Miten päästä nykyään treffeille?
Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.
Kommentit (194)
En tiedä miten mun elämästä tällästä tullut. Yksin. Masentunut. Ei kavereita. Vain pelkkä työpaikka.
Elämä pyörii ympyrää. Olen aika turhautunut. Yksinäinen. Kai olen sit lievästi kehitysvammainen.
Jatkuvasti paha mieli ja tuntuu ettei ole elämää. Työ auttaa mut sit sen ulkopuolella oon yksinäinen. Taidan vaa hyväksyä kohtaloni yksin aina.
Nykyään ei vain tunnu olevan mitään. Ennen pääsi tapaan naisia ja juttelemaan. Kavereitaki oli. Nykyää oon tosi yksin siis jäänyt. Ei ole kuin perhe ja työ. Muuta ei ole enää. Paha jatkuvasti olla. En oikee tiedä mitä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jatkuvasti sanoo ei oikein kiinnosta. Tai sitten poistaa. Tai vastaa että en etsi muutakun juttuseuraa. Nainen ei ees halua parisuhdetta ja miestä. Huomaa et monet ei eti mitään ja on jo luovuttanut kaikki. Mäki taidan keskittyä vaa omaa elämääni olla töissä ja yksin. Vois lähtee salille.
Haet vääristä paikoista.
Haen jokapaikasta naista. En vain enää kelpaa ku oon vanhentunut ja lihonut kai ruma.
Mitä tässä voi tehdä`Mitä tässä voi tehdä jos ei kelpaa enää kellekkään?
Kai tässä joskus saa naisen ja pääsee treffeille. Ajatellaan positiivisesti.
Tinderissä annan osumia ihan mun tyylisille vähän pyöreille naisille. Mutta en saa osumia. Jotain outoa täs on. Naisetki sanonu. Koska näytän ihan hyvältä ja kaikkee. Tosi outoa. En ymmärrä.
No kai mä sit olen vaa ikisinkku koskaan ei naiset lähesty missään.
Parempi ku hyväksyy mun elämän. Oon hakenut apua. Ei mikään auta. Ihmiset ja naiset ei halua olla missää tekemisissä munkaa.
Naiset jatkuvasti sanoo ei oikein kiinnosta. Tai sitten poistaa. Tai vastaa että en etsi muutakun juttuseuraa. Nainen ei ees halua parisuhdetta ja miestä. Huomaa et monet ei eti mitään ja on jo luovuttanut kaikki. Mäki taidan keskittyä vaa omaa elämääni olla töissä ja yksin. Vois lähtee salille.