Jotkut ne ovat AINA myöhässä. Mikä siinä on, ettei voi olla koskaan ajoissa?
Kommentit (1224)
ADHD voi aiheuttaa myöhästelyä. Eikä henkilö itse tai kukaan muukaan ole välttämättä edes tietoinen siitä, että hänellä on ADHD.
On paljonkin todellisia seikkoja,jotka vaikuttavat myöhästelyyn kuten pienet lapset kotona,mainittu adhd tai esim ocd. Masennus usein vaikeuttaa ja hidastaa toimimista myös. Soisin hieman avarakatseisuutta kommentoijille. Harvoin se on pelkkää itsekkyyttä oletsn. Itse olen tottunut ns. akateemiseen varttiin,jolloin kokouksern tulijat ehtivät tervehtiä hetken toisiaan ja viimeisetkin tavallisesti pääsevät paiialle.Ei ahdistella ihmisiä liialla tiukkapipoisuudella.
Myhästyin töistä yhden kerran v. 1997, muuten yleensä etuajassa, sovituissa asioissa. Ajattelen, ettei muitten tarvitse minua odotella. Olin työelämässä melkein 44v, nyt eläkkeellä.
Iso pomo on niin paskantärkeä olevinaan, että esittää kiireistä. Me tyhmät ja köyhät ollaan ilmaa hänelle. Ajelee Mersulla ja on olevinaan joku kaikkitietävä. Todellisuudessa hän on ihan pihalla siitä mitä me tehdään. Pikkupomo vie häntä kuin litran mittaa. Uskoo kaiken paskan mitä pikkupomo selittää.