Apteekin liika asiakaspalvelu
Tuleeko muille kiusallinen olo apteekissa asioinnista, kun asiakaspalvelija tulee heti auttamaan?
Mulle tulee hätäinen olo ja jää jopa tuotteita ostamatta kun en saa rauhassa miettiä mitä tarvitsen käsikauppapuolelta.
Kommentit (168)
Reseptilääkkeiden ostamisessakaan ei ole mitään yksityisyydensuojaa, kaikki kuuluu siihen 2m päähän, missä muut odottaa vuoroaan ja kaikki asiat varmuudenvuoksi toistetaan kovaan ääneen. Mummoille vielä puhutaan vieläkin kovempaa.
1. Olin joskus kaverini seurana yliopiston apteekissa.
2. Kaveri meni ostamaan reseptilääkettä, minä vain hengasin paikoillani keskellä apteekkia.
3. Ei edes mitään hyllyjä lähelläkään, siinä kohdassa on vain iso aukea tila.
4. Selkäni takana 1,5 metrin päässä oli neljä farmaseuttia ringissä.
5. Ensimmäinen tuli kysymään tarvitsenko apua.
6. Sanoin että ei kiitos, odottelen vain kaveria.
7. Hän kääntyi pois, ja seuraava ringistä käveli luokseni kysymään tarvitsenko apua.
8. Sanoin että ei kiitos, odottelen vain kaveria.
9. Kun hän kääntyi pois, kolmas ringistä lähti kävelemään luokseni ja kysyi tarvitsenko apua.
10. Sanoin että ei kiitos, kuulit varmasti mitä vastasin kahdelle edelliselle.
11. Hän kääntyi pois ja neljäs ringistä tuli kysymään tarvitsenko apua.
12. Sanoin että oletteko te kaikki jotenkin todella huonokuuloisia vai miksi kysytte kaikki samaa.
13. Hetken päästä kaverini tuli reseptilääketiskiltä ja kysyi että mitä ihmettä.
14. He olivat farmaseutin kanssa kuulleet tiskille tuon koko jutun, että neljä henkilöä kysyy vuorotellen samaa asiaa.
15. Ja ne neljä farmaseuttia olivat edelleen siinä selkäni takana.
16. Enkä todellakaan mitenkään hiljaa hönkinyt tai piipittänyt vastaustani yhdellekään kun sen kuuli koko apteekki sinne kauimmaiseen nurkkaan asti.
Siis mitä ihmettä? Mikä tätä foorumia vaivaa? Yritin laittaa nuo lauseet yhtenä kappaleena, mutta koko ajan herjasi että julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Mutta yksittäisinä lauseina niissä ei sitten ollutkaan mitään ongelmaa? Hohhoijaa...
17. Mietin jälkeenpäin, että jos olisin vain mykkänä tuijottanut jokaista heistä, niin kauanko edes se ensimmäinen olisi yrittänyt saada minua vastaamaan, ja olisiko silloin jokainen heistä neljästä käynyt kysymässä samaa asiaa. Mutta en käsitä tuota, että jokainen vuorollaan käy kysymässä samaa asiaa vaikka kolme muuta kuulivat jo ensimmäiselle antamani vastauksen.
Mikä tätä foorumia vaivaa kun kommenttini menee koko ajan hyväksyttäväksi vaikka mitään asiatonta, ei edes yksittäisiä asiattomia sanoja siinä ole?