Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Voimala / Maijan tarina

Vierailija
18.04.2012 |

Maijan tarina oli ihan kamala. Ensin joutuu insestin uhriksi OMIEN siskojen miesten taholta. Kun lopulta saa myöhemmin kerrottua lapsuudessaan tapahtuneista asioista siskoilleen, nämä kieltävät koko asian ja sanovat, että: helppohan sun on, olet vain uhri, mutta MINÄ joudun elämään tuon miehen kanssa hamaan tappiin (kysyn tässä vaan että onko pakko elää, kyllähän lessutkin eroaa) Maijan oma äitikin on hänelle tyly ja kieltää kertomasta asiasta kellekään.

Kun Maija kääntyy seurakunnan miespuhujan puoleen, joka on siviiliammatiltaan poliisi (!) tämä sairas hyväkäs toteaa vain, että: ei edes hiuskarvaa tipahda, mitä Jumala ei tietäisi. Hei haloo! Äijä on poliisi, jonka minun käsityksen mukaan teki vakavan virkavirheen, ja pitäisi joutua tästä vastuuseen ehdottomasti!

Mikäli muistan oikein Maija savustetaan ulos yhteisöstä.

Minusta on erittäin vaarallista, jos julkisissa viroissa on uskonnon kautta lakia ja pykäliä tulkitsevia ihmisiä! Asiaan pitää kiinnittää ehdottomasti enemmän huomiota, koska tämähän on todella sairasta ja älyvapaata touhua!

Mielesäni moni vahvan uskonnon lahkot, kuten lestadiolaisuus, islam, jossain määrin kai jehovan todistajat, joissa ollaan tiiviisti mukana, mutta seurakuntalainen voidaan myös karkottaa yhteisöstä, ovat kaukana siitä tavasta, jota mitä minä arvostan uskonnossa.

Ja että kaikki tehdyt synnit saa anteeksi, kun vain rukoilee, kasvattaa mielstäni jo lapsesta lähtien selvään itsekkyyteen ja toisten aliarvostamiseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -72 syntynyt 10-lapsiseen perheeseen. Jokaista lasta on rakastettu ja odotettu. Ei ole mitään pakkoa, pakotusta tai tunnetta ahdasmielisyydestä perheen sisältä tai muilta uskovaisilta. Jokainen saa ja on saanut valita tiensä. Kaksi meidän perheestä valitsi toisin ja se ei ole huonantanut sisarusten välejä - läheisiä ollaan.

Yhtään en puolustele nuita sairata ihmisiä, joilla ei ole mitään tekemistä sen tämän päivän uskon tai uskovaisten kanssa, johon kuulun. En tunnista tuota yhteisön ongelmana jossa elän. Hulluja ja täysin sairaita kyllä piisaa joka paikassa. Yksikään tuntemani uskovainen ei jättäisi insestiä, väkivaltaa, pakottamista tai muita hirveyksiä ilmoittamatta rikosilmoituksella poliisilaitokselle. Tiedän näin tehdyn. 60-80 luvulla uskovaisten seassa oli mätäpaiseitä, jotka nyt puhkeilevat, hyvä niin.

Silti tunnen välillä olevan yleistyksen myötä sylkykuppi ja ahdasmielisen valtaväestön uhri, jota ahdistetaan näiden hirveyksien vuoksi.

Maijan tarinan- kirjoittajat eivät usko samalla tavalla kuin itse uskon. Heillä on tarkoitus hajoittaa 60 - 70 luvun tapaan vanhoillis laestadiolaisen joukko. Silloin syntyi 5 eri herätysliikettä, jotka kaikki ovat olemassa. Tämä alle 10 -hengen porukka on saanut hyvä vastaaoton sensaatiohakuisessa yhteiskunnassa ja mediassa näillä järkyttävillä yksittäistapaksilla. Pedofilia ja insestiä ilmenee uskovaisissa alle 5 %, mikä on vähemmän kuin valtaväestössä. Jos tikun nokkaan nostettaisiin esim. urheiluseurat, ne kait jouduttaisiin lopettamaan...

Lopuksi olen sitä mieltä että hirtetään munista kattoon nämä pedofiilit yms. (taisi tulla kiivauden syntiä).

Vierailija
2/13 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä tarina on totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan ei uskalla vastata:)

Vierailija
4/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan ei uskalla vastata:)

Jos niin nynnyjä ovat, niin sekin kertoo paljon. (nainen vaietkoon seurakunnassa, vai miten se meni) Itse en ole mikään silmät vääryyksiltä ummistava ollut koskaan.

Sitäkin mietin, että jos yhteisön omat hylkää ja nollaa koko tapahtuman, niin miksei se Maija mennyt kertomaan asiasta vaikka kunnan lääkärille (ai niin, jos sekin oli lessu) huoh..

Vierailija
5/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedoten jumalan sanaan (tai muuhun vast.) Sairainta mitä on. Fanaattinen uskonto on pelkureita varten; niitä jotka eivät uskalla ottaa avstuuta, ajatella omilla aivoilla ja kohdata oikeasti toista ihmisitä. Silloin astuu herran sana vapauttamaan ihmisen inhimillisyydestä toisia kohtaan. Samahan on tiukka oikeusitys ja säännöt muuallakin. Ainoa millä on arvoa on ihmsen henkoht vastuu toisen ihmisen edessä. Mut kun tarkastelee meidänkin yhteiskuntaa niin harvassa on se ainoa oikea rakkaus ja rohkeus- pakoteitä ja julmuutta löytyy niiiin paljon.

Vierailija
6/13 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedoten jumalan sanaan (tai muuhun vast.) Sairainta mitä on. Fanaattinen uskonto on pelkureita varten; niitä jotka eivät uskalla ottaa avstuuta, ajatella omilla aivoilla ja kohdata oikeasti toista ihmisitä. Silloin astuu herran sana vapauttamaan ihmisen inhimillisyydestä toisia kohtaan. Samahan on tiukka oikeusitys ja säännöt muuallakin. Ainoa millä on arvoa on ihmsen henkoht vastuu toisen ihmisen edessä. Mut kun tarkastelee meidänkin yhteiskuntaa niin harvassa on se ainoa oikea rakkaus ja rohkeus- pakoteitä ja julmuutta löytyy niiiin paljon.

Ikäänkuin ihmiset tulisivat aivopestyiksi ja ettei ihminen voi ottaa vastuuta itse omista teoistaan, hyvistä ja pahoista. Oudosti ollaan jotenkin välillä maan matosia ja heti seuraavaksi kuninkaita, kun synnit pyydetään anteeksi.

Mä oon ihan mykistynyt ja tavallaan järkyttynytkin eilisestä ohjelmasta. Olen toki kuullut ja nähnyt ympärilläni kaikenlaisia lessujen edesottamuksia. Naapurin rouvaa kävi sääliksi lapsuudessani, kun ukko löysi uuden emännän ja vanha jäi 9 lapsen kanssa taloa pitämään.

-ap

Vierailija
7/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perspanot eli anaalit on joka tapauksessa parhaita vaikka moni yhteisö niitä syntinä pitääkin Käy myös ehkäisystä

Kustaa Vaasa

Vierailija
8/13 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä uskon, kun tunnen osapuolet, en tosin aivan jokaista. Järkyttävää touhua.

Vierailija
9/13 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin heti keskiviikkona kirjastossa tekemässä varauksen kirjasta Maijan tarina.

Muistaakseni Voimalassa vielä sanottiin, että Maija joutui synnyttämään (hengenmenon uhalla) monta lasta, kunnes kohtu lopulta REPESI. Ei uskoisi, että tällaista on Suomessa vielä 2000-luvulla. Niin järkyttävää :(

Vierailija
10/13 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joudu synnyttämään hengen menon uhalla.

Oman järjen käyttö sallittua.

Kuka siihen voi pakottaa??

Tuota en vaan ymmärrä, että kuka siihen olis pakottanut?

Vierailija
11/13 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en vaan ymmärrä, että kuka siihen olis pakottanut?

Mä en ole lukenut sitä kirjaa, mutta ohjelman katsoin. Siinä aika selvin sanoin kerrottiin, miten Maijan äiti ja sisaret olivat huolissaan Maijan taivaspaikasta. Ehkäisevä nainen ei lestadiolaisten oppien mukaan pääsisi taivaaseen.

Vierailija
12/13 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joudu synnyttämään hengen menon uhalla. Oman järjen käyttö sallittua. Kuka siihen voi pakottaa?? Tuota en vaan ymmärrä, että kuka siihen olis pakottanut?

Vanhoillislestadiolaisuudessa maallikkosaarnaajt päättivät vuonna 1967, että "syntyvyyden säännöstely on synti kaikissa muodoissaan". Tämä opetetaan kaikille liikkeen jäsenille jo pikkulapsesta lähtien.

Jos ehkäisee, kadottaa taivaspaikan ja joutuu kuoleman jälkeen iankaikkiseen kadotukseen, uskotaan.

Jotkut puhujat opettavat myös että se nainen joka on ehkäissyt, joutuu viimeisellä tuomiolla niiden "syntymättömien lasten" piinaan, kun ne vaatii päästä syntymään. Ja nainen joutuu synnyttämmään ne kadotuksessa hirvittävissä tuskissa...

Vierailija
13/13 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin tarinoihin. Jotakin perää niissäon ja tuomitsen jyrkästi pedofilian, mutta Maijan tarinakin on fiktiivinen kertomus, jossa osa tarinasta on faktaa. Mutta mitä ihmeellisempi ja törkyisämpi juttu, niin sitä parempi ihmisille ja etenkin medialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi