En olisi arvannut että Erika Vikman osaa laulaa mitään näin kaunista
Kommentit (19)
Hyvä biisi. Tykkään muutenkin Eerikasta, kiva kun joku uskaltaa pukeutua kunnolla överisti. Kyllä värikkäät, näyttävät mekot on paljastavinakin huomattavasti tyylikkämpiä kuin muiden artistien mikroshortsit, adidaskamat ja harmaat trikoorätit.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Nyt vasta päätin ekaa kertaa kuunnella Vikmania. Kävin youtubessa kuuntelemassa osin paria muutakin biisiään. En oo tajunnut että Erikahan osaa oikeesti laulaa! Siis siten, että huomaan nyt jopa tykkääväni äänestään paljonkin. 😮 Help me!
Harmi, että Erika on tyyliltään ja julkisuudessa esiintyessään sen typpinen ettei voi oikein artistina arvostaa. Olisipa valinnut toisen tyylin ja tien artistiksi, niin saattaisi olla ihan eri tasolla kotimaisten artistien joukossa.
Tästä oli rumban haastattelussa justiin https://www.rumba.fi/uutiset/nyt-on-junttiuden-aikakausi-haastattelussa… :
Amorin siivet on kappale, joka kertoo syvästä yksinäisyydestä. Vaikka ihmisiä on ympärillä, kukaan ei kuitenkaan näe sinua. Aika monet meistä pystyy samastumaan siihen. Jos muu levy on vapautumisen halua, kahleista irrottautumista, elämästä iloitsemista ja rietastelua, sen kaiken takana voi olla hahmo joka keräilee muiden juhlista kiitoskortteja jääkaapin oveen ja ihmettelee, missä tää mun elämä oikeasti on. Mulla on kaikki tämä tässä päällä, mutta koen olevani tällä hetkellä tosi yksinäinen. Siksi tämä on tosi tärkeä laulu mulle. Se on suoraan mun tämänhetkisestä elämästäni.
Tämä on mahtipontista iskelmää, ja se on juuri minua. Mä rakastan iskelmää. Jos olisi joku kilpailu suomi-iskelmästä, olisin siinä todella hyvä, tunnen sen historian niin hyvin. Isot levy-yhtiöt ei halua tehdä nykypäivänä enää iskelmää, edes iskelmäartisteille. Esimerkiksi biisit, joita ennen Mökkitietä levytin, oli sellaisia jotka mulle vain annettiin, kun ei ollut muuta annettavaa: ota tai jätä. Siinä sitten hätäpäissäni ja epätoivoisena levytin sellaisia. Ymmärsin, ettei se ollut kuin levy-yhtiön kädenojennus ö-mapin artistille. Nyt osaan arvostaa asemaani, koska olen ollut se ö-mapin artisti."
Oho. Tämähän on oikeasti hyvä biisi! Muutama päivä sitten kerroin täällä, että Syntisten pöytä on ainoa kuulemani Vikmanin biisi, josta mä tykkään. Se sai nyt kaverin. 😃
Miksi se ei tee näitä enempää vaan jotain köyhän naisen abba-euroviisuja?
IHANA 😍 aivan kuin minun elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä aihe.
Varmasti monelle on.
Oon niin onnellinen heidän puolesta
Etten voi lakata itkemästä! Eikä mull oo ikinä yksinäistä!
Onhan mulla kiitoskortit jääkaapin ovessa
...pullo kylmää valkoviinii
mut kuka silittäisi siipii Amorin?
On ihan upea ja samaistuttava. Artistilta voisi vielä irrota Aikuisen naisen kaltainen hitti nuoremmalle polvelle. Potentiaali on olemassa ja Jenni Vartiaista streetimpi laulaja.
Tietenkin Erika Vikman on hyvä laulaja, hänhän on ammattilainen ja myös tangokuningatar vuodelta.. hm.. öö.. Siinä kisassa ei lahjattomat edes kisaile, saati voita.
Lisään vielä tuohon kommenttiini tangokuningatarkisasta, ettei Erika Vikmanin olisi kuitenkaan tarvinnut lähteä tuohon roisiin esiintymistyyliin. Se ikään kuin pudottaa hänet arvoaan alemmaksi. Alatyyliin siis..
Täh. Siis sanoitukseltaanhan tämä on täyttä tusinahöttöä. Ihana? Upea? Onpa täällä tavista väkeä.
Se, että Erikan ääni on hyvä, ei ole uutinen. Tietysti on. Sitä ei poista ciccioliinailu... Eikä tää tavisbiisi.
Iseklmässä hyvä biisi on sellainen, joka uppoaa yleisöön.
Minulla oli ennakkoluuloni Erikasta mutta en voi olla pitämättä. Juuri se, ettei ole kuin joku sievistelevä Metti Forsman/Sara Sieppi/Sofia Belöf (-of). On mitä on eikä turhia selittele. Suurin osa kauniista, nuorista naisista on vanhempien ja/tai varakkaampie miestensä kanssa ensisijaisesti rahan takia. Siinä taas ei ole mitään uutta eikä typerää. Harva mies on niin poikkeuksellisen hyvää sänkyseuraa, että pelkästään sen tai/ja muun kivan vuoksi sitouduttaisiin. Virkistävää on ainoastaan se, että joku ei kiistä sitä, että ottaisi edes hetkiseksi todella varakkaan mieheen jos vain sellainen olisi tyrkyllä.
Oho! Nyt vasta päätin ekaa kertaa kuunnella Vikmania. Kävin youtubessa kuuntelemassa osin paria muutakin biisiään. En oo tajunnut että Erikahan osaa oikeesti laulaa! Siis siten, että huomaan nyt jopa tykkääväni äänestään paljonkin. 😮 Help me!
Harmi, että Erika on tyyliltään ja julkisuudessa esiintyessään sen typpinen ettei voi oikein artistina arvostaa. Olisipa valinnut toisen tyylin ja tien artistiksi, niin saattaisi olla ihan eri tasolla kotimaisten artistien joukossa.