Kannabiksen laittomuus on järjetöntä.
Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia.
Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny.
Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs.
Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Kannabikseen jää koukkuun vahvemmin kuin tupakkaan. Tupakkaan on jäänyt lukematon määrä suomalaisia koukkuun. [/quote] Ei jää. Usko jo.
[/quote]
Uskon mielummin lääkäreitä ja kansainvälisiä lääketieteellisiä tutkimuksia
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote] Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Millä tupakasta sitten päästään eroon, jos ei päättämällä? Hypnoosilla? Älä nyt ainakaan vastaa, että nikotiiinikorvaushoidoilla, koska harvalle röökaajalle se nikotiinista eroonpääseminen vaikeinta on. Kerrotko samalla, kun vinkkaat tuosta tupakoinnin lopettamisesta, että miten kannabis, jossa ei ole mitään nikotiinin kaltaista riippuvuutta aiheuttavaa ainetta ole, on koukuttavampaa kuin rööki.
[/quote]
Paitsi että kannabis on koukuttavaa
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:57"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]Mihinköhän Mikko Pekkola mahtoi kuolla... [/quote] Kannabikseen ei voi kuolla. Eli ei siihen ainakaan. [/quote] Kyllä voi kuolla. Se on vaarallisempaa kuin tupakka ja siihen kuolee koko ajan ihmisiä [/quote] Tukehtuuks ne avaruuskakkuun? Kannabiksella ei pysty vetään övereitä.
[/quote]
Kaikella voi vetää overit
[/quote]
Sä et pysty kannabiksella vetään sellaisia övereitä että siihen kuolisi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote] Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Millä tupakasta sitten päästään eroon, jos ei päättämällä? Hypnoosilla? Älä nyt ainakaan vastaa, että nikotiiinikorvaushoidoilla, koska harvalle röökaajalle se nikotiinista eroonpääseminen vaikeinta on. Kerrotko samalla, kun vinkkaat tuosta tupakoinnin lopettamisesta, että miten kannabis, jossa ei ole mitään nikotiinin kaltaista riippuvuutta aiheuttavaa ainetta ole, on koukuttavampaa kuin rööki.
[/quote]
Paitsi että kannabis on koukuttavaa
[/quote]
Listaas kannabiksen riippuvuutta aiheuttavat aineet?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Nämä inttäjät ovat täysin valtion aivopesemiä.
[/quote]
Olet lapsellinen. Asiaa on tutkinut alaan ammattilaiset. Oletko sinä alan ammattilainen?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Nämä inttäjät ovat täysin valtion aivopesemiä.
[/quote]
Olet lapsellinen. Asiaa on tutkinut alaan ammattilaiset. Oletko sinä alan ammattilainen?
[/quote]
Jos kannabikseen jää 10% käyttäjistä koukkuun niin se on aika pieni määrä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
voi hyvä ihminen sun kanssas!
en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs"
[/quote]
Eli jauhat roskaa. Juuri se tieto on sitä millä toimitaan eikä jonkun pössyttelijän "kokemuksilla".
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]
Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia.
[/quote]
Ihan tosissasko uskot, että jos kannabis laillistettais, koko Suomen kansa ois kannabikseen koukussa???
[/quote]
Yhtä yleistä siitä tulisi kuin tupakka.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
voi hyvä ihminen sun kanssas!
en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs"
[/quote]
Eli jauhat roskaa. Juuri se tieto on sitä millä toimitaan eikä jonkun pössyttelijän "kokemuksilla".
[/quote]
Mistä ihmeen tiedosta sä oikeen puhut??!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Kannabikseen jää koukkuun vahvemmin kuin tupakkaan. Tupakkaan on jäänyt lukematon määrä suomalaisia koukkuun. [/quote] Ei jää. Usko jo.
[/quote]
Uskon mielummin lääkäreitä ja kansainvälisiä lääketieteellisiä tutkimuksia
[/quote]
No antaisitko lähteen jossa kerrotaan kannabiksen riippuvuutta aiheuttavat aineet?
Ei kannabis sen pahempi oo kuin alkoholi, mut alkoholin kielto ois hankalampaa lähteä toteuttamaan. En nää yhtäkään hyvää syytä, miks tässä päihteisiinmenevässä maassa pitäis laillistaa enää yhtäkään päihdyttävää ainetta.
Ja mitäs muuten, jos kannabis laillistettais, just vaik sen nojalla, "kun alkoholikin on", niin mitä veikkaatte, mikä on seuraava. Ekstaasi? "Jos ny ihan vaan bilekäyttöön, kyl alkoki aiheuttaa viinapiruja, nii mitä se haittaa, jos essoki saa kuulee harhoja". Sad, but true.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"]
Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä..
[/quote]
kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin.
Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle..
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:45"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"] Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia. [/quote] Ihan tosissasko uskot, että jos kannabis laillistettais, koko Suomen kansa ois kannabikseen koukussa??? [/quote] Siis kirjotteleeko siellä nyt joku sama sisälukutaidoton valopää? Voitko kopioida kohdan, jossa luki väite, "koko Suomi jää koukkuun"? :D [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen. [/quote] voi hyvä ihminen sun kanssas! en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs" [/quote] No, yo ghettoface, oot kyl vitun ug, kun puhut "kokemuksesta", etkä suostu lähtemään mukaan "tietopeliin" (????? :D). Haha, ota ny pää sieltä perseestä pois ja tajua, että faktat ei muodostu sun kokemusten mukaan. [/quote] itse asiassa mun kohdalla ne kyllä muodostuu ja nimenomaan omalta osaltani. sä voit ottaa tässä asiassa pääs perseestä pois XD [/quote] Oli pakko vähän naurahtaa sun surkealle vasta-argumentille. ::D
[/quote]
surkealle?hahahahaa!!!
mun kommentti on 100% totta,kun taas sun on pelkkää paskaa!
sä voit naurahdella mun puolesta vaikka omalle peilikuvalles urpo