Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä nykyään treffeille?

Vierailija
20.08.2021 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen en ole, eikä sitä olla todettu koskaan.

:D

Vierailija
142/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tutustua muhun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää jätkä jankkaa tota ”en ole kehitysvammainen” juttua?

Vierailija
144/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on tosi vaikea tutustua ihmisiin ja naisiin.

Vierailija
145/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillaki tuntuu olevan kaikilla omat kaverit.

Vierailija
146/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tutustua muhun?

Oletko nainen? Ikäsi?

Vierailija
147/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tää jätkä jankkaa tota ”en ole kehitysvammainen” juttua?

Tällaisia outoja ketjuja on harva se päivä. En tajua mitä joku yrittää tällä viestiä. Opettelis sanomaan suoraan asiansa

Vierailija
148/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mun kommentti hävisi? Sanoin vain siinä, ettei minullakaan ole kavereita ja että voisimme miehen kanssa olla toistemme parhaita ystäviä. Hmph!

N27

Vierailija
149/194 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ahdistaa.. en halua liittyä sinne. haluaisin löytää kumppanin normaalielämästä.

Vierailija
150/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täs näköjään ole mitää saumaa ikinä naisiin ku ona kehitysvammainen ja läski

Vierailija
151/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä miten nykyään saada nainen.

Vierailija
152/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ole mitää saumoja enää tässä iässä ja jos on vielä erikoinen ja outo.

Vierailija
153/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilanteeni on aika eri kuin AP:lla, niin ymmärrän epätoivon. Olen itse komea, ylemmän korkeakoulututkinnon omaava, hyväpalkkainen mies. Pituutta on myös. Liityin Bumbleen ja Tinderiin n. 9kk parisuhteeni päätyttyä. Ne naiset, joiden kanssa olen mätchännyt ja mennyt treffeille, ovat täysin eri tasoa kuin aikaisemmat kumppani(t). Kuvat profiilissa ovat usein todella harhaanjohtavia. Pääsen suhteellisen helposti treffeille mutta en ole vielä kertaakaan pyytänyt treffikumppania uusille treffeille. 

Olen koronan kannalta riskiryhmässä, enkä ole uskaltanut vielä käydä tanssikursseilla, yökerhoissa, joogassa tms samalla tavalla kuin ennen koronaa. Odotan pandemian loppumista kuin kuuta nousevaa, siitä yksinkertaisesta syystä, että pääsen tapaamaan tasoisiani naisia livenä. Mitä nettideittailuun tulee, olen lähes täysin luovuttanut. Jos minun tasoiseni mies ei onnistu, niin ymmärrän hyvin, että AP:n tyylinen "tavis" turhautuu. 

Vierailija
154/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä turhaudun kun ei millään löydy semmoista naista joka kiinnostuisi. Ei ollenkaa osumia. Ei pääse keskusteleen. Naiset ei halua jutella. Tunnen olevani yksinäinen näkymätön ja mussanin on hyvää. Parempi olla yksinäinen käydä töissä ja salilla.

Vierailija
155/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään todella turhautunut ja mietin miksi en kelpaa kellekkään.

Vierailija
156/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä rullaa ihan ok töitä ja kaikkee. Mut se kumppani vaan tosiaan puuttuu. Tuntuu vain ettei mitään saumaa enää. Onko jotenki väärän näköinen/ liian ruma kenties. Antaa olla en jaksa enää ees panostaa ja yrittää. Antanu varmaa jo usempi 10 satoja osumianja matcheja ei vaan tule.

Vierailija
157/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olen ihan ok näkönen en ruma. Myös pitkä mieheksi ja on sanottukin. Mutta koen vaan olevani niin erilainen ja yksin kun muut. Ei niitä kavereita yhtään. Vloput joko istun kahvilas yksin tai lenkillä yksin. Jotenki ei vain tutustu naisiin missään. Olisi niin kiva jutella ja päästä jakaan asioita. Mut olen näkymätön ihminen. Se tunne ollut jo 2-3 v.

Vierailija
158/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hommata sixpäkki ja kehopositiivinen nainen.

Vierailija
159/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sitten mielessä vaan jotenkin että ovatko naiset niin nirsoja että vain komea ja normipainonen mies kelpaa. Just joo. Antaa kaikki olla.

Vierailija
160/194 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että elän varmaa vuosia yksin tätä menoa. Tässä vain ei ole enää mitään järkeä.