Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia käsketään alentamaan kriteerejään?

Vierailija
19.09.2014 |

Taaskin yhdestä keskustelusta. Jos kriteereinä naisella on mies, johon haluaa ihastua ja tuntea jotain kohtaan eikä sellaista ole vielä osunut kohdalle/tunteet ei ole kohdanneet niin netin vastauksena on: alenna kriteerejäsi.

Wtf?

Ei kehenkään voi ihastua ellei sitä tunnetta vaan tule. Kaikki naiset tietää, että miehen kohdalla ei ole lopulta kyse siitä, että voi vitsit kun toi Pekka onkin vaan 178 cm vaikka oikeesti mun kriteerinä on 180 cm mies, ei. 

Tiivistettynä: tunteita ei voi pakottaa ja siinä ei ole kyse kriteereistä!!

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhutaan ihan puhtaasti kriteereistä, niin en tajua, miten voisin itse ainakaan enää yhtään alentaa niitä. Tällä hetkellä kriteereinä on ihan ok ulkonäkö, syvällinen luonne, samanlainen elämäntilanne. Ihastuksellani on orastava päihdeongelma, epävakaa persoonallisuus ja ehkä kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
2/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:55"]

Mun mies: pitkä, komea, arvostettu työpaikka, hemmottelee, kertoo joka päivä että rakastaa, siivoaa pyytämättä koko kodin, ruoka odottaa kotiin tullessa valmiina, maksaa suurimman osan menoista (ihan vapaaehtoisesti), pussaa kesken kauppareissun ja mitähän kaikkea vielä. Eipä oo käynykään mielessä mikään tollanen kriteerien alentamis-hömppä. Otin tasoiseni miehen, muiden kohdalla en edes harkinnut. Mielummin olisin yksin kuin hyvän (lue täydellisen) miehen kanssa. Jos taas valittaa yksinoloaan ja haluaa sen miehen hinnalla millä hyvänsä, niin sitten varmaan joutuu miettimään laskeako tasoa.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta: jos mies siivoaa, tekee ruoat, kehuu ja pussaa ja vielä tuo leijonanosan perheen tuloistakin, JA olette saman tasoisia, missä se sun taso oikein näkyy? 

[/quote]

Naisen taso mitataan ulkonäössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on 4 kaveria, joilla on ollut kriteerit, jotka mielestäni niian tiukat ja olen noin neuvonut. Kaikki ovat toivoneet intohimoisesti perhettä ja lapsia. Ei ole onnistunut ja heillä ikää nyt yhdellä 51 ja kahdella 48 ja yksi on mieheni täti ja vanhus jo.
Heidän kohdaltaan aika kului oman ihannemiehen etsimiseen ja perheenperustamisikä meni ohi. Nuo 3 ovat nyt asiasta kovassa kriisissä ja yksi heistä ollut jopa suljetulla osastolla kuukauden. Jokainen on ihastunut aina välillä, muyya ijastukselta ei ole.tullut vastakaikua.

Vierailija
4/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 10:27"]

Koskeeko mielestänne kriteerien alentamisen väite yhtälailla miehiä?

[/quote]

No jos ne on tyyliin, 100% työssä käyvä, akateeminen ja väh. 170cm pitkä niin sitten voi kysyä, että oikeastiko rakkaus ei kulje ylirajojen? No eihän se kulje jos oma ajatusmaailma on sellainen, että ihminen määritellään mm. mitattavien ominaisuuksien perusteella. Fakta on, että naisia rakastava hintelä IT-nörtti saa vähemmän naisia kuin iso ja arvaaton "kundi" joka elää tunteella ja hetkessä.

Vierailija
5/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 10:27"]

Koskeeko mielestänne kriteerien alentamisen väite yhtälailla miehiä?

[/quote]

No jos ne on tyyliin, 100% työssä käyvä, akateeminen ja väh. 170cm pitkä niin sitten voi kysyä, että oikeastiko rakkaus ei kulje ylirajojen? No eihän se kulje jos oma ajatusmaailma on sellainen, että ihminen määritellään mm. mitattavien ominaisuuksien perusteella. Fakta on, että naisia rakastava hintelä IT-nörtti saa vähemmän naisia kuin iso ja arvaaton "kundi" joka elää tunteella ja hetkessä.

[/quote]

Mitä tuo nyt tarkoitti? Se it-nörtti saa aivan erilaisia naisia, mutta vähemmin, kun taas tuo toisenlainen mies enemmän naisia, mutta erityyppisiä kuin se it-nörtti. 

Pitäisikö miehen ottaa itselleen nainen, vaikkei sen kasvot miellyttäisi? Yhtälailla kun naisia voi syyttää siitä, että ei ota jotain miestä jos se on liian lyhyt...

Vierailija
6/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 12:53"]

Nää on täysin turhia keskusteluja. Asia on niin, että n. 20 pinnaa miehistä ei kelpaa yhdellekään naiselle ja kun naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon, niin se sama 20 pinnaa naisista on tai jää ilman kumppania. Halusi tai ei. Tämä asia ei muutu miksikään millään analyyseillä kriteereistä tai mistään muustakaan pseudotieteellisestä. Raaka fakta.

[/quote]

Ja tuo on helvetin hyvä asia. Yhdenkään miehen ei tarvitsisi elää suhteessa jossa on kelpaamaton tai nipin napin "siedettävää tasoa". Turpaanveto tai nalkuttaminen/nillittäminen, väkivaltaa kumpainenkin. Se, että turpiin veto sattuu fyysisesti, ei tee nalkuttamisesta tyyliin "et osaa mitään, tekisit tonkin joskus oikein" yhtään sen hyväksyttävämpää.

Vierailija
7/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:17"]

Jos nyt puhutaan ihan puhtaasti kriteereistä, niin en tajua, miten voisin itse ainakaan enää yhtään alentaa niitä. Tällä hetkellä kriteereinä on ihan ok ulkonäkö, syvällinen luonne, samanlainen elämäntilanne. Ihastuksellani on orastava päihdeongelma, epävakaa persoonallisuus ja ehkä kaksisuuntainen mielialahäiriö.

[/quote]

Niin ja sitten taas valitetaan, kun naiset ottavat vain renttuja. Koettakaa päättä.

Vierailija
8/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:24"]

Jaa. Mulla on 4 kaveria, joilla on ollut kriteerit, jotka mielestäni niian tiukat ja olen noin neuvonut. Kaikki ovat toivoneet intohimoisesti perhettä ja lapsia. Ei ole onnistunut ja heillä ikää nyt yhdellä 51 ja kahdella 48 ja yksi on mieheni täti ja vanhus jo. Heidän kohdaltaan aika kului oman ihannemiehen etsimiseen ja perheenperustamisikä meni ohi. Nuo 3 ovat nyt asiasta kovassa kriisissä ja yksi heistä ollut jopa suljetulla osastolla kuukauden. Jokainen on ihastunut aina välillä, muyya ijastukselta ei ole.tullut vastakaikua.

[/quote]

Millasia ne kriteerit oli?

Vierailija
9/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juu. Kaikki miehet on ihan paskoja. Varsinkin sinkkusellaiset.

Vierailija
10/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:18"]

Koska niin moni ajattelee, että naisessa on joku vika, jos hän on sinkku. Tälläkin palstalla puhutaan välillä halventavasti "vanhoistapiioista". Mies sen sijaan on huoleton poikamies. 

Minä olen sinkkunainen, joka on seurustellut ja joutunut kerta toisensa jälkeen pettymään. Nyt haluan suojella sydäntäni, koska sen särkyminen käy terveydelle. Mieluummin olen yksin kuin jonkun miehen kaltoinkohtelemana. Ja ei, jos ei ole tunteita, ei se suhde onnistu. Kokemusta on. Eikä se ole sille toisellekaan oikein, että ollaan yhdessä vain jotta olisi joku, tai ei uskalleta lähteä. 

Kyllä sen täytyy olla tosirakkautta, jos vielä joskus jonkun miehen otan. 

[/quote]

Sama täällä. Kyllä on tieni ollut kompurointia rakkauden saralla. Sydän on karrella. Nyt fiilistelen sillä, että en kaipaa ketään. En haluaisi kuitenkaan jäädä yksin loppuelämäksi. Rukoilen viisautta seuraavan miesystävän kohdalla, viisautta valita oikein, viisautta aivojeni hormoni- ja välittäjäainetuotannolle, viisautta lopettaa jos taas on mennyt valinta pieleen, jaksamista pitää ovet yhä auki. 

Vierailija
11/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka päättää etukäteen minkälaiseen voi "rakastua" ja minkälaiseen ei?!! Ei ihme että puolet liitoista päättyy eroon.

Vierailija
12/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:21"]

Mun mies: pitkä, komea, arvostettu työpaikka, hemmottelee, kertoo joka päivä että rakastaa, siivoaa pyytämättä koko kodin, ruoka odottaa kotiin tullessa valmiina, maksaa suurimman osan menoista (ihan vapaaehtoisesti), pussaa kesken kauppareissun ja mitähän kaikkea vielä. Eipä oo käynykään mielessä mikään tollanen kriteerien alentamis-hömppä. Otin tasoiseni miehen, muiden kohdalla en edes harkinnut. Mielummin olisin yksin kuin hyvän (lue täydellisen) miehen kanssa. Jos taas valittaa yksinoloaan ja haluaa sen miehen hinnalla millä hyvänsä, niin sitten varmaan joutuu miettimään laskeako tasoa.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta: jos mies siivoaa, tekee ruoat, kehuu ja pussaa ja vielä tuo leijonanosan perheen tuloistakin, JA olette saman tasoisia, missä se sun taso oikein näkyy? 

[/quote]

[/quote]

Naisessa riittää useimmiten märkä ja antava pillu. Kukaan tervejärkinen mies ei olisi naisen kanssa jos siihen ei liittyisi pillu ja lapsien saaminen.

T Mies

Vierailija
13/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Naisessa riittää useimmiten märkä ja antava pillu. Kukaan tervejärkinen mies ei olisi naisen kanssa jos siihen ei liittyisi pillu ja lapsien saaminen.

T Mies

[/quote]

No useimmiten jokaisella naisella se pillu on, eli loppujen lopuksi naama ja vartalon paremmuus merkkaa eniten. Ainakin, jos haluaa sen tosi hyvän miehen itselleen niin kaunis pitää olla.

Vierailija
14/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen onnellisempi nyt kuin koskaan, kun nostin kriteereitäni. Vihdoinkin minulla on arvoiseni mies.

Vierailija
15/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:53"]

T Mies

[/quote]

No useimmiten jokaisella naisella se pillu on, eli loppujen lopuksi naama ja vartalon paremmuus merkkaa eniten. Ainakin, jos haluaa sen tosi hyvän miehen itselleen niin kaunis pitää olla.

[/quote]

Harvan pillu on lempeän ja helpon luonteen omaavassa telineessä. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä jos luonne pääasiassa "tasoa vaativa" nalkuttava akka. Kyllä se mies lätkänsä katsoo jos se vieressä facettava akka on hiljaa, vaikka olisi vähän taviksemman näköinenkin.

Vierailija
16/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:03"]

T Mies

[/quote]

[/quote]

Harvan pillu on lempeän ja helpon luonteen omaavassa telineessä. Ulkonäöllä ei ole mitään väliä jos luonne pääasiassa "tasoa vaativa" nalkuttava akka. Kyllä se mies lätkänsä katsoo jos se vieressä facettava akka on hiljaa, vaikka olisi vähän taviksemman näköinenkin.

[/quote]

Mikäs tyyppi itse mahdat olla, jos harhoissasi naiset edustaa pillutelineitä. Tosi hurmaavaa, not.

Vierailija
17/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:41"]

Naisilla on yleisesti ottaen kyllä turhan suuret luulot itsestään. Itse esim. olen älykkö-mies, joka tarvitsee ÄLYKÄSTÄ juttuseuraa. Valitettavasti olen saanut havaita, että kovin ovat keveällä pohjalla nämä naisten luulot omasta älykkyydestään. Luullaan, että ollaan kovastikin "sivistyneitä". Todellisuus on jotain aivan toista, niin "tyhmää"=aivot ei leikkaa tai niin tietämätöntä, että ei jaksa mua kauan kiinnostaa. Pitkästyn kuoliaaksi tyhmien naisten seurassa. Mulle ei riitä pelkkä panenminen...

Tähän menessä ei ole tullut törmättyä naiseen, joka olisi tarpeeksi älykäs...valitettavasti näin.  

[/quote]

Ei kai kukaan oikeasti älykäs mies vietä aikaa mammapalstalla. : D

Vierailija
18/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

T Mies

[/quote]

[/quote]

Useimmille normaaleille miehille tärkeintä on, että nainen on mukava ja hyväksyy miehen. Näillä kriteerinaisilla luultavasti on tietynlainen vittumaisuus, valittaminen ja mäkättäminen voimakkaasti verissä. Tästä syystä osittain sitten syntyy tälläinen "kohtaamisongelma" toki muitakin syitä varmasti on.

Vierailija
19/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin, miilaist kriteerit oli neljällä kaverillani, jotka eivät saaneet perhettä: yksi oli sellainen, joka vaati tulevalta puolisoltaan voimakasta uskonnollisuutta. Lisäksi ehdoton vaatimus oli akateemisuus ja hyvä terveys. Yritti kaikin tavoin saada puolison uskonnollisista piireistä Kaikkihan tietävät, että siellä on naisia paljon enemmän kuin miehiä. Kaverini piiritti useampaa, kukaan ei kiinnostunut. Lopulta yritti raivoisasti iskeä aviossa olevan kristityn seurakunnasta. seurauksena poliisi-ilmoitus ja lähestymiskielto

Vierailija
20/97 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:03"]

T Mies

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikäs tyyppi itse mahdat olla, jos harhoissasi naiset edustaa pillutelineitä. Tosi hurmaavaa, not.

[/quote]

Jos luonne on vaikea niin pillua kantavalla on silloin telineen status. Monesti mm. nalkuttaminen ja vaatiminen käännetään miehen syyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan