Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä nykyään treffeille?

Vierailija
20.08.2021 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tasostasi. Jos olet ns "low value man" niin et mitenkään. Ole oma itsesi, jos oma itsesi ei kiinnosta naisia, niin se on VOI VOI.

Lue tuolta miten naiset nykyään treffaavat ja arvioivat miehiä niin voit ehkä sopeutua tilanteeseen.

https://www.reddit.com/r/FemaleDatingStrategy/

Huh, kun tuota lukee, niin kyllä täytyy todeta, että naiset on ihan sekaisin nykyään...

Vierailija
22/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin olemasta epätoivoinen. Lopputulos, ei treffejä edelleenkään, mutta oma mielenterveys kohentunut. Mihin sinä sitä naista oikeasti tarvitset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naispuolisia kavereita ja ei ne halua edes tutustua. Oon vain töissä tai yksin tai teen yksin jotain.

Vierailija
24/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae petiseuraa, vaan ihan treffejä

Jos haet pelkkiä treffejä, et parisuhdetta, niin ehdokkaita voi olla melkoisen vähän. Eivät naiset halua satunnaista tuntematonta juttuseuraa.

Vierailija
25/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys ei ole miten löytää unelmien puoliso. Oikea kysymys on miten kehittää itseäni tullakseni unelmien puolisoksi.

Niin ja sitten pitää osata markkinoida itseään. Kukaan ei ihastu sinuun jos ei tiedä olemassaolostasi. Sun täytyy tavalla tai toisella tuoda itsesi esille.  Minulla toimi netin treffisivustot.

t. mies joka löysi kumppanin

Vierailija
26/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisilla toimii toisilla ei.. ehkä en vain ole kiinnostava, koska ei mulla ole kavereita joskus ennen toki oli.. mutta osa joi alkoholia ja laitoin välit poikki en halua olla missään tekemisissä.. tai sit oon vaa muuttunut ja toki ulkonäkö menny pahempaa suuntaa ja lihonut.. nuorena olin komea ja tuntu et sillon oli paljo enempi tyttöjä. Mut joo ihminen vanhenee ja muuttuu, semmosta se on.. Mutta ei vaa baarit ja tommoset kiinnosta enää, ja kaikki tuntuu olevan tässä iässä tosi vaikeeta,, yksin mä kiinnostun aika nopeestikki ja haluan laittaa viestiä.. mutta kukaan ei halua tietää musta mitää kysyä multa mitään.. aika heikkoa näyttää deittailumaailma.. tai on vaa jonku pohjasakkia vieläkin.

Vierailija
27/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan treffejä ja tutustua rauhassa ja kattoa synkkaako. Ihan pysyvä kumppani ois hakusessa.

Vierailija
28/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki oman tyyppisiä mitkä kiinnostaa.. vähä yhteistä ja toki ulkonäkö onko omaa tyyppiä ja semmosta. Olen itse lihava vähän ja on mahaaki. Eli mielestäni en nirsokaan ole.. etsin samantyyppisiä vähän pyöreitä naisia ja heitäkin lähestyn mutta tulos on yleensä 0.

Vierailija
29/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät puolet tulee esiin toki profiilitekstissä ja yritän kertoo jotain itestäni toki.. mutta nykyää ei tuu mitää osumia tinderissä.. todella harvoin osuma, ja toinen ei yleensä tietenkää vastaa.. ei se homma vaa mee mihkää suuntaa. Oon ite ihminen joka tykkäis laittaa enempi viestiä ei vaa kerra viikos tyylii 1 viesti.. ja tykkäisin suht nopeasti tavata ja tutustua paremmi kasvotusten.

Vierailija
30/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viestittely deittisivuilla tai -sovelluksessa ettenee ennen kun ehdotat treffejä? Miten nopeasti ehdotat treffejä?

Vierailija
31/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä missää nimes ole ruma.. siitä ei ole kyse.. mutta en komea, vaan aika tavallisen näkönen. toki on ylipaino jonkun verran ja se näkyy naamassa, mutta ei todellakaa pitäisi olla mikään este edes joskus päästä treffeille.. Kaippa naiset on sit niin muuttunu mitä oli ennen.  En vain saalista niitä kaunottaria, en missää nimessä.. vaan ihan tavallisen näkösiä naisiaki. Monesti on jotkut sanonut ihan kivan näkönen mies ja ei sussa ole vikaa.. törmäät vielä siihen oikeesee.. no ei ainaskaa oo oikee ketää halunnut tosissaa tavata pitkään aikaan.

Vierailija
32/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen kun sanovat tuommosta, ja eivät tosissaa halua tutusta missää livenä muhun ja onhan tää tosi outoa joskus kun miettii.

Vierailija
33/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nykyään etene oikein yhtään.. ehkä korkeintaa nainen sanoo moi tai vastaa lauseeseen.. mutta siihen se jää kun huomaan ettei sitä kiinnosta. Muutaman päivän päästä jo voin ehdottaa treffejä.

Vierailija
34/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä missää nimes ole ruma.. siitä ei ole kyse.. mutta en komea, vaan aika tavallisen näkönen. toki on ylipaino jonkun verran ja se näkyy naamassa, mutta ei todellakaa pitäisi olla mikään este edes joskus päästä treffeille.. Kaippa naiset on sit niin muuttunu mitä oli ennen.  En vain saalista niitä kaunottaria, en missää nimessä.. vaan ihan tavallisen näkösiä naisiaki. Monesti on jotkut sanonut ihan kivan näkönen mies ja ei sussa ole vikaa.. törmäät vielä siihen oikeesee.. no ei ainaskaa oo oikee ketää halunnut tosissaa tavata pitkään aikaan.

Tämähän on ihan perussettiä. Olet hyvä mies...jollekin muulle. Ei se jokin muu koskaan vastaan kävele. Jos ei keski-ikäisenä ketään ole löytynyt taikka on syystä tai toisesta joutunut eroamaan, niin hiljaista on.

Vierailija
35/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä pitäs löytää sit nainen jolla on ihan samanlainen elämäntilanne tai ollaan tosi samanlaisia ja ajatellaa samallalailla ja molemmat vähän yksinäisiä. En sitte tiedä mä oon ite tälläinen ja yritän täs parempaa suuntaa muuttua ja on vakityö ja muutenki kaikki nyt ok. En juo mitää alkoholia jatkuvasti ja semmosta, pukeudun siististi.. mutta se on ollut pitkään jo ykspuolista kiinnostuminen

Vierailija
36/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys voi olla ihan vaan siitä, että pitää tavata lisää uusia ihmisiä. Jos on käynyt pari kertaa ensitreffeillä. On hyvin todennäköistä, ettei siinä joukossa sattunut olemaan sitä oikeaa henkilöä. Mitä useammilla ensitreffeillä käy sitä todennäköisemmin törmää siihen oikeaan. Se on ihan puhdasta matematiikkaa. Jos kävisit sadan ihmisen kanssa treffeillä olisi erittäin epätodennäköistä, ettei edes jonkun kanssa syttyisi pientä kipinää.

Vierailija
37/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä esimerkiksi? Ei mulle naiset juttele netissä ei missää ulkomaailmas.. Kavereita naispuolisia 0. Tilanne on tosi vaikea.. ennen kyllä vain pääsi treffeille. Ovatko naiset muuttuneet ja niistä tullut nirsoja.. itse olen kyllä laskenut rimaa mutta ei silti oikein tuota tulosta.. eikä väkisin jaksa yrittää.

Tottakai naisista on tullut ylimielisiä ja nirsoja, se johtuu siitä kun lataavat Tinderin ja saavat satoja tykkäyksiä ja toiset jopa tuhansia, sitten he luulevat itsestänsä liikoja ja rima asetetaan todella korkealle ja heille ei enää kelpaakaan tavallinen mies.

Vierailija
38/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyse on juurikin siitä etten tapaa enää ollenkaa naisia mitä joskus tapasin. Olen kuopassa! En jaksa käydä baareissakaa ja juoda koska alkoholi ei vain sovi mulle ja ei ole edes kavereita. Ei ole kavereita siis ketään ja sen kautta ei tapaa ketää. Kukaan ei halua munkaa treffeille ei ole moneen vuoteen halunnut.

Vierailija
39/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta mä en ole mikää komea salibodaaja. Olen tavallinen mies jolla on vähän mahaa mut ei hirveesti ylipainoa, mutta en pahimmasta päästä. En itse ottais koskaa meikkaavaa ylimielistä naista. Koska ei kiinnosta. Mulle sopii ihan tavallinen nainen ja niille myös annan osumia.

Vierailija
40/194 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyse on juurikin siitä etten tapaa enää ollenkaa naisia mitä joskus tapasin. Olen kuopassa! En jaksa käydä baareissakaa ja juoda koska alkoholi ei vain sovi mulle ja ei ole edes kavereita. Ei ole kavereita siis ketään ja sen kautta ei tapaa ketää. Kukaan ei halua munkaa treffeille ei ole moneen vuoteen halunnut.

Mitä jos aloittaisit hankkimalla niitä kavereita? Harrastuksia, kavereita, sosiaalisen elämän. Mitä sinä ylipäänsä teet vapaa-aikanasi, jos ei ole kavereita eikä mitään, missä tutustuisit ihmisiin (siis myös naisiin)?