Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetteleekö kukaan muu "Karlan" tapaa puhua ystävistään?

Vierailija
13.07.2014 |

Esimerkiksi uusimmassa päivityksessä. Puistossa ei käyty "ystävän" kanssa vaan "ystäväperheen äidin" kanssa. Monesti on kirjoittanut illanvieton jälkeen, että onpa hyvä juttu, että tulen toimeen tämän porukan kanssa, kun joudun viettämään aikaa heidän kanssaan. Että onpa hyvä, että on sama tulo- ja koulutustaso ym.

Jos oletetaan että kyse on ystävistä, niin miksi ystävistä kirjoitetaan, että onpa kyllä mukava sattuma, että tulen toimeen näiden ihmisten kanssa?

PS: Tajuaa joka tajuaa. Turha myöskin tivata, missä noin muka lukee. Ei missään. Kyse on kärjistyksestä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärien pikkuvaimojen kokoontumisajot. Sitähän hänen piirinsä ovat.

Vierailija
2/2 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on minun ystäväni, ystäväperheen äiti on yksi henkilö siitä perheestä, joka on ystävämme. Eli miehet ovat ystäviä, äidit ovat ystäviä ja lapset ovat ystäviä keskenään.

Mutta ystäväni on minun ystäväni, perheeni ei välttämättä edes tunne häntä.

Näin niinkuin kärjistetysti.

Ja toinen, että on ihanaa kun minulla on sellaisia ystäviä/ystäväperheitä, joiden kanssa voimme ottaa rennosti ja istua iltaa ilman, että joku kokee oloaan epämukavaksi. Sellaisia vähän "epämukavia" ystäviä ainakin minulla on, kun vertaa taas toisiin, joiden kanssa voin käyttäytyä kuin olisin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi