Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabiksen laittomuus on järjetöntä.

Vierailija
20.09.2014 |

Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia.
Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny.
Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs.
Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heroniinia sais maitokaupasta, valtaosa ihmisistä ei joka tapauksessa vedä itseään viemäristä alas päihteiden kanssa. Terveellä, hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta vetää päätä sekasin jokaseen suruun ja murheeseen, ja se kai erottaa ne, ketkä alkoholisoituu ja ketkä ei. Jos juomisen/päihteisenkäytön motiivina on kurjan olon taltutus, ne aiheet ei lopu kesken ja harjoitus tekee mestarin kenestä tahansa vaikkei ois mitenkään erityisen addiktoituvaa tyyppiä.

Vierailija
82/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:46"]

Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia. Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny. Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs. Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.

[/quote]

 

Nopeammin siihen jää kiinni kun tupakkaan. Siitäkin yritetään päästä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu.

[/quote]

sallithan mun olla pikkasen eri mieltä kuiteskin,jooko?

 
[/quote]

Tietty, vaikutat muitenkin niin rebeliltä kirjoitustaitoinesi kaikkinesi.

Vierailija
84/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:46"]

Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia. Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny. Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs. Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.

[/quote]

 

Nopeammin siihen jää kiinni kun tupakkaan. Siitäkin yritetään päästä eroon.
[/quote]
Itseasias kofeiiniinkin jää pahemmin koukkuun kuin kannabikseen. Kannabikseen ei sinänsä tule riippuvuutta.

Vierailija
85/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:52"]

Alkoholi sitten myös laittomaksi. Paljon vaarallisempaa terveydelle.

[/quote]

 

Alkoholin käyttöä yritetäänkin hillitä. Mutta se että alkoholia käytetään ei tarkoita että kannabiksenkin käyttö pitää sallia

Vierailija
86/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]Mihinköhän Mikko Pekkola mahtoi kuolla... [/quote] Kannabikseen ei voi kuolla. Eli ei siihen ainakaan.

[/quote]

 

Kyllä voi kuolla. Se on vaarallisempaa kuin tupakka ja siihen kuolee koko ajan ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"]

Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä..

[/quote]

kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin.

Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle..

[/quote]

 

Kannabikseen jää koukkuun vahvemmin kuin tupakkaan. Tupakkaan on jäänyt lukematon määrä suomalaisia koukkuun.

Vierailija
88/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:04"]Väkevät alkojolijuomat saisi kieltää eikä sallia mitään uutta tilalle. Tupakat kokonaan kieltoo ja mällit myös [/quote] Varmaan myös sokerit ja kofeiini...

[/quote]

 

Sokeri on ihmiselle elintärkeätä. Kofeiinia on normaaleissa ruokatuotteissa. Sen haittavaikutukset ovat täysin merkityksettömiä kannabikseen verrattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]Mihinköhän Mikko Pekkola mahtoi kuolla... [/quote] Kannabikseen ei voi kuolla. Eli ei siihen ainakaan.

[/quote]

 

Kyllä voi kuolla. Se on vaarallisempaa kuin tupakka ja siihen kuolee koko ajan ihmisiä
[/quote]
Tukehtuuks ne avaruuskakkuun? Kannabiksella ei pysty vetään övereitä.

Vierailija
90/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] sallithan mun olla pikkasen eri mieltä kuiteskin,jooko?   [/quote] Tietty, vaikutat muitenkin niin rebeliltä kirjoitustaitoinesi kaikkinesi.

[/quote]

jaa,koska en ole sanaa mieltä kanssasi kengänpohjateoriasta.olen rebel?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"]

Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä..

[/quote]

kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin.

Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle..

[/quote]

 

Kannabikseen jää koukkuun vahvemmin kuin tupakkaan. Tupakkaan on jäänyt lukematon määrä suomalaisia koukkuun.
[/quote]
Ei jää. Usko jo.

Vierailija
92/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria.

[/quote]

 

Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] sallithan mun olla pikkasen eri mieltä kuiteskin,jooko?   [/quote] Tietty, vaikutat muitenkin niin rebeliltä kirjoitustaitoinesi kaikkinesi.

[/quote]

jaa,koska en ole sanaa mieltä kanssasi kengänpohjateoriasta.olen rebel?
[/quote]

Viittasin kirjoitukseesi.

Vierailija
94/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria.

[/quote]

 

Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä
[/quote]
En tunne ketään joka olis kannabikseen jäänyt koukkuun. Siinä ei ole riippuvuutta aiheuttavia aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria.

[/quote]

 

Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä
[/quote]

Millä tupakasta sitten päästään eroon, jos ei päättämällä? Hypnoosilla? Älä nyt ainakaan vastaa, että nikotiiinikorvaushoidoilla, koska harvalle röökaajalle se nikotiinista eroonpääseminen vaikeinta on.

Kerrotko samalla, kun vinkkaat tuosta tupakoinnin lopettamisesta, että miten kannabis, jossa ei ole mitään nikotiinin kaltaista riippuvuutta aiheuttavaa ainetta ole, on koukuttavampaa kuin rööki.

Vierailija
96/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta.

moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen?

Vierailija
97/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteittainen dekriminalisaatio (pienten määrien ja omien kasvien tuomittavuudesta luopuminen) olisi kyllä poikaa. Laillistaminen ei tule ennen sitä.

Ei sovi silti aliarvioida. Jos nyt sen grammankin hyvää kukkaa onnistuu illassa polttamaan tai vaporisoimaan tai syömään niin kyllä vaikutus on enemmän kuin "kovinkaan montaa tuntia". Aamujumi on aamujumi ja niillä joilla on toleranssia on tietty perusjumi aina pohjalla. Ei se tietenkään mitenkään vertaudu niihin mihin nyt tulee mieleen verrata, eli etanolikrapula, pirilaskut tai subunitkut, joista 2 viimeisestä minulla tosin ei ole omaa kokemusta mutta nähtynä ja kuultuna ja luettuna. Tai viihdekäytettyjen bentsojen vieroitusoireet, enpä ole kiinnostunut. Sinänsä on totta, että letaalia annosta kannabista on täysin mahdotonta ottaa kuten on myös tunnetuimmilla ja tutkituimmilla voimakkaammilla psykedeeleillä, LSD:lla ja sienillä, jotka sietäisivät olla samassa dekriminalisoidussa ryhmässä.

Mikään päihde ei sovi kaikille ja kaikilla päihteillä joku sotkee elämänsä. Heille voitaisiin kyllä antaa enemmän apua opioidikorvaushoidon ja päihdeterapian muodossa niillä resursseilla, jotka vapautuisivat, kun harmittomat psykedeelien, pilvi mukaanluettuna, harrastajat jätettäisiin rauhaan.

Vierailija
98/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta.

moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen?
[/quote]
Nämä inttäjät ovat täysin valtion aivopesemiä.

Vierailija
99/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia. Ja kyllä, kannabiksen aiheuttamaan hyvään oloon voi tulla nk. fyysinen riippuvuus, joka voi ilmetä vieroitusoireina. Lisäksi kannabis on elimistöstä hitaasti poistuva aine, ja esimerkiksi rattijuopumus voidaan todeta vaikka VIIKON kuluttua aineen käytöstä.. Vähän tätäkin puolta tarjoilen. T. Aihetta ammatin puolesta opiskellut

Vierailija
100/133 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia. Ja kyllä, kannabiksen aiheuttamaan hyvään oloon voi tulla nk. fyysinen riippuvuus, joka voi ilmetä vieroitusoireina. Lisäksi kannabis on elimistöstä hitaasti poistuva aine, ja esimerkiksi rattijuopumus voidaan todeta vaikka VIIKON kuluttua aineen käytöstä.. Vähän tätäkin puolta tarjoilen. T. Aihetta ammatin puolesta opiskellut
[/quote]
Kai tiesit, että jos käytät hampunsiemeniä ruoassa (ei aiheuta päihtymystä), näkyy myös se testeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä