Miten päästä nykyään treffeille?
Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
No en ole kehitysvammainen. Ihan normaali tyyppi. En asu missää tuetussa kodissa ja minulla ei ole ohjaajaa. Käyn ihan palkkatöissä. Kuten sanoin pysyn yksin ja käyn töissä ja elän omaa elämää. Ei tää tästä ole vuosiin muuttunut.
Olet ihan itse myöntänyt että olet heikkolahjainen. Allu, älä jaksa valehdella. Sinut on jo tunnistettu. Eikä lievä heikkolahjaisuus tarkoita tuettua asumista.
Ihan suoraan töksäyttämällä, että lähdetkö treffeille tai kahville ei kannata avata peliä (olen koittanut ja saanut kohdata reaaliteetit). Nainen pitää tuntea jostain entuudestaan mutta tässäpä se homman hankaluus onkin. Uskaltaako kysyä naista ulos esim. työpaikalla (no mun alalla ei ole kyllä naisia) tai vaikkapa harrastuspiireissä? Entä jos tuleekin pakit, niin onko sitten tulevaisuuden kohtaamiset vaivaannuttavia?
Eli vaihtoehdoksi jää deittisovellukset mutta jotenkin vierastan sitä formaattia. Liian keinotekoista ja hakemalla hakemista. Mutta lähestymällä livenä ei voi kuin hävitä. Onko peli menetetty?
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi etsiä semmoisesta seuraa. Ihmettelen miten ilkeitä ihmiset on. Ihan hyvä tyyppi olen kyllä. En ihan alennu tommoseen.
Miten niin ilkeitä? Huomaahan sen nyt sokea Reettakin, että et ole ihan normaali mies. Ei se ole ilkeyttä, vaan faktan toteamista. Ja nyt olit ilkeä heikkolahjaisia naisia kohtaan. Mitä alentumista siinä on, että etsisit oman tasoistasi seuraa? Ei sinusta mitkään huippuälykkäät naiset kiinnostu. Hyväksy se.
En ole kyllä mikään heikkolahjainen. Olen normaali tyyppi jolla on normaali elämä.
Miksi haluaisin koulutetun huippu älykkään naisen? Koska ei ei mua kiinnosta sellainen. Ja olen kyllä melko normaali. En näytä kehitysvammaiselta. En sönkötä. Puhun normaalisti ja käyn töissä. Kehitysvammaiset puhuvat oudosti ja näyttävät. Sekä heiltä ei onnistu normi työ vaan asuvat tuetussa kodissa ja käyvät kuntoutusta.
Kun vaan lukee tämmöstä paskaa sontaa niin sitä paremmin sitä alkaa jo miettiin että on ikuisesti yksin ja elää omaa elämäänsä. Vois erakoitua ja hommata pelikone.
Kehitysvammainen en ole, eikä sitä olla todettu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin koulutetun huippu älykkään naisen? Koska ei ei mua kiinnosta sellainen. Ja olen kyllä melko normaali. En näytä kehitysvammaiselta. En sönkötä. Puhun normaalisti ja käyn töissä. Kehitysvammaiset puhuvat oudosti ja näyttävät. Sekä heiltä ei onnistu normi työ vaan asuvat tuetussa kodissa ja käyvät kuntoutusta.
Ei lievä kehitysvamma näy ulkonäössä tai puheessa. He voivat olla ihan toimivia yhteiskunnan jäseniä, mutta ovat aivotoiminnaltaan normista poikkeavia. Se ei ole mikään huono asia. Mutta normaalin kanssa pariutuminen on äärimmäisen harvinaista. Joten suosittelen kuitenkin kontaktia nepsy-ihmisten kanssa.
No ei mun tarvi kyllä. Mielellää sit pysyn ikisinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
No ei mun tarvi kyllä. Mielellää sit pysyn ikisinkkuna.
No lopeta sitten nämä avautumisesi somessa. Ei mitään hyötyä.
Nykyään?
Kun vertaat aikaan, jolloin pääsit paremmin treffeille, niin laske, montako vuotta siitä on. Sinun pitää lisätä se sama kulunut aika naisten ikään ja pyytää treffeille oman ikäisiäsi naisia. Olet vanhentunut, ellet ole huomannut.
Niin olenkin vanhentunut ja olen kysynyt mutta ei he vastaa mulle mitenkää.
En pääse enää siis mitenkää. Olen kysynyt oman ikäsiä jopa vanhempia naisia treffeille yrittänyt tutustua. Mutta ei siis yhtään mitään pitkiin aikoihin.
Olen käynyt ihan testeissä ei ole kehitysvammaa ei ees lievää.
Kyllä varmasti monet miehet on yksinkertaisia ja erilaisia. Kaikki ei ole samasta puusta veistetty niin se vaan menee. Myös naiset sama juttu.
Mä en aina ihan ymmärrä ihmisten juttuja. Enkä ees välitä.
ihmiset on ilkeitä.. haukutaan aina tyhmäksi ja vajaaksi sun muuta. Miehessä kaikki vika :D.
Ilmeisesti ihmiset ei musta tykkää kun ei yhtää kavereita. Naiset ei juttele missään. No ei voi mitää. Ainaski töissä oon hyvä ja sain vakipaikan.
Ehkä sitten vaa pitäs tyytyä koko elämä olee yksinäisenä. No minkäs teet kun on vaa ihmisenä tällänen. Töitä vaan ja yksinoloa vuodesta toiseen.