Miten päästä nykyään treffeille?
Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.
Kommentit (194)
Huonoa tuuria jatkuvasti. Kehutaan kyllä ja omasta mielestä en ruma olekkaa. Mutta nykyään ei vain ketään kiinnostu mitä ennen, ja ennen mulla asiat oli huonommin ja join alkoholia sillon kiinnosti kyllä. Nyt en juo ja oon kai tylsä niin en kiinnosta ketää. Olis ees kiva päästä joskus treffeille. Kaikki oli ennen erilaista. Nyt tuntuu että monet on tosi nirsoja ei kelpaa.
Vantaa. Sopii se. Anna sähköposti?
Semmosta se on nykyään että ihmiset jumittaa kotona ja netissä eikä jaksa hinata ahteriaan treffeille. Heiluin mäkin nuorena aina vaikka missä, ei tässä nelikymppisenä enää jaksa eikä edes kerkee. Kotona on mukavaa ja koko ajan jotain puuhaa tai jos ei kotona niin mökillä ainakin on... Tässä iässä kaikilla on jo omat juttunsa toisin kuin nuorena jolloin ei ole velvollisuuksia ja sitoumuksia samalla tavalla. Pitää olla jotain tosi spesiaalia että jaksan laittautua ja lähteä ihan isolle kirkolle asti ja sittenkään en jaksa valvoa kovin myöhään. Tuli ihan järkytyksenä että yökerhoissa ei ole nykyään ketään ennen puoltayötä...
Se on huomattu. En tiedä vaa mistä löytäis sitte. oon paljo miettiny. Ehkä toiset ei vaa millää löydä naista, sitten saa vain katsoa varattuja sivusta ja on ite se ulkopuolinen aina ja yksin. Kaipais itekki sitä läheisyyttä olla toisenkaa, mut näköjään se on vaa semmosta.
Luulis et joku edes haluais tutustua muhun en oo niin kauhee tyyppi tai joku hirveen rumiluskaan. En jatkuvasti sitten ymmärrä mikä mättää, kun lähinnä koskaan kukaa ei lähesty missää, ja on noita deittiprofiileja ja kuva sielä. En taida vaa millää ketää kiinnostaa, ja ihan sama en jaksa enää.
Jotenki tuntuu että elämä ei vain ole enää samanlaista mitä se oli ennen. Kaipais ihan erilaisia juttuja. eikä aina olla yksin. Ehkä sitten mussa onkin joku vika jota en osaa korjata, tai ulkonäkö ei vain kiinnosta ketää. Pitäs nykyää olla tietynlainen. Varmaa hyvä kroppa ja tumma. No en vain ole.
EI vain ymmärrä nykyää naisia mikä niitä vaivaa. Kun mies vanhenee niin eikö se vain enää kelpaa, tai lihoo. Mitä naiset sanoo?
Tuntuu olevan näkymätön treffimaailmas. Ei kukaa ota missää yhteyttä. Ei tuu tinderissä osumia. Jotain gold osumia lihavilta ja rumilta. Mua ei kiinnosta yhtään. Olen kuitenki seurustellu iha 2 nätin naisenkaa. Tuntuu et kaikki on niin pinnallista en jaksa enää. Itekki lihonut. Ohentunu tukka on kaljamahaa. Näköjää ei vaa hitto enää kelpaa. Antaa olla!!
Jaksa enää ees yrittää ja ettiä mitää. Ei oo naispuolisia kavereita ei tuttuja ei mitää kavereita siitä asti kun ero tuli. Noin 3 v ollu yksin. Ihmiset ei varmaa tykkää musta. Kai mussa on vikaa vaan. Kyllä nuorempana ja laihempana kelpaa. Sai naista ja pääsi treffeille. Tuntuu ettei enää mitää hitto saumaa.
Naiset kyl sanonu että ulkonäkö ok. Ei vissiin ole ja olen ruma. Kun ei kelpaa.
En halua ketä vaan epätoivosesti ottaa. En tajua kun usein lihaba ja ruma tykkää. Mullaki on oma maku. En ikinä ota tuommosta kun ei kiinnosta yhtään tuommonen nainen.
Ilmeisesti mulle ei oo tarkotettu ketään ja olen toivoton tapaus läski ja ruma. Töis käyn ja oon muuten vaa yksinäinen. Tuntuu ettei oikein ole koskaa ollut elämää. Jopa masentunut ku ei koskaa naiset kiinnostu. Emmä jaksa elää näin. Mulla on iha ok kuvia. Antanu varmaa 100 tykkäystä. Eikä ollenkaa silti tule osumia. Emmä vaan tajua.
No ollaan sit ikuisesti yksin. Alkaa riittää. Menipäs palsta hiljaseksi.
Palsta hiljeni vaan. Aluksi kirjoteltiin ja kas kumma meni vaan hiljaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on nykyään että ihmiset jumittaa kotona ja netissä eikä jaksa hinata ahteriaan treffeille. Heiluin mäkin nuorena aina vaikka missä, ei tässä nelikymppisenä enää jaksa eikä edes kerkee. Kotona on mukavaa ja koko ajan jotain puuhaa tai jos ei kotona niin mökillä ainakin on... Tässä iässä kaikilla on jo omat juttunsa toisin kuin nuorena jolloin ei ole velvollisuuksia ja sitoumuksia samalla tavalla. Pitää olla jotain tosi spesiaalia että jaksan laittautua ja lähteä ihan isolle kirkolle asti ja sittenkään en jaksa valvoa kovin myöhään. Tuli ihan järkytyksenä että yökerhoissa ei ole nykyään ketään ennen puoltayötä...
Jätin työhommat vähemmälle ja osittain downsiftasin 50+-vuotiaana. Aloin käymään yökerhoissa, karaokessa ja muissa bileissä. Yllätyin kuinka 30v naisetkin olivat kiinnostuneita seurastani, olen ihan hyväkuntoinen mutten mitenkään erityisen komea. Tarkoitan sitä, että kannattaa vain käydä aktiivisesti bilepaikoissa niin kyllä sieltä seuraa löytyy. Kuitenkin hillityn kohteliaasti on syytä käyttäytyä. Kaupunkipaikkakunnalla on suotavaa asua.
Se on kun ei kiinnosta enää juoda ja bilepaikat, ei vain sovi alkoholi itelle. Miksi väkisin pitäs mennä baareihin ja juoda ja kuluttaa rahansa?
No antaa olla. parempi ikuisesti olla yksin ja keskittyä elämäänsä yksinäisenä.. telkkaria ja vois ostaa pelikoneen ja maksella lainaa pois ja käydä töissä.
Tuntuu et naiset haluaa vain tummia ja pitää olla hyvä kroppa ja vähä lihaksia niin sitten kyl kiinnostaa. ite en todellakaa ole semmoinen.