Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä nykyään treffeille?

Vierailija
20.08.2021 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.

Kommentit (194)

Vierailija
1/194 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi riskiä minkäänlaisesta lähestymisestä, fyysisessä todellisuudessa ainakaan. Voi seurata juoruja ja jopa #metoo. Kokemusta on, ettei edes selvin päin sovi baarissa lähestyä naista ihan normaalisti. Sain sidukat rinnuksille ja melkein avarista.

Vierailija
2/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alimman tason mies kuitenki on hyvää ja käyn töissä.. naiset ei vain halua tavata ja treffeille ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaan?

Mitäpä jos yrittäisit lähestyä naisia muutenkin kuin sähköisessä formaatissa?

Vierailija
4/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käytännössä lähes mahdotonta normaalille ihmiselle. Pitää olla yli-ihminen.

Vierailija
5/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä esimerkiksi? Ei mulle naiset juttele netissä ei missää ulkomaailmas.. Kavereita naispuolisia 0. Tilanne on tosi vaikea.. ennen kyllä vain pääsi treffeille. Ovatko naiset muuttuneet ja niistä tullut nirsoja.. itse olen kyllä laskenut rimaa mutta ei silti oikein tuota tulosta.. eikä väkisin jaksa yrittää.

Vierailija
6/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu sun tavoitteistasi treffien suhteen. Jos olet vain hetken petiseuraa vailla, niin tuskin naiset kiinnostuvat. Jos olet ilmaisen vakihu*ran puutteessa, niin eipä naiset sellaisestakaan innostu. Selvennä niitä fiksuja tavoitteitasi, mikäli niitä on, ja tuo ne myös esiin, niin saatat löytää treffiseuraa.

Vierailija
7/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kai musta tuntuu et nykyää oon vaa toivotan tapaus. Ennen kyl naiset suostu paremmin lähtee treffeille ja tutustui naisiinkin. Ei siis millää ne nykyää kiinnostu.. saa ite vain jatkuvasti pyytää ja tosi ykspuolista toinen ei oo yhtää mukana.. enpä jaksa enää riitti

Vierailija
8/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä en enää vaa kelpaa kellekkää. Olen vanhentunut ja lihonut ja en oo pitäny huolta itsestäni. Ja lisäks ei oo mitää sosiaalista elämää.. kavereita ei tuttuja ei mitää. istun vaa koneella tai lenkkeilen yksin.

Vierailija
9/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lisäks oon tylsä ja ujo tai jotain mussa on kun ei kukaa sillain halua nainen tavata enää. Nuorempana se oli erilaista ja helpommin pääsi juttelee naisille ja treffeille. nykyää tuntuu ettei mitää mahdollisuuksia mihkään. ärsyttää vaa.

Vierailija
10/194 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Poistetaan?

Mitäpä jos yrittäisit lähestyä naisia muutenkin kuin sähköisessä formaatissa?

Lisään tuohon, ettei kannata asettaa toiselle infernaalista painetta ulkonäön suhteen älyttömän hienolla ja kalliilla treffipaikalla kun ei tiedä, että maksaako kumpikin oman osuutensa. Monella naisellakin on tiukka taloustilanne. Silloin kahvit Mäkkärissä ovat ihan ok ensitreffeille.

Vierailija
11/194 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon näin suoraan, en tiedä vaikuttaako ikä sitten, toki monet on jo tässä iässä parisuhteissa yli 35 v.. Mutta enempi nuorempana pääsin helpostikki treffeille ja naiset halusi nähdä.. nykyää tunnen olevani kuopassa. Olen yrittänyt kaikenlaisia naisia ja sillee ehdottanut näkemistäki. mutta tuntuu etteivät millää halua nähdä.. jopa ennen koronaaki.. en tiedä miksen sitten kiinnosta ketään. koska on mussaki hyviä juttuja, ovatko naiset sitte tulleet nirsoimmaksi eivätkä enää etsi mitään, kaikki jotenki muuttunu ja naisiin ei enää tutustu missään. Ois vain kiva päästä treffeille.

Vierailija
12/194 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae petiseuraa, vaan ihan treffejä

Vierailija
13/194 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi nyt et joku suostuisi lähtemään treffeille.. siis mikä naisia nykyää vaivaa. oon ihan ok tyyppi käyn töissä ja harrastelen liikuntaa,, mutta en sitte ymmärrä miten tää on aina tällästä.929

Vierailija
14/194 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoon myötä kaikki lähestyminen tuntematonta naista kohtaan on niin vaarallista että mwlkwin parempi vaan luovuttaa.

Vierailija
15/194 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu naisiin kaveri pohjalta. Ehdota näkemistä. Kahvittelua tms. Tutustumalla selviää haluaako olla vain kaveri. Vai jotain muutakin. Viettäkää aikaa. Tehkää asioita yhdessä.

Vierailija
16/194 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisenakaan sen helpompaa ole. Yli 2v sinkkuna ja yhdet treffit, kahvilla kävin. Sen jälkeen ei miehestä kuulunut. Toisenkin kanssa kävin, mutta hän sitten lopulta halusi tottakai seksiä. Ja sitä seuraa kyllä riittäisi. Olen kuitenkin hoikka, nätti, luomu(ei siis täytettä missään, ei lävistyksiä ei överi meikkejä tms) rauhallinen ja huumorintajuinen. Mutta ei ne miehet missään lähesty. Paitsi siellä tinderissä, pillu mielessä. Töissä on kuitenkin paljon miehiä, toki ihan työkaverit ehkä jättäisin itsekin väliin. Mutta muitakin miehiä siellä näkee. Harrastuksia täällä maalla ei juuri ole.

Vierailija
17/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon joo. Itekki ennen ja nuorempana pääsin paljo enempi treffeille nyt ei mitenkää onnistu ja olen todella monia yrittänyt ja ehdottanut.. mutta ei vain sitten haluta tai ei tarpeeksi kiinnosta.. ei jotenki jaksa enää. Sais nainenkin olla mukana jopa ehdottaa. Ois kiva vihdoin treffata ja päästä juttelee naiselle. Asun semmosessa paikkaa missä paljon ihmisiä.. mut tuntuu et kaikilla on kiiire tai ne omat kaverit. Mulla ei ole ja sen voi heti unohtaa kun ei sieltä kautta tutustu ihmisiin. En kuitenkaa rumimmasta päästä ole ja mulla on kiva hymy ja oon rauhallinen ja kiltti.

Vierailija
18/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alimman tason mies kuitenki on hyvää ja käyn töissä.. naiset ei vain halua tavata ja treffeille ollenkaan.

Miten ne sun hyvät puolet tulee esiin deittiprofiilissa tai keskusteluissa ennen treffiehdotusta?

Vierailija
19/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi riskiä minkäänlaisesta lähestymisestä, fyysisessä todellisuudessa ainakaan. Voi seurata juoruja ja jopa #metoo.

Jos sinulla ei todellakaan ole taitoa lähestyä ilman lääppimistä, läähätystä ja kikkelillä lätkimistä, niin paras kaikille kun et otakaan riskiä. Tavalliset, normaalit miehet osaavat kyllä ihan tavallisesti jutella, ja uhostasi huolimatta keskustelusta ei IKINÄ ole seurannut mitään metoo-juttua. Mutta sinunlaisellesi tollukalle raja on tietysti hiuksenhieno.

Vierailija
20/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia olet lähestynyt? Millä perusteella olet valikoinut kohteesi?