Kannabiksen laittomuus on järjetöntä.
Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia.
Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny.
Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs.
Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:01"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:44"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria. [/quote] Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä [/quote] Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee? [/quote] Suurimmalla osalla kestää päästä tupakasta hyvin pitkä aika. Sitä tupakointia ei vaan voi tosta lopettaa. Monet kuluttavat vuodenkin pikku hiljaa vähentäen tupakointia koska se on niin vaikeata. [/quote] Eiks niillä laastareilla pääse helposti? [/quote] Turhia ne semmoset on. Ei mitään hyötyä.
[/quote]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
[/quote]
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:15"]
Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene.
Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia. Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin. Siis etkö joutunu käyttään edes laastaria? kukaan teistä? Nope. Toki lisänä on niitä lopettajia, jotka käyttivät.
Montako tupakkaa poltitte viikossa?
No itse poltin n. 160, jos ajatellaan, että reilu aski päivässä. Muut varmaan saman verran. En luonnollisesti pidä kirjaa muiden tupakoinnista. Paljonko sun lähipiiri muuten juo kahvia desilitroina viikos? Just asking.
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:20"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:15"]
Olet harvinaisuus. Suurin osa ei siihen kykene.
Mistä sä nyt revit tätä tietoas? Linkkaa tai osoita lähteitä, niin sun jutut on uskottavampia. Voin nyt ihan heittämällä saada mieleeni ainakin 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka ovat lopettaneet tupakoinnin TAHDONVOIMALLA - kuten mäkin. Siis etkö joutunu käyttään edes laastaria? kukaan teistä? Nope. Toki lisänä on niitä lopettajia, jotka käyttivät. Montako tupakkaa poltitte viikossa? No itse poltin n. 160, jos ajatellaan, että reilu aski päivässä. Muut varmaan saman verran. En luonnollisesti pidä kirjaa muiden tupakoinnista. Paljonko sun lähipiiri muuten juo kahvia desilitroina viikos? Just asking.
Suurin osa juo 8 desiä ja muutama alle 4 desiä. Sitten on vielä yks töissä joka juo ainakin litran. Miten nii?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:27"]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen.
Ei toimi kaikilla siuhenkään...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:27"]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen.
Ei toimi kaikilla siuhenkään...
Siis siihenkään oli tarkoitus kirjoittaa.
Kannabis aiheuttaa hyvää oloa eli luultavasti tuottaa myös endorfiinia. Mihin endorfiinia tuottavaan ja hyvää oloa aiheuttavaan ei voisi jäädä koukkuun?
Oon poltellut pari kertaa. Joskus ei tuntunut missään, mutta kerran sain valtavan orgasmin kun nous päähän, siis ilman mitään kosketusta tai edes seksuaalisia ajatuksia, ihan puun takaa. Tekihän se perkeleen hyvää. Miksei hyvänolontunne aiheuttaisi riippuvuutta?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:27"]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen.
Ei toimi kaikilla siuhenkään...
Siis siihenkään oli tarkoitus kirjoittaa.
Miten on mahdollista, että ei auta nikotiinituote ei auta nikotiinin tarpeesee? Kaipaako keho nikotiinia esim. häkällä höystettynä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:27"]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen.
Ei toimi kaikilla siuhenkään...
Siis siihenkään oli tarkoitus kirjoittaa.
Miten on mahdollista, että ei auta nikotiinituote ei auta nikotiinin tarpeesee? Kaipaako keho nikotiinia esim. häkällä höystettynä?
Sitä en kuule tiedä miksi näin, mutta mä kun lopetin niin en huomannut olossani MITÄÄN eroa, käytin tai en. Yhtä hyvin pärjäsin ilman kuin korvaustuotteiden kanssa, joita kyllä kokeilin useita.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:27"]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen.
Ei toimi kaikilla siuhenkään...
Siis siihenkään oli tarkoitus kirjoittaa.
Miten on mahdollista, että ei auta nikotiinituote ei auta nikotiinin tarpeesee? Kaipaako keho nikotiinia esim. häkällä höystettynä?
Sitä en kuule tiedä miksi näin, mutta mä kun lopetin niin en huomannut olossani MITÄÄN eroa, käytin tai en. Yhtä hyvin pärjäsin ilman kuin korvaustuotteiden kanssa, joita kyllä kokeilin useita.
Eli vedit aina vaan poskareita XD
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:27"]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa? Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen. Ei toimi kaikilla siuhenkään... Siis siihenkään oli tarkoitus kirjoittaa. Miten on mahdollista, että ei auta nikotiinituote ei auta nikotiinin tarpeesee? Kaipaako keho nikotiinia esim. häkällä höystettynä? Sitä en kuule tiedä miksi näin, mutta mä kun lopetin niin en huomannut olossani MITÄÄN eroa, käytin tai en. Yhtä hyvin pärjäsin ilman kuin korvaustuotteiden kanssa, joita kyllä kokeilin useita.
Mä lopetin tupakan juomalla enemmän viinaa. Otin aina ryypyn silloin kun ennen menin tupakille. Nyt sitten pitäs vähentää tätä lotraamista?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:27"]
Paljonkin hyötyä. Ihminen joka polttaa askin päivässä saa fyysisiä oireita jos lopettaa nikotiinin saannin
Ja entäs tapariippuvuus, joka monella on se pahempi, eikä mene ohi silloinkaan kun se nikotiiniriippuvuus helpottaa?
Nikotiinivalmisteet ei luonnollisestikkaan tapariippuvuuteen auta, mutta nikotiinikorvaushoitona toimii tupakkariippuvuuden fyysiseen puoleen.
Ei toimi kaikilla siuhenkään...
Siis siihenkään oli tarkoitus kirjoittaa.
Miten on mahdollista, että ei auta nikotiinituote ei auta nikotiinin tarpeesee? Kaipaako keho nikotiinia esim. häkällä höystettynä?
Sitä en kuule tiedä miksi näin, mutta mä kun lopetin niin en huomannut olossani MITÄÄN eroa, käytin tai en. Yhtä hyvin pärjäsin ilman kuin korvaustuotteiden kanssa, joita kyllä kokeilin useita.
Eli vedit aina vaan poskareita XD
Voi kuule kun en. 15 vuotta ihan keuhkoihin asti sitä paskaa tuli vedettyä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:11"]
Vaikka kannabis ois laillista, nykyistä enemmän ei ois niitä jotka pössyttelee liikaa. Vaikka laillisen hankintatavan vuoksi käyttö lisääntyis hitusen, ongelmakäyttäjien määrä on aina sama silti ja niitä ei taas lait pidättele kuten ei nykyisinkään.
Alkoholi on laillista, mutta jokainen joka alkoholia on joskus maistanut ei ole jäänyt koukkuun alkoholiin vaikka saatavuus on helppoa. Kannabista polttelis keskivertoihminen muutaman kerran kuussa, samaan tapaan kuin nyt käy viettämässä iltaa alkoholia nauttien.
Se miksi kannabis on laitonta, siinä vaakakupissa ei paina huoli kansalaisten terveydestä, vaan isommat bisnekset. Jos terveysasiat ois vaikuttimena ykkössijalla, myös alkoholi ois kielletty tiukasti, samoin hyvin moni muu asia ihan toisin tässä maailmassa.
[/quote]
Jos kannabis olisi laillista sitä vedettäisiin yhtä paljon kuin tupakkaa.
[/quote]
Tehdäänkö näin maissa, joissa kannabiksen käyttö on sallittua? (esim. Hollanti, Espanja, Portugali, Tsekki ja mitäköhän näitä vielä on)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:19"]
Pari faktaa: 1. Tupakan nikotiini koukuttaa enemmän kuin kannabis, 2. mutta se ei poista sitä faktaa, että myös kannabis koukuttaa 3. n. 10% käyttäjistään. 4. Kannabis koukuttaa, vaikka joku arjensankari olekaan tullut riippuvaiseksi. 5. Kannabis, kuten mm. tupakka ja alkoholikin, aiheuttaa fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista riippuvuutta. Mietityttääkö vielä jokin asia tuon riippuvuuden suhteen?
[/quote]
Kannabis ei, kuten mm. tupakka ja alkoholi, aiheuta fyysistä riippuvuutta. Ei tää nyt mikään mielipidekysymys kuitenkaan ole.
Onneksi asun maassa, jossa saa ihan laillisesti käyttää kannabista :) .
Koko huumeiden vastainen sota on vtn fail.
http://maailma.net/artikkelit/kofi_annanin_johtama_ryhma_esittaa_huumeiden_laillistamista
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 03:24"]
Koko huumeiden vastainen sota on vtn fail.
http://maailma.net/artikkelit/kofi_annanin_johtama_ryhma_esittaa_huumeiden_laillistamista
[/quote]
Kofi myy itse huumeita. Paska linkki.
Mielestäni olisi hyvä jos tupakasta tehtäisiin täysin laitonta ja kannabis ja alkoholi olisi laillisia.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 03:44"]
Mielestäni olisi hyvä jos tupakasta tehtäisiin täysin laitonta ja kannabis ja alkoholi olisi laillisia.
[/quote]
Miks tupakka? Miksei kaikki vaan lailliseksi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:22"]
Vegaani myssypäät täällä mouhoomassa?
[/quote]
Haluuks broidi tötsyt?