Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä nykyään treffeille?

Vierailija
20.08.2021 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan hämmentyisin, jos joku mies pyytäisi treffeille. Olisi kyllä kivaa, jos joku livenä lähestyisi ja kysyisi kahville tmv.

Sinkkuna kohta 10 vuotta

N27

Vierailija
102/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se auta kun jatkaa yksinäistä elämää. Minkäs teet kun omana ittenä ei kelpaa.

Ruikuttajat harvemmin kelpaa. Lopeta edes se ruikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tässä kaikki on kun ei naiset ole rumaksi sanonut ollenkaa. Mutta jotain tosi outoa on ettei kukaa halua mitenkää tavata edes jutella missään.

Vierailija
104/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde munkaa treffeille?

Vierailija
105/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v sinkkuna ohhoh. Mikä sussa on vikana??

Vierailija
106/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde munkaa treffeille?

Olepa varovainen tämän jannun kanssa. Mielialat vaihtelevat kuin tuulimyllyllä ja jos et kiinnostu, alkaa raivoaminen.

Vierailija
107/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde munkaa treffeille?

Olepa varovainen tämän jannun kanssa. Mielialat vaihtelevat kuin tuulimyllyllä ja jos et kiinnostu, alkaa raivoaminen.

Hyvin sä osaat kertoa muutaman sanan perusteella minkälainen henkilö on.

Vierailija
108/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 sivua womanspleinausta ja mansheimausta. Te naiset ette ymmärrä kuinka helvetin etuoikeutettuja te olette. Zekatkaa privilegenne

Vierailija
109/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde munkaa treffeille?

Hyvin sä osaat kertoa muutaman sanan perusteella minkälainen henkilö on.

Tämä tyyppi on jankuttanut tätä samaa itkuvirttään vuosikaudet. On tunnettu kaiken maailman deittiprofiileissa ja jopa Helsingin yöelämässä. Riehuu kapakoissa, jos naiset eivät kiinnostu.

Vierailija
110/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kyseinen tapaus.

Vierailija
111/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 sivua womanspleinausta ja mansheimausta. Te naiset ette ymmärrä kuinka helvetin etuoikeutettuja te olette. Zekatkaa privilegenne

Puhu suomea, ä ä l i ö. Ja miten naiset ovat etuoikeutettuja, jos tällainen mies lähestyy? Kehitysvammainen, lievästi väkivaltainen äijä, joka haluaa pimpslooraa? Hyi.

Vierailija
112/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kyseinen tapaus.

Valehteletkin vielä.

Vierailija
113/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on asiat elämäs ihan hyvin. On työpaikka. En juo alkoholia. En käytä huumeita. Pidän kotia siistinä. Sun muuta kaikkee.

Vierailija
114/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kehitysvammainen. Sinä itse taidat olla?

Vierailija
115/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa tässä kaikki on kun ei naiset ole rumaksi sanonut ollenkaa. Mutta jotain tosi outoa on ettei kukaa halua mitenkää tavata edes jutella missään.

Miten ketään voi kiinnostaa pakkomielinen jankkaus? Puheenaiheesi ovat tiivistettynä

1. En saa naista.

2. En saa naista, vaikka olen pitkä.

3. En saa naista vaikka olen pitkä, harrastan liikuntaa ja minulla on vakituinen työpaikka.

4. En saa naista.

Jep.

Vierailija
116/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Enpäs sitte puhu mitään.  Josko vaa eläis elämänsä yksin. Kohta takas töihin.

Vierailija
117/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Enpäs sitte puhu mitään.  Josko vaa eläis elämänsä yksin. Kohta takas töihin.

Parempi näin. Tai sitten hyväksyt, että olet hiukan kehitysvammainen. Etsi seuraa itsesi kaltaisista naisista. Kyllä niillä heikkolahjaisilla ja kehitysvammaisillakin jonkinlaista toimintaa on.

Vierailija
118/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kehitysvammainen. Ihan normaali tyyppi. En asu missää tuetussa kodissa ja minulla ei ole ohjaajaa. Käyn ihan palkkatöissä. Kuten sanoin pysyn yksin ja käyn töissä ja elän omaa elämää. Ei tää tästä ole vuosiin muuttunut.

Vierailija
119/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matka on pitkä, eikä omaa autoa ole, suosittelen taksimatkaa sen kalleudesta huolimatta!

Vierailija
120/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi etsiä semmoisesta seuraa. Ihmettelen miten ilkeitä ihmiset on. Ihan hyvä tyyppi olen kyllä. En ihan alennu tommoseen.