Kannabiksen laittomuus on järjetöntä.
Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia.
Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny.
Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs.
Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta.
moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen?
[/quote]
Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
Päihdelinkin mukaan kannabiksesta riippuvaisia on ehkä 10% käyttäjistä. Eli aika pieni määrä suhteessa käyttäjiin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia. Ja kyllä, kannabiksen aiheuttamaan hyvään oloon voi tulla nk. fyysinen riippuvuus, joka voi ilmetä vieroitusoireina. Lisäksi kannabis on elimistöstä hitaasti poistuva aine, ja esimerkiksi rattijuopumus voidaan todeta vaikka VIIKON kuluttua aineen käytöstä.. Vähän tätäkin puolta tarjoilen. T. Aihetta ammatin puolesta opiskellut
[/quote]
Kai tiesit, että jos käytät hampunsiemeniä ruoassa (ei aiheuta päihtymystä), näkyy myös se testeissä.
[/quote]
Käytän hamppuproteiinia päivittäin, eipä ainakaan viimeksi näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta.
moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen?
[/quote]
Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
Päihdelinkin mukaan kannabiksesta riippuvaisia on ehkä 10% käyttäjistä. Eli aika pieni määrä suhteessa käyttäjiin.
[/quote]
Miten tämä liittyy väitteeseen, että kannabikseen voi jäädä koukkuun?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
voi hyvä ihminen sun kanssas!
en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs"
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta.
moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen?
[/quote]
Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
Päihdelinkin mukaan kannabiksesta riippuvaisia on ehkä 10% käyttäjistä. Eli aika pieni määrä suhteessa käyttäjiin.
[/quote]
Miten tämä liittyy väitteeseen, että kannabikseen voi jäädä koukkuun?
[/quote]
Aika häviävän pieni määrä käyttäjiä jää kyseiseen aineeseen koukkuun.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]
Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia.
[/quote]
Ihan tosissasko uskot, että jos kannabis laillistettais, koko Suomen kansa ois kannabikseen koukussa???
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:04"]Väkevät alkojolijuomat saisi kieltää eikä sallia mitään uutta tilalle. Tupakat kokonaan kieltoo ja mällit myös [/quote] Varmaan myös sokerit ja kofeiini...
[/quote]
Sokeri on ihmiselle elintärkeätä. Kofeiinia on normaaleissa ruokatuotteissa. Sen haittavaikutukset ovat täysin merkityksettömiä kannabikseen verrattuna
[/quote]
Ehkä tässä tarkoitettiin esimerkiksi karkkeja, limsoja sun muita sokerituotteita jotka aivan varmasti eivät ole kenellekään tarpeellisia..
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:54"] Kyllä on ihan hyvä että on laitonta. Vierestä nähny monia tyyppejä mimmoseksi se pössyttely vetää kun siihen koukkuun jää. Minusta tässä maailmassa ei tarvisi yhtään lisää päihteitä, vaan tulisi miettiä mitä vikaa tässä maailmassa kun pitää nollata päätä.. [/quote] kannabikseen ei jää "koukkuun"parahin hölmöliini,eikä se myöskään ole portti vahvempiin. Kannabiksen laillisuus tarkoittaisi miljoonien verotuloja valtiolle ja miljoonien menetyksiä järjestäytyneelle rikollisuudelle.. [/quote] Ihminen voi jäädä fyysisesti koukkuun mihin tahansa, vaikka kengänpohjiin. Sellanen se ihminen on, sopeutuu olosuhteisiin. Psyykkinen puoli on kummiski kannabiksen(kin) kohdalla pahempi koukku, sitä on vaikea saada pois, kun on kerran nielastu. [/quote] "Kannabisriippuvuudesta" on yhtä helppo päästä yli kuin liiallisesta karkkien mässäilystä. Vaatii vain itsekuria.
[/quote]
Kannabis on koukuttavampaa kuin tupakka. Tupakasta ei todellakaan pääse eroon vain päättämällä
[/quote]
Mitähän se sinä olet vetäny? Mitenkäs siitä tupakasta sitten eroon pääsee?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]
Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia.
[/quote]
Ihan tosissasko uskot, että jos kannabis laillistettais, koko Suomen kansa ois kannabikseen koukussa???
[/quote]
Siis kirjotteleeko siellä nyt joku sama sisälukutaidoton valopää? Voitko kopioida kohdan, jossa luki väite, "koko Suomi jää koukkuun"? :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
voi hyvä ihminen sun kanssas!
en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs"
[/quote]
No, yo ghettoface, oot kyl vitun ug, kun puhut "kokemuksesta", etkä suostu lähtemään mukaan "tietopeliin" (????? :D). Haha, ota ny pää sieltä perseestä pois ja tajua, että faktat ei muodostu sun kokemusten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta.
moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen?
[/quote]
Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.
[/quote]
Päihdelinkin mukaan kannabiksesta riippuvaisia on ehkä 10% käyttäjistä. Eli aika pieni määrä suhteessa käyttäjiin.
[/quote]
Miten tämä liittyy väitteeseen, että kannabikseen voi jäädä koukkuun?
[/quote]
Aika häviävän pieni määrä käyttäjiä jää kyseiseen aineeseen koukkuun.
[/quote]
Pointti olikin se, että siihen voi jäädä koukkuun. Ei se, että kuinka monelle niin käy. Lisäksi tietenkin psyykkinen riippuvuus, joka ei tilastoissa näy. Harva pystyy myöntämään olevansa psyykkisesti tai sosiaalisesti riippuvainen, oli kyse sitten kannabiksesta tai alkoholista.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"] Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia. [/quote] Ihan tosissasko uskot, että jos kannabis laillistettais, koko Suomen kansa ois kannabikseen koukussa??? [/quote] Siis kirjotteleeko siellä nyt joku sama sisälukutaidoton valopää? Voitko kopioida kohdan, jossa luki väite, "koko Suomi jää koukkuun"? :D [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen. [/quote] voi hyvä ihminen sun kanssas! en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs" [/quote] No, yo ghettoface, oot kyl vitun ug, kun puhut "kokemuksesta", etkä suostu lähtemään mukaan "tietopeliin" (????? :D). Haha, ota ny pää sieltä perseestä pois ja tajua, että faktat ei muodostu sun kokemusten mukaan.
[/quote]
itse asiassa mun kohdalla ne kyllä muodostuu ja nimenomaan omalta osaltani.
sä voit ottaa tässä asiassa pääs perseestä pois XD
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:11"]
Vaikka kannabis ois laillista, nykyistä enemmän ei ois niitä jotka pössyttelee liikaa. Vaikka laillisen hankintatavan vuoksi käyttö lisääntyis hitusen, ongelmakäyttäjien määrä on aina sama silti ja niitä ei taas lait pidättele kuten ei nykyisinkään.
Alkoholi on laillista, mutta jokainen joka alkoholia on joskus maistanut ei ole jäänyt koukkuun alkoholiin vaikka saatavuus on helppoa. Kannabista polttelis keskivertoihminen muutaman kerran kuussa, samaan tapaan kuin nyt käy viettämässä iltaa alkoholia nauttien.
Se miksi kannabis on laitonta, siinä vaakakupissa ei paina huoli kansalaisten terveydestä, vaan isommat bisnekset. Jos terveysasiat ois vaikuttimena ykkössijalla, myös alkoholi ois kielletty tiukasti, samoin hyvin moni muu asia ihan toisin tässä maailmassa.
[/quote]
Jos kannabis olisi laillista sitä vedettäisiin yhtä paljon kuin tupakkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:11"]
Vaikka kannabis ois laillista, nykyistä enemmän ei ois niitä jotka pössyttelee liikaa. Vaikka laillisen hankintatavan vuoksi käyttö lisääntyis hitusen, ongelmakäyttäjien määrä on aina sama silti ja niitä ei taas lait pidättele kuten ei nykyisinkään.
Alkoholi on laillista, mutta jokainen joka alkoholia on joskus maistanut ei ole jäänyt koukkuun alkoholiin vaikka saatavuus on helppoa. Kannabista polttelis keskivertoihminen muutaman kerran kuussa, samaan tapaan kuin nyt käy viettämässä iltaa alkoholia nauttien.
Se miksi kannabis on laitonta, siinä vaakakupissa ei paina huoli kansalaisten terveydestä, vaan isommat bisnekset. Jos terveysasiat ois vaikuttimena ykkössijalla, myös alkoholi ois kielletty tiukasti, samoin hyvin moni muu asia ihan toisin tässä maailmassa.
[/quote]
Jos kannabis olisi laillista sitä vedettäisiin yhtä paljon kuin tupakkaa.
[/quote]
Perusteluja?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]
Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia.
[/quote]
Ihan tosissasko uskot, että jos kannabis laillistettais, koko Suomen kansa ois kannabikseen koukussa???
[/quote]
Siis kirjotteleeko siellä nyt joku sama sisälukutaidoton valopää? Voitko kopioida kohdan, jossa luki väite, "koko Suomi jää koukkuun"? :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"] Mä en kyllä nää mitään järkeä siinä, että laillistettaisiin aine, joka kuitenkin lisää useiden kansansairauksien riskiä. Ei ihan oikeasti valtiolla ole varaa ottaa sitä riskiä, että thkulut kasvaisi tuollaisen takia. [/quote] Ihan tosissasko uskot, että jos kannabis laillistettais, koko Suomen kansa ois kannabikseen koukussa??? [/quote] Siis kirjotteleeko siellä nyt joku sama sisälukutaidoton valopää? Voitko kopioida kohdan, jossa luki väite, "koko Suomi jää koukkuun"? :D [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:36"] [quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta. moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen? [/quote] Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen. [/quote] voi hyvä ihminen sun kanssas! en mä puhu nyt mistään kirjatietoudesta vaan kokemuksesta,enkä edes suostu lähteä pelaamaan sun "tietopeliäs" [/quote] No, yo ghettoface, oot kyl vitun ug, kun puhut "kokemuksesta", etkä suostu lähtemään mukaan "tietopeliin" (????? :D). Haha, ota ny pää sieltä perseestä pois ja tajua, että faktat ei muodostu sun kokemusten mukaan.
[/quote]
itse asiassa mun kohdalla ne kyllä muodostuu ja nimenomaan omalta osaltani.
sä voit ottaa tässä asiassa pääs perseestä pois XD
[/quote]
Oli pakko vähän naurahtaa sun surkealle vasta-argumentille. ::D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:19"]
Vaikka heroniinia sais maitokaupasta, valtaosa ihmisistä ei joka tapauksessa vedä itseään viemäristä alas päihteiden kanssa. Terveellä, hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta vetää päätä sekasin jokaseen suruun ja murheeseen, ja se kai erottaa ne, ketkä alkoholisoituu ja ketkä ei. Jos juomisen/päihteisenkäytön motiivina on kurjan olon taltutus, ne aiheet ei lopu kesken ja harjoitus tekee mestarin kenestä tahansa vaikkei ois mitenkään erityisen addiktoituvaa tyyppiä.
[/quote]
Miksi sitten Suomessa suurin osa alkoholin käyttäjistä juo sitä liikaa? Ongelma vaan on esim. Heroiinin kanssa että Heroiinia on täysin mahdotonta käyttää vain vähän. Siihen jää todella helposti kiinni ja se on niin henkistä kuin fyysistä. Se on niin kova että siitä on lähes mahdoton päästä irti. Eli jokainen käyttäjä tulisi narkomaaniksi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:19"]
Vaikka heroniinia sais maitokaupasta, valtaosa ihmisistä ei joka tapauksessa vedä itseään viemäristä alas päihteiden kanssa. Terveellä, hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta vetää päätä sekasin jokaseen suruun ja murheeseen, ja se kai erottaa ne, ketkä alkoholisoituu ja ketkä ei. Jos juomisen/päihteisenkäytön motiivina on kurjan olon taltutus, ne aiheet ei lopu kesken ja harjoitus tekee mestarin kenestä tahansa vaikkei ois mitenkään erityisen addiktoituvaa tyyppiä.
[/quote]
Miksi sitten Suomessa suurin osa alkoholin käyttäjistä juo sitä liikaa? Ongelma vaan on esim. Heroiinin kanssa että Heroiinia on täysin mahdotonta käyttää vain vähän. Siihen jää todella helposti kiinni ja se on niin henkistä kuin fyysistä. Se on niin kova että siitä on lähes mahdoton päästä irti. Eli jokainen käyttäjä tulisi narkomaaniksi.
[/quote]
Heroiini on vähä eri asia kuin kannabis. :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:46"] Kuitenkin erittäin mieto päihdeaine ja ainoa syy miksi pössyttelijä sekaantuisi vahvempiin on se, että sama myyjä myy näitä vahvempia. Riippuvaiseksikaan siitä ei kovin helposti tuu. Psyykkisesti ehkä, kun tahtoi sen hyvän olon, mutta fyysistä riippuvuutta siihen ei synny. Yliannostukseen tarvitsee useamman kilon, kun monelle riittää gramma tai vähemmän päiväs. Päihtymystila ei kestä kovinkaan montaa tuntia, vaikka rasvaliukoisena siitä jää jäämiä kehoon pitemmäksi aikaa. [/quote] Nopeammin siihen jää kiinni kun tupakkaan. Siitäkin yritetään päästä eroon. [/quote] Itseasias kofeiiniinkin jää pahemmin koukkuun kuin kannabikseen. Kannabikseen ei sinänsä tule riippuvuutta.
[/quote]
Kyllä tulee kannabikseen riippuvuus. Kofeiini riippivuus tulee vasta todella kovalla juomisella ja kofeiinin haittavaikutukset ovat todella pieniä
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:57"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:56"]Mihinköhän Mikko Pekkola mahtoi kuolla... [/quote] Kannabikseen ei voi kuolla. Eli ei siihen ainakaan. [/quote] Kyllä voi kuolla. Se on vaarallisempaa kuin tupakka ja siihen kuolee koko ajan ihmisiä [/quote] Tukehtuuks ne avaruuskakkuun? Kannabiksella ei pysty vetään övereitä.
[/quote]
Kaikella voi vetää overit
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:29"]Ei kannabikseen jää koukkuun,ja se on omakohtaista kokemusta.
moniko näistä koukkuunjäämisinttajistä perustaa sen väitteensä kokemukseen?
[/quote]
Se, että sinä et jäänyt koukkuun, ei poista sitä faktaa, että kukaan muu ei voi jäädä koukkuun. Kannabikseen, varsinkin hasikseen VOI JÄÄDÄ KOUKKUUN jopa fyysisesti, jos käyttää säännöllisesti ja suuria määriä. Psyykkinen koukku on kannabiksen kohdalla yleisempi, mutta myös yhtä vaikea. Heti, kun löydät tiedon, joka sotii mun sanoja vastaan, niin linkittäisitkö sen.