Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIKINI fitness Suomessa

Vierailija
14.09.2014 |

Siis käykää kattoo ne kuvat tän vkl aikana olleista BIKINI fitness kilpailuista.. Luokkia on pitäny olla nyt enemmän ku osallistujia on ollu ennätysmäärä.......mut se taso!!!! Ei jumallllll.. siä on niin tavallista pulliaista ku vaan voi, ikinä salille päin pierassukkaan ja nyt ne on siä lavalla IHAN TURHAAN!!! Olis mielenkiintosempaa seurata noita ku taso olis jollain tavalla taattu. Niin keskenerästä likkaa yltänyt pokaaleille asti ku ei oo tasoo noissa kisoissa! Mennään sinne esittelee sellureisiä ja pullapyllyä apuaaaaaaah en kestä!!!!!

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:55"]

http://body.pictures.fi/kuvat/2014%20Jyväskylän%20SM-karsinta/Bikini%20Fitness/Bikini%20Fitnes%20yli%20170%20cm/Jkl%202014-1076.jpg toiset on ollu dietillä ja toiset ei

[/quote]

Toinen vasemmalta. :D Siis ihan totta, mulla ei riittäisi pokka mennä tolla treenillä lavalle.

Ja turha itkeä arvostelulle, koska nimenomaan arvosteltavaksi ovat lihoineen sinne menneet.

Vierailija
42/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap:lle, toivottavasti pääset järkytyksesi yli <3

Ps. Lajin maailmanhuiput ovat melko lyhyitä ja siihen on syynsä. Kehon mittasuhteet tuovat lihakset aivan eri tavalla esille kuin tällaisella 180-senttisellä honkkelilla, joka näyttää maratoonarilta salitreenistä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla näkyy vielä Selluliitti

Vierailija
45/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://body.pictures.fi/kuvat/2014%20Jyväskylän%20SM-karsinta/Bikini%20Fitness/Bikini%20Fitness%20alle%20163%20cm/Jkl%202014-1122.jpg siinä pari lyhyenläntää mut lihaksikasta muijjaa..ennemmin body ku bikini noilla muscleilla

Vierailija
46/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:52"]Siis mä luulin nähneeni kaikenlaista, mutta aina oppii uutta... Tämäkö siis on nyt nuorten naisten unelma? Pyllistää oranssina bikineissä yleisölle ja kameralle? Noi pyllykuvat oli jotenkin.... en tiedä, ihan kamalia. Rinnastaisin stripparin hommaan. En tosiaan kiistä, että ihan varmasti jokainen on joutunut noiden lihasten eteen rehkimään salilla hulluuteen saakka ja aika hulluksi se kai on sitten tehnytkin. Kuka haluaa tehdä jotain tuollaista ja miksi? Ymmärrän missikisat ja mallit ja jopa fitness mallit. Kaunisvartaloisia naisia. Nämä ovat jotain kertakaikkiaan muovista. Isot tukat, oranssi maali, älytön meikki ja peppu pystyssä yleisölle jalat ristissä, kuin olis ihan kamala pissahätä. Ihan käsi sydämellä, ovatko nuo naiset teistä jotenkin kauniita? Kylkiluut paistaa ja rinnat pursuaa bikineistä niin että silikonit paukkuu, harvalla noin laihaksi ja rasvattomaksi vedetyllä on luonnostaan tuollaiset rinnat. Osalla varmaan on, mutta kun suurella osalla implantit melkein näkyy ihon läpi. Ne on varmaan ne poikaystävän 17 v-lahjat sitten, eikös noin oo nykyisin tapana. No, mä olen kalkkis. Käyn salilla ja juoksen. Jos tyttäreni haluaisivat ryhtyä moiseen hommaan olisin aivan järkyttynyt. [/quote] noi on ollu kisadietillä, normaalisti ollaan se 10kg painavempia, ei pahemmin kylkiluut paista

[/quote]

No mut miksi ne haluaa lähteä tollaseen? Dieetataan hulluna että tullaan kuivan ja kämäsen näköiseksi ja suditaan kroppa aivan luonnottoman väriseksi ja mennään pyllistämään yleisölle? 

Mikä tässä on siis se idea? Ymmärsin Kike Elomaan aikaan sen bodauksenkin, siinä kai ei ollut tarkoittuskaan näyttää kauniilta, vaan lihakset piti olla massiiviset. Nämä kai kuitenkin tavoittelevat kauneutta, mutta se normaali kauneus on siellä kymmenen kilon päässä?

Onko tää se sama laji, jossa ne tekee sen nolon ohjelman musiikin tahdissa? Sekoitus kilpa-aerobiciä ja telinevoimistelua koukkupolvisine kärrynpyörineen. Se on ehkä yhtä kamalaa katsottavaa. Toivottavasti näitä nyt ei sentään sillä nolata vaan joutuvat ainoastaan pyllistämään.

Vierailija
48/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Peltonenkin luuli pääsevänsä suorilta finaaliin :))

Vierailija
49/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekin vielä yllätys että ihmisillä on erilaisia kiinnostyksen kohteita? Joku haluaa pyllistellä silareissaan lavalla, se hänelle suotakoon, ei ainakaan multa ole pois. Aika paljon ihmisen jutuista on turhaa ja silti ihmiset niitä asioita tekee

Vierailija
50/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin noi kuvat ja purskahdin nauruun kun kuvittelin itseni tonne lavalle. Joo oon iha normi kokonen ja ei se idea itsestäni bikineissä naurata vaan.. Mummoni, kavereideni (erityisesti yliopistokavereiden), tulevien asiakkaitteni ilmeet ois varmaan mahtavat kun esittelisin, että joo tässä on mun takapuoli, tässä oon mä ruskeessa maalissa, tässä kuvassa mua oikeen hymyilyttää kun näytän mun muskeleita.. :D:D Toi pönkittäis varmasti suuresti fiksua ja asiantuntevaa kuvaa musta sekä ihmisenä että asianajajana. Hei oikeesti, eiks kukaan nää tässä mitään hauskaa??

Vierailija
51/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:09"]

Katoin noi kuvat ja purskahdin nauruun kun kuvittelin itseni tonne lavalle. Joo oon iha normi kokonen ja ei se idea itsestäni bikineissä naurata vaan.. Mummoni, kavereideni (erityisesti yliopistokavereiden), tulevien asiakkaitteni ilmeet ois varmaan mahtavat kun esittelisin, että joo tässä

on mun takapuoli, tässä oon mä ruskeessa maalissa, tässä kuvassa mua oikeen hymyilyttää kun näytän mun muskeleita.. :D:D Toi pönkittäis varmasti suuresti fiksua ja asiantuntevaa kuvaa musta sekä ihmisenä että asianajajana. Hei oikeesti, eiks kukaan nää tässä mitään hauskaa??

[/quote]

Tai siis, jotenkin naurattaa se idea, että selittäisin ihmisille että joo, harjoittelin ankarasti kaks vuotta jotta pääsin ottaa oikein kivoja kuvia. Tarvitsin myös asentovalmentajan, ruokavalion laatijan sekä ptn että osadin ottaa mahdiollisimman hyvän näkymän niille jotka haluaa ottaa kuvia mun takapuolesta. En osaa selittää, naurattaa.

Vierailija
52/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin noi kuvat ja purskahdin nauruun kun kuvittelin itseni tonne lavalle. Joo oon iha normi kokonen ja ei se idea itsestäni bikineissä naurata vaan.. Mummoni, kavereideni (erityisesti yliopistokavereiden), tulevien asiakkaitteni ilmeet ois varmaan mahtavat kun esittelisin, että joo tässä

on mun takapuoli, tässä oon mä ruskeessa maalissa, tässä kuvassa mua oikeen hymyilyttää kun näytän mun muskeleita.. :D:D Toi pönkittäis varmasti suuresti fiksua ja asiantuntevaa kuvaa musta sekä ihmisenä että asianajajana. Hei oikeesti, eiks kukaan nää tässä mitään hauskaa??

[/quote]

Tai siis, jotenkin naurattaa se idea, että selittäisin ihmisille että joo, harjoittelin ankarasti kaks vuotta jotta pääsin ottaa oikein kivoja kuvia. Tarvitsin myös asentovalmentajan, ruokavalion laatijan sekä ptn että osadin ottaa mahdiollisimman hyvän näkymän niille jotka haluaa ottaa kuvia mun takapuolesta. En osaa selittää, naurattaa.

Vierailija
53/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
54/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää nyt näiden osallistujien mielestä urheilua vai kauneuskilpailu?

Mitä tuollaisessa kisassa tehdään? Kääntyillään lavalla vai urheillaanko jotain?

Pelkkien kuvien perusteella näyttää ihan joltain strippari -kiertueelta. 

Onko siellä joku tuomaristo, joka ihan oikeasti arvostelee noiden perseet? "Numero kolmosella on pikkuisen sellua berberissä ja kakkosella näyttäis olevan pikkuisen jenkkakahvoja, mutta kolmosella on tiukka ja hyvä perse - panisin." Ei jestas. No, ehkä tämäkin on lähitulevaisuudessa sitten olympialaji. Eikös se bodaus jo joskus yrittänyt?

Vierailija
55/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote]

Mmmitä? Oletko kännissä vai kirjoitatko aina noin? Asianajajaurallasi saattaa olla muutamia isompiakin esteitä kuin mitä fitness-kisaaminen olisi...

Vierailija
56/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 12:16"]

[/quote]

[/quote]

Mmmitä? Oletko kännissä vai kirjoitatko aina noin? Asianajajaurallasi saattaa olla muutamia isompiakin esteitä kuin mitä fitness-kisaaminen olisi...

[/quote]

Mikä sulta meni täysin ohi? Kyllä, kirjoitan kännykällä ja olen krapulassa. Mutta kiitos huolenpidosta kulta, kyllä ne mun esseevastaukset kelpas pääsykokeissa ja äikästä tuli E vaikken täällä vauvalla panostakaan. Sori, että selkeästi loukkasin sua ja kirjoitin liian vaikeaselkoisen viestin. Mutta btch please, mikään ei voisi vaikeuttaa mun uraa enemmän kuin se että mut googlattaisiin ja musta löytyis jotain takapuolikuvia.

Vierailija
57/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä.

Vierailija
58/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:03"]

Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä.

[/quote]

Puhumattakaan eräästä kuvernööristä tai suurlähettiläästä ;)

Vierailija
59/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä?

Vierailija
60/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:06"]

[/quote]

Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä?

[/quote]

Mitä väliä ihmisen harrastuksilla on työn tekemiseen liittyen? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, jos ei laittomuuksia tee? Vai vaihdatko sä lääkäriä jos sillä on isot lihakset? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme