Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabiksen laittomuus on järjetöntä.

Vierailija
20.09.2014 |

Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia.
Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny.
Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs.
Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee? [/quote]   Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata. [/quote] Helpointa se on kerrasta lopettaa, vaikka pahaa tekeekin. Sillä vähentämisellä aiheuttaa vaan itelleen stressiä miettimällä esim nyt sen vuoden että pitää vähentää ja pitää lopettaa jne...

[/quote]

 

Jostain syystä suurin osa ei yksinkertaisesti siihen pysty

Vierailija
22/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee? [/quote]   Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata. [/quote] Kyllä voi. Miten kuvittelet, että esim. raskaaks tulevat voi lopettaa? Mä lopetin vajaa 3kk sit, enkö tullu ees raskaaks. Röökausta takana 11 vuotta.

[/quote]

 

Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote]   Kannabikseen jää koukkuun vahvemmin kuin tupakkaan. Tupakkaan on jäänyt lukematon määrä suomalaisia koukkuun. [/quote] Ei jää. Usko jo. [/quote]   Uskon mielummin lääkäreitä ja kansainvälisiä lääketieteellisiä tutkimuksia [/quote] No antaisitko lähteen jossa kerrotaan kannabiksen riippuvuutta aiheuttavat aineet?

[/quote]

 

Kannabis on itse riippuvuutta aiheuttava
[/quote]
Jos lukisit vaikka tän ennenkuin tuut väittää et kannabis aiheuttaa enemmän riippuvuutta kuin tupakka.
mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-alkoholia-turvallisempaa/2247772

Vierailija
24/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.
[/quote]
Kyllä sen voi lopettaa ihan tosta vaan. Kokemusta on. Mutta mikä tuo juttu on että kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka?

Vierailija
25/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.

[/quote]

voi hyvä ihminen sun kanssas!

en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs"

[/quote]

 

Eli jauhat roskaa. Juuri se tieto on sitä millä toimitaan eikä jonkun pössyttelijän "kokemuksilla".

[/quote]

Mistä ihmeen tiedosta sä oikeen puhut??!

[/quote]

 

Lääketietteellisistä tutkimuksista ja ammattilaisten tiedoista. 

[/quote]

Oot sä joku ammattailinen vai?

[/quote]

 

En ole enkä ole sitä väittänytkään. Mutta asiaa on tutkinut monetkin ammattilaiset. Myös Suomessa

Vierailija
26/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene. 

Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia.

Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:15"]

Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene. 

Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia. Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin.

Siis etkö joutunu käyttään edes laastaria? kukaan teistä?

Vierailija
28/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:00"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote]   Kannabikseen jää koukkuun vahvemmin kuin tupakkaan. Tupakkaan on jäänyt lukematon määrä suomalaisia koukkuun. [/quote] Ei jää. Usko jo. [/quote]   Uskon mielummin lääkäreitä ja kansainvälisiä lääketieteellisiä tutkimuksia [/quote] No antaisitko lähteen jossa kerrotaan kannabiksen riippuvuutta aiheuttavat aineet? [/quote]   Kannabis on itse riippuvuutta aiheuttava [/quote] Jos lukisit vaikka tän ennenkuin tuut väittää et kannabis aiheuttaa enemmän riippuvuutta kuin tupakka. mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-alkoholia-turvallisempaa/2247772

[/quote]

 

Luitko edes tuota tutkimusta? Siinä todettiin että vaikutukset ovat pienemmät. Ei että se on vaarattomampaa.

Tietenkin jos tupakoitsija vetää joka päivä askin päivässä tupakkaa ja toinen polttaa yhden kerran pienen määrän piipussa viikossa niin vaikutukset on eri.

Juuri sitä toi tutki. 

Näytä minulle sellainen työskentelevä kannabista polttava joka polttaa yhden askillisen verran puhdasta kannabista päivässä niin sitten voidaan verrata.

Kannabista käytetään vähän verrattuna esim. alkoholiin. Se on kallista koska suurin osa ei sitä kasvata itse. Sitä on suhteellisen vähän saatavilla eikä sitä voi polttaa avoimesti. Siksi sen riskitkin on pienemmät. 

Tämä myös estää sitä että siihen ei jää kiinni. Kuinka moni jää alkoholiin kiinni jos juo puoli desiä kaljaa viikossa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari faktaa:

1. Tupakan nikotiini koukuttaa enemmän kuin kannabis,

2. mutta se ei poista sitä faktaa, että myös kannabis koukuttaa

3. n. 10% käyttäjistään.

4. Kannabis koukuttaa, vaikka joku arjensankari olekaan tullut riippuvaiseksi.

5. Kannabis, kuten mm. tupakka ja alkoholikin, aiheuttaa fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista riippuvuutta.

Mietityttääkö vielä jokin asia tuon riippuvuuden suhteen?

Vierailija
30/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.

[/quote]

Eiks niillä laastareilla pääse helposti?
[/quote]
Turhia ne semmoset on. Ei mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:15"]

Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene. 

Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia. Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin.

Siis etkö joutunu käyttään edes laastaria? kukaan teistä?

Nope. Toki lisänä on niitä lopettajia, jotka käyttivät.

Vierailija
32/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee? [/quote]   Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata. [/quote] Eiks niillä laastareilla pääse helposti? [/quote] Turhia ne semmoset on. Ei mitään hyötyä.

[/quote]

 

Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin pörisee bongi tossa pöydällä. Melko hvyvät vibat hei!

Vierailija
34/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.

[/quote]

Eiks niillä laastareilla pääse helposti?
[/quote]
Turhia ne semmoset on. Ei mitään hyötyä.
[/quote]

Kyllä niistä on hyötyä, jos ei sitä nikotiinia muuten mistään saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:15"]

Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene. 

Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia. Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin. Siis etkö joutunu käyttään edes laastaria? kukaan teistä? Nope. Toki lisänä on niitä lopettajia, jotka käyttivät.

 

Montako tupakkaa poltitte viikossa?

Vierailija
36/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:15"]

Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene. 

Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia. Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin.

Siis etkö joutunu käyttään edes laastaria? kukaan teistä?

Kysymystä ei ollu tarkoitettu mulle, mutta vastaan omalta osaltani. Lopetin loppujen lopuksi ilman mitään korvaustuotteita, todettuani että ne on ihan yhtä tyhjän kanssa! Ja jos ne jollain auttaiskin, niin sitten seuraavaks pitäis päästä eroon siitä korvaustuotteesta. Että ei paljon järkeä. Taitavat olla lähinnä rahastusta!

Vierailija
37/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani myssypäät täällä mouhoomassa?

Vierailija
38/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote]   Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?

[/quote]

 

Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata.

[/quote]

Eiks niillä laastareilla pääse helposti?
[/quote]
Turhia ne semmoset on. Ei mitään hyötyä.
[/quote]

Kyllä niistä on hyötyä, jos ei sitä nikotiinia muuten mistään saa.
[/quote]
Ei mulla ainakaan auttanu yhtään mitään.

Vierailija
39/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä on hyötyä, jos ei sitä nikotiinia muuten mistään saa.

Näinpä. Se on taas asia erikseen, että mihin suuntaas nikotiiniriippuvuus menee, kun alottaa valmisteiden käytön.

Vierailija
40/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:15"]

Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene. 

Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia. Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin. Siis etkö joutunu käyttään edes laastaria? kukaan teistä? Nope. Toki lisänä on niitä lopettajia, jotka käyttivät.

 

Montako tupakkaa poltitte viikossa?

Mä poltin noin 10 päivässä ennen ku lopetin. Kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän