Miten sait niin halvan liittymän
Kommentit (64)
Yleensähän ne halvat joilla kehuskellaan ovat tilapäisiä alennuksia, jopa määräaikaisia sopimuksia.
Voi onko kellääm PYSYVÄSTI alle 20€ liittymää vähintään 100M netillä?
Pitää vaihtaa operaattoria jos haluaa halvan liittymän. Minä en edellisellä saanut vaikka uhkaisin vaihtaa. Laitoin vaihdon tulille, ja sitten vasta kun olin jo saanut uuden simkortin ja päivä käsillä että vaihdettava, soitti ”oma operaattori ”ja tarjosi pakettia puoleen hintaan. Maksoin siis ennen 19,90, puoleen hintaan paketin ja kun nousi 39,90 pyysin uutta tarjousta ja en saanut. Vaan piti vaihtaa toiseen operaattoriin ennen kuin sain uuden tarjouksen puoleen hintaan . Päivääkään en ehtinyt käyttää sitä uutta liittymää.
Elisa 9,90/kk. puhelut, netti.
Liittymä otettu reilut 10v sitten
Eipä taida olla alle kahden kympin pysyvää hintaa uusissa liittymissä ollakaan..
Itselläkin nousee hinta jatkuvasti aina määräajan jälkeen parilla eurolla, vaikka asoakkaana ollut jo 17 vuotta. Elisalla.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaihtaa operaattoria jos haluaa halvan liittymän. Minä en edellisellä saanut vaikka uhkaisin vaihtaa. Laitoin vaihdon tulille, ja sitten vasta kun olin jo saanut uuden simkortin ja päivä käsillä että vaihdettava, soitti ”oma operaattori ”ja tarjosi pakettia puoleen hintaan. Maksoin siis ennen 19,90, puoleen hintaan paketin ja kun nousi 39,90 pyysin uutta tarjousta ja en saanut. Vaan piti vaihtaa toiseen operaattoriin ennen kuin sain uuden tarjouksen puoleen hintaan . Päivääkään en ehtinyt käyttää sitä uutta liittymää.
Aivan naurettavaa! Paljonko hinta on nyt
5,90 e/kk, Saunalahden/Elisan liittymä 50 megan nopeudella, rajaton datankäyttö. Ei sisällä puheluita (en puhu).
Teen saman jumpan joka toinen vuosi: siirrän numeroni Moille, minkä jälkeen odotellaan vastatarjousta Elisalta. Ottavat siis itse yhteyttä tekstiviestillä, soittelevatkin tarvittaessa perään. Sitten vaan tsekataan vastatarjous, hyväksytään se ja Elisa hoitaa kaikki peruutukset Moille päin. Numero ei siis ehdi siirtyä, ts. jumppa ei vaikuta minuun käytännössä mitenkään.
Matkapuhelinfoorumilta kannattaa tsekata, minkälaisia vastatarjouksia on tarjottu. Minulle esimerkiksi tarjottiin ensin 16,90 e/kk. Sanoin että ei vetele, koska parempaankin olette pystyneet, ja kas, kummasti tippui hinta.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Vierailija kirjoitti:
5,90 e/kk, Saunalahden/Elisan liittymä 50 megan nopeudella, rajaton datankäyttö. Ei sisällä puheluita (en puhu).
Teen saman jumpan joka toinen vuosi: siirrän numeroni Moille, minkä jälkeen odotellaan vastatarjousta Elisalta. Ottavat siis itse yhteyttä tekstiviestillä, soittelevatkin tarvittaessa perään. Sitten vaan tsekataan vastatarjous, hyväksytään se ja Elisa hoitaa kaikki peruutukset Moille päin. Numero ei siis ehdi siirtyä, ts. jumppa ei vaikuta minuun käytännössä mitenkään.
Matkapuhelinfoorumilta kannattaa tsekata, minkälaisia vastatarjouksia on tarjottu. Minulle esimerkiksi tarjottiin ensin 16,90 e/kk. Sanoin että ei vetele, koska parempaankin olette pystyneet, ja kas, kummasti tippui hinta.
En usko.
Kannattaa muistaa, että hyvää vastatarjousta EI irtoa sillä, että menee johonkin myymälään ruikuttamaan. Se vaatii sen numeronsiirron tekemisen, uhkailu ei auta.
Numero ei ehdi siirtyä, ei huolta. Operaattori ottaa kyllä yhteyttä sitä ennen hyvissä ajoin ja paapoo sinut pysymään asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän ne halvat joilla kehuskellaan ovat tilapäisiä alennuksia, jopa määräaikaisia sopimuksia.
Jos kännykkäliittymän hinta on 19,90, miksi sen pitäisi edes olla pysyvä. Onko sinulla ongelma tehdä 2h työtä kerran kahdessa vuodessa kilpailuttaaksesi liittymäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin muka tarvitset 100M nettiä kännykässä? Latailetko bluray elokuvia kännykällesi?
Vierailija kirjoitti:
On Moi mobiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Miksi et? Lue Matkapuhelinfoorumilta, en ole ainoa. Aikaisemmin (muistaakseni 2018) hinta vastaavasta oli minulla 3,90 e/kk, kahden vuoden ajan. Seuraavan kerran liittymäni on katkolla taas ensi helmikuussa. En ole seurannut, minkälaisia vastatarjouksia tällä hetkellä annetaan.
Jos olisin halunnut viimeksi puhelut mukaan, olisi se muistaakseni ollut kympin tai vähän yli.
En minäkään Elisalla saanut, vaikka olen ollut asiakkaana ainakin 15 vuotta, aina hoitanut kaiken ajallaan ja olen ostanut kaiken mahdollisen heidän kauttaan. Mulla on ollut jopa kaikki ne lisäpalvelutkin, siis Elisaviihde, tietoturva jne jnejne. Heidän liittymänsä tarjoushinta tuli päätökseen, ja paras, minkä pystyivät mulle tarjoamaan, oli samat liittymät 2e kalliimmalla. Vaihdoin operaattoria, sain paljon paremmat liittymät edullisemmin. Uusi operattori sanoi, että saattavat soitella kyllä Elisalta perään ja tarjota jotain halvempaa, mutta eivätpä edes soittaneet.
En sitten vissiin ollut riittävän tuottoisa asiakas heille 200 euron kuukausisijoituksellani useiden vuosien ajan.
Meni maku koko Elisasta, kiitos vaan ja näkemiin. Tuskin enää ikinä palaan asiakkaakseen.
Muutenkin Elisalla ärsyttää se (voi olla muillakin, en tiedä), että ainoastaan uudet asiakkaat saa näitä edullisia liittymätarjouksia. Mitä pitempään olet asiakkaana, sen kalliimmiksi omat liittymät muuttuu. Ainoa tapa, jolla vanhoja asiakkaita muistetaan, on nämä sähköpostikyselyt, joissa kysellään mielipidettä kun se sentään on heille arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa enää halpoja liittymiä. Elisa 14.90/ kuukausi. Puhe netti kaikki tuohon hintaan.
jatkan että hinta voimassa vielä n. vuoden. Tätä ennen oli rajaton 9.90 kk kaksi vuotta, mutta siihen hintaan ei enää saanut jatkettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Moi mobiili.
Niillähän ei ole fyysisiä kauppoja joten kustannussäästöjä reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkin mahdollista, mutta silloin kyseessä on 3G-liittymä? Olisikohan hinta ollut tuota luokkaa HTC Desiren mukana tulleessa liittymätarjouksessa 2010. En muista tarkkaan.
Ei saa enää halpoja liittymiä. Elisa 14.90/ kuukausi. Puhe netti kaikki tuohon hintaan.