Miten päästä nykyään treffeille?
Olen tässä jo pitkään miettinyt, miten päästä treffeille nykyää? Suurin osa naisista ei oikein kiinnostu ja halua tavata. Sitten jos kysyy suoraa treffeille sanotaa ei kiinnosta, tai poistetaan.
Kommentit (194)
No siis ei ole kavereita ollut pitkään aikaan. No ne oli huonoja entiset kaverit.. juopottelivat ja puhuivat törkeyksiä en kestänyt enää seuraa ja pistin välit poikki, sitte löysin parisuhteen mut se ei kestäny kauaa ja jätti mut.. siihen meni kaikki ihmiset multa. sen jälkeen olen ihan yksin ollut. En nyt sillee ole tutustunut ihmisiin ja töistäkää en vielä ole oikein kavereita saanut. No siis mä oon paljo yksin.. käyn lenkillä tai istun kahvilas yksin.
Harrastusta ei ole. Istun kotona tai käyn yksin lenkillä. Ei vaa nykyää mitenkää tutustu naisiin mitä esim se oli 10 v sitte.
Ei pidä aliarvoida pinnallisia asioita. Ensivaikutelma pohjautuu hyvin pitkälle niihin. Pukeutumiseen kannattaa kiinnittää huomiota. Käydä parturissa säännöllisesti. Ylipäätään kiinnittää huomiota tämänlaisiin asioihin. Ihan tietoisesti uhrata aikaa ja rahaa siihen, että tekee itsestään helposti lähestyttävän.
Minkälaiseen mieheen etsimäsi sinkkunainen voisi toivoa törmäävänsä? Sinun pitää täyttää se mitä toinen osapuoli on etsimässä. Jollain tavalla täyttää niitä odotuksia. Ei tarvitse olla täydellinen, mutta pitää olla enemmän plussia kuin miinuksia.
Vierailija kirjoitti:
Harrastusta ei ole. Istun kotona tai käyn yksin lenkillä. Ei vaa nykyää mitenkää tutustu naisiin mitä esim se oli 10 v sitte.
Miksi ei ole? Olet vapaassa länsimaassa asuva terve nuori aikuinen ihminen, jolle koko maailma on avoin! Juuri tähän aikaan vuodesta on mahdollisuus aloittaa vaikka mitä, niin urheilua kuin opiskelua tai kädentaitoja tai melkein mitä vaan.
Miksi kukaan nainen edes haluaisi tuollaista elämää, missä hän olisi koko elämäsi sisältö ja ainoa sosiaalinen kontakti?
Mitä uutta luulet kuulevasi täältä mitä et ole jo kuullut suomi24 sinkut palstalta Allu?
No ei varmaan. aloitan varmaa uuden harrastuksen ku ei ole yhtään kavereita ja tunnen olevani kuopassa, toki työ auttaa paljon mut ei se riitä. Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin.
Kyllä olen panostanutki. Käyn ihan parturissa ja ostelen uusia vaatteita aina sillon tällön. Käyn suihkussa huolehdin itsestäni, mutta oon kai sitten tylsä ihminen kun ei ole kavereita ja epäkiinnostava jotenkin. Se tuntuu pahalta.. ehkä niitä plussia ei vaan tarpeeksi ole tai ei ne riitä. Käyn toki töissä se hyvä ja yritän harrastaa liikuntaa ja nyt panostan lisää saliin. Mutta olen vaa kyllästyny olee nykyää yksin ja naisiin ei vain tutustu kuten sanoin.
Pitäs varmaa oikeesti ottaa niskasta kiinni ja yrittää niitä kavereita alkaa saamaan, tuntuu että koen jopa yksinäisyyttä nykyää ku olen aina yksin.
Miten muut miehet, pääsettekö treffeille millään?
Kyllä tässä aika turhautunut fiilis ollut semmoset 2 vuotta ainaski ja jopa masentunut kun ei enää naisiin millään tutustu vaikka miten yrittäis. Ehkä sitä yrittää liikaa voi olla, mut ei ne naiset kotia kävele. En tiedä sitte jos lopettais ettimisen mitä se vaikuttaa, löytääkö se nainen mut. Sitä vaan epäilen kai se on vaa jatkettava kai se sit joskus osuu kohdille.
Olen yli 40 vuotias nainen. Saan hyvin osumia Tinderissä ja melko paljonkin treffiehdotuksia miehiltä. Nykyään lähden vain tosi harvoin kenenkään kanssa treffeille. Ei vaan yksinkertaisesti enää jaksa säätää. Olen muutamasta treffikumppanista jopa kiinnostunut, mutta ne eivät sitten johda koskaan toisiin treffeihin (siis ne kiinnostavat tapaukset). Näin ollen kieltäydyn järjestään kaikista treffeistä nykyään. Ei vaan jaksa yrittää, usko on mennyt, että Tinderistä kivaa miestä löytyisi. Ja säilyypähän oma mielenterveys paremmin ja itsekunnioitus, kun ei toivo enää mitään taikka yritä. Mulla on ihan asialliset kuvat (ei kuvamuokkausta tms.) Tinderissä. Tinderin selaus on nykyään lähinnä mulle ajankulua yksinäisinä iltoina :(
Varmaa tässä kun on lihonut ja itsetunto tipahtanut sun muuta ja ei oo enää niin komee kun esim joskus nuorena niin nyt se sit vaikuttaa ja on niin paljo pinnallista elämä ja kaikkee.
Joskus nuorempana painoin varmaa 15 kg vähempi eikä mulla ollut kaljamahaa ollenkaa ja olin paremmas kunnos ja mulla on myös hiukset muuttunu ja ennen oli siisti tukka ja posket ja naamaki lihonu nyt se sit vaikuttaa, tuntuu olevan hyvin pinnallista, tai sit törmään aina vääränlaisiin naisiin, en tiedä tosi huonoa tuuria siis kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Uskon joo. Itekki ennen ja nuorempana pääsin paljo enempi treffeille nyt ei mitenkää onnistu ja olen todella monia yrittänyt ja ehdottanut.. mutta ei vain sitten haluta tai ei tarpeeksi kiinnosta.. ei jotenki jaksa enää. Sais nainenkin olla mukana jopa ehdottaa. Ois kiva vihdoin treffata ja päästä juttelee naiselle. Asun semmosessa paikkaa missä paljon ihmisiä.. mut tuntuu et kaikilla on kiiire tai ne omat kaverit. Mulla ei ole ja sen voi heti unohtaa kun ei sieltä kautta tutustu ihmisiin. En kuitenkaa rumimmasta päästä ole ja mulla on kiva hymy ja oon rauhallinen ja kiltti.
Mä etsin rauhallista ja kilttiä miestä, kenellä on kiva hymy... Mistä päin oot? Mä oon pääkaupunkiseudulta jos haluaisit jutella ja tavata edes kavereina?
N28
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä aika turhautunut fiilis ollut semmoset 2 vuotta ainaski ja jopa masentunut kun ei enää naisiin millään tutustu vaikka miten yrittäis. Ehkä sitä yrittää liikaa voi olla, mut ei ne naiset kotia kävele. En tiedä sitte jos lopettais ettimisen mitä se vaikuttaa, löytääkö se nainen mut. Sitä vaan epäilen kai se on vaa jatkettava kai se sit joskus osuu kohdille.
Kerro vaikka kuluneelta kesältä muutamia sellaisia vaikka miten yrittäis -tekoja, mitä olet tehnyt ja miten sitten kävi, kiitos.
Olen ihan hyvännäköinen nainen eikä se välttämättä ole mun paras puoleni. Lähden aika helposti treffeille ja on ollut muutamia kivoja matchejä tinderissä.
Mutta tosi monet miehet ei lähde! Lupailevat, juttelevat vähän aikaa ja sitten katoavat! En tiedä, missä meni vikaan. Ei edes ehdi aina viestiä niin paljoa, että se olisi voinut tökkiä. Tai tulee muutaman sanan viesti silloin tällöin. Kaikkia ei tietenkään kiinnosta tavata, mutta väsyttää nuo, jotka viestii, innostuu, ehdottelee treffejä ja sitten ei kuulu mitään.
Tapaan sitten niitä muita. Hyvä niinkin, vaikka vielä ei ole tärpännyt. Olin treffeillä viimeksi edellispäivänä, loppuviikosta seuraava potilas...
Näytin 50 v naiselle kuvaani ja hän sanoi olet ihan komea mies ja kumma ettei naiset susta kiinnostu. Samaa minäki jatkuvasti ihmettelen. Huonoa tuuria. Tai sit naiset ei musta kiinnostu vaan ja ulkonäkö ei kiinnosta.
Harvoin ihmisen ulkonäkö on esteenä. Varmasti komeat ja kauniit löytää helpommin treffiseuraa, mutta sehän on vasta alkupiste suhteelle. Suurin osa ihmisistä on ulkonäöltään tavallisia pulliaisia. Puolisoksi halutaan löytää yleensä joku ihan tavallinen mukava tyyppi. Joku joka kanssa elää hyvä elämä yhdessä ja jakaa kauniita asioita. Rakastaa ja olla lähellä.
Luotan siihen, että löydät vielä etsimäsi.
Tunnen eläväni välillä jossain omassa maailmassa kun katsoo toisen elämää ja sillee. Monilla on kavereita parisuhde ja kaikkee. itse tosi kauan jo haaveillut niinku naisesta ja elämästä ja elämän muutoksista kyllä.