat saisi kieltää eikä sallia mitään uutta tilalle. Tupakat kokonaan kieltoo ja mällit myös
[/quote]
Varmaan myös sokerit ja kofeiini...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"]
Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä..
[/quote]
kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin.
Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle..
[/quote]
Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu.
Se nyt varmasti riippuu hyvin paljon ihmisestä jääkö koukkuun. Mielestäni lisää päihteitä ei tarvita. Koska minkään liiallinen käyttö ei ole hyväksi psyykkeelle, ja Suomessa ei osata juurikaan alko holia kaa fiksusti käyttää niin kannabiksen kanssa tuskin tulisi poikkeusta. Alkoholin ja kannabiksen yhteiskäytön tulokset olisivat taatusti myös mitä mainioimmat...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:04"]Väkevät alkojolijuomat saisi kieltää eikä sallia mitään uutta tilalle. Tupakat kokonaan kieltoo ja mällit myös
[/quote]
Varmaan myös sokerit ja kofeiini...
[/quote]
Jep, ja monta muutakin asiaa kannattais kieltää. Voi olla vaikka vaarallisia!
Kannabis on idiotismia! Nuoruuden kaikki miespuoliset kaverit ovat mömmöaivoisia pössyttelijöitä, olleet jo lähes 20vuotta. Ei siellä kuupassa enää juuri mitään liiku. Terkkuja Espooseen!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"]
Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä..
[/quote]
kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin.
Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle..
[/quote]
Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu.
[/quote]
"Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"]Kannabis on idiotismia! Nuoruuden kaikki miespuoliset kaverit ovat mömmöaivoisia pössyttelijöitä, olleet jo lähes 20vuotta. Ei siellä kuupassa enää juuri mitään liiku. Terkkuja Espooseen!
[/quote]
Jos aivot ovat mömmööntyneet niin helpommalla pääsee kun alkoholilla läträä.
Vaikka kannabis ois laillista, nykyistä enemmän ei ois niitä jotka pössyttelee liikaa. Vaikka laillisen hankintatavan vuoksi käyttö lisääntyis hitusen, ongelmakäyttäjien määrä on aina sama silti ja niitä ei taas lait pidättele kuten ei nykyisinkään.
Alkoholi on laillista, mutta jokainen joka alkoholia on joskus maistanut ei ole jäänyt koukkuun alkoholiin vaikka saatavuus on helppoa. Kannabista polttelis keskivertoihminen muutaman kerran kuussa, samaan tapaan kuin nyt käy viettämässä iltaa alkoholia nauttien.
Se miksi kannabis on laitonta, siinä vaakakupissa ei paina huoli kansalaisten terveydestä, vaan isommat bisnekset. Jos terveysasiat ois vaikuttimena ykkössijalla, myös alkoholi ois kielletty tiukasti, samoin hyvin moni muu asia ihan toisin tässä maailmassa.
Voisiko kannabiksesta olla apua liialliseen panetukseen?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu.
[/quote]
sallithan mun olla pikkasen eri mieltä kuiteskin,jooko?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:14"]Voisiko kannabiksesta olla apua liialliseen panetukseen?
[/quote]
No mua ainaki panetti enemmän pössyttelyn jälkeen :D
Kannabiksella ei ehkä fyysisiä huonoja terveysvaikutuksia ole mutta psyykkisiä on. Aivan yhtä kamala on hakeeko mielen lääkkeeksi alkoholia vai kannabista, pitkäaikainen käytön vaikutus on se ettei mieli ole enää entisensä sen jälkeen. Ja näin masentuneen kansan kanssa ei ole mitenkään järkevää, tehdä vielä helpommaksi eri päihteiden käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:16"]Kannabiksella ei ehkä fyysisiä huonoja terveysvaikutuksia ole mutta psyykkisiä on. Aivan yhtä kamala on hakeeko mielen lääkkeeksi alkoholia vai kannabista, pitkäaikainen käytön vaikutus on se ettei mieli ole enää entisensä sen jälkeen. Ja näin masentuneen kansan kanssa ei ole mitenkään järkevää, tehdä vielä helpommaksi eri päihteiden käyttöä.
[/quote]
Mutta kannabis ei lisää mielenterveyden ongelmia. Ainoastaan laukaisee ne ja todennäköisesti ne ongelmat laukeaisivat muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 03:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 03:44"]
Mielestäni olisi hyvä jos tupakasta tehtäisiin täysin laitonta ja kannabis ja alkoholi olisi laillisia.
[/quote]
Aamen!
Taitaa vaan Räsäsellä & co olla niin suuri tarve hallita ja omistaa, ettei ehdottamasi ajatusmalli voi saada kannatusta.
t. Kristillisdemokraattiien mega-fanittaja
Miks tupakka? Miksei kaikki vaan lailliseksi.
[/quote]