Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIKINI fitness Suomessa

Vierailija
14.09.2014 |

Siis käykää kattoo ne kuvat tän vkl aikana olleista BIKINI fitness kilpailuista.. Luokkia on pitäny olla nyt enemmän ku osallistujia on ollu ennätysmäärä.......mut se taso!!!! Ei jumallllll.. siä on niin tavallista pulliaista ku vaan voi, ikinä salille päin pierassukkaan ja nyt ne on siä lavalla IHAN TURHAAN!!! Olis mielenkiintosempaa seurata noita ku taso olis jollain tavalla taattu. Niin keskenerästä likkaa yltänyt pokaaleille asti ku ei oo tasoo noissa kisoissa! Mennään sinne esittelee sellureisiä ja pullapyllyä apuaaaaaaah en kestä!!!!!

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, teillä on nyt mennyt murot ja jauhot sekaisin.
kuka ei huomannut että tämä oli SM- karsinta?!!!
Kuka ei tajua vielä että Bikini fitness ja Body fitness ovat täysin eri asioita?!!!!
Bikini on tällaista showmaista pyllyn pyöritystä. Body taas vaatii fysiikalta lihasta ja täyttä rasvattomuutta.
Bikinissä ilmeisemmin saa olla runsaammin naisellinen jos nyt näitä reisiä syynäillään. Syitä voi olla monia miksi kyseisillä mimmeillä ei ole menny ihan tikkiin. Varsinaiset kisathan ovat 11-12.10 lahdessa, tervetuloa.
ja nämä porkkanat on maalattu. Se väri on purkista pensselillä pintaan... kaikilla tytöillä väri ei ehkä ollut ihan onnistunut.
lava fitness on sitten vielä yksi oma lajinsa jossa mimmit ei nii raskaita mutta vapaaohjelmassa täytyy löytyä pomppua.
voittehan te arvostella ja naureskella, olisi kiva jos teillä olisi edes joku käsitys lajista. Jos joku haluaa pyöritellä suodaan se heille, onhan se mageen näköitä jotka sen osaa. Tämä on showta urheilu on sitten enemmän tuolla muissa fitness lajeissa.

Vierailija
82/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ps kateuskorttia on turha esittää sillä kyllä, olen kateellinen! En saisi koskaan tuollaista vartaloa. Jos saisin niin pukeutuisin kauniisti ja olisin todella ylpeä itsestäni. T 68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tajusin että kyseessä oli karsinta. Ja väri tulee purkista. Ei silti muuta käsitystäni tuosta. :)

Vierailija
84/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. 

Tää lajihan on nyt sellainen "it" -juttu. On muodikasta olla fitness.

Ja omasta terveydestään huolehtiminen onkin hienoa,mutta ovatko nämä grillatun oravan näköiset naiset sitten kuitenkaan sitä terveellistä elämää viettäviä...

Ovat luultavasti upeita ilmestyksiä,kun heillä on se +10kg kropassaan.

Vierailija
85/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tämä itsekkin oli aikoinaan grittu orava. Tärkeämpää onkin mikä on henk. Koht. Motiivi nousta lavalle. Itselleni puhdasta urheilua. Body vaatii enemmän. Bikinissä sattaakin pärjätä jos on ollut aina urheilullinen ja vuoden käynyt salilla. Halpaa urheilua tämä ei ole. Puhtaaseen ravintoon menee satadia/kk, lisäravinteet päälle satasia.
Kisapiksut maksaa jopa 1000€ ja mimmit maksaa vielä kisamaksun että pääsevät lavalle. Niin kuka heillä tienaa?
Ei Suomessa oikein ole markkinoita jotta tällä saisi duunin millä elättää itsensä, harrastuksensa jokaisella.

Vierailija
86/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#87 huomasitko että nää huuto kommentit on ihan teinien suusta. Vrt. Mun yliopistokamut, mun asiantuntijuus sitku mä oon iso ja aikuinen.... hohhoijaa. Osa tässä ketjussa keskustelee ihan aiheessa pysyen sisältöpainotteisestii sitten on näitä vähemmän aiheessa pysyviä. No can do, every flower is a weed.

Vierailija
87/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luvallista kirjoittaa ainoastaan myönteistä palautetta? Laji on aivan luonnoton ja epäterveellinen ja kaikenlisäksi näyttää rumalta. Eläinkunnassa naaras tekeytyy kyseessä olevaan takapuolen työntämisasentoon tahtoessaan paritella. Ei eroa laji lainkaan maailman vanhimmasta ammatista. Tässä lajissa toisn yritetään se laittaa hyväksyttävään muotoon.

Eikö kunnostaan ja kehostaan voi huoehtia muilla keinoin kuin rääkkäämällä kehoaan vaarallisilla dieeteillä. Ja toisaalta kehonsa esittely viittaa tiettyyn persoonallisuusrakenteeseen.

Vierailija
88/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:37"]Kasvoiltan kauniita tyttöjä, mutta vartalot jotain ihan muuta kuin kuuluisi olla. Silikonit turn off. Kuvottavinta on rumat esittelyasennot ja etenkin takapuolikuvat. Naiset seiosovat rivissa kuin karjalauma ja työntävät takapuoltaan tyrkylle. Hyi, tuoko on jonkun unelma? [/quo Kyllä, se on aika monen naisen unelma. Ja moni mies tykkää

[/quote]

Juuri tuollainen miesnäkökulman argumentti vie uskottavuutta koko naissukukunnalta.

Vierailija
89/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumempia" naisia"saa etsiä! Toivottavasti ei tule tuollaisia pysähdyttävän rumia vastaan kaduilla yms.

Vierailija
90/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:10"]

Onko luvallista kirjoittaa ainoastaan myönteistä palautetta? Laji on aivan luonnoton ja epäterveellinen ja kaikenlisäksi näyttää rumalta. Eläinkunnassa naaras tekeytyy kyseessä olevaan takapuolen työntämisasentoon tahtoessaan paritella. Ei eroa laji lainkaan maailman vanhimmasta ammatista. Tässä lajissa toisn yritetään se laittaa hyväksyttävään muotoon.

Eikö kunnostaan ja kehostaan voi huoehtia muilla keinoin kuin rääkkäämällä kehoaan vaarallisilla dieeteillä. Ja toisaalta kehonsa esittely viittaa tiettyyn persoonallisuusrakenteeseen.

[/quote]

No kannattaako tällaisesta jankata? Joku haluaa harrastaa lajia ja se suotakoon hänelle kun kyseessä on aikuiset ihmiset. Meinaatko että Vauva-palstalla lajin teilaaminen muuttaa tätä asiaa suuntaan tai toiseen? Tuntuu että negatiivisten kommenttien esittäjillä suurin tarve on vain päästä ääneen haukkumaan kisaajat lyttyyn. Mitään muuta syytä en keksi. Vai haukutaanko täällä jossain ketjussa esim. formula-kuskeja, jossa ajetaan rinkulaa ja siitä ansaitaan ihan poskettomia summia? Tai miten olisi äärimmilleen kehonsa rääkänneet pitkän matkan juoksijat, pyöräilijät (yksi maailman doupatuimmista lajeista.) Parittelut sun muut on sun omassa päässäsi, mä en tuollaista mielikuvaa ole noista kuvista kumma kyllä saanut.

Vierailija
91/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kameran linssissä ollut tahroja vai onko noilla oikeasti noin kamalan läikikkäät rusketukset? Näyttää ihan joltain ihosairaudelta!

Miksei lihakset muka erottuisi vaaleasta ihosta? http://www.girlswithmuscle.com/images/full/506103067.jpg

Vierailija
92/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:37"]Kasvoiltan kauniita tyttöjä, mutta vartalot jotain ihan muuta kuin kuuluisi olla. Silikonit turn off. Kuvottavinta on rumat esittelyasennot ja etenkin takapuolikuvat. Naiset seiosovat rivissa kuin karjalauma ja työntävät takapuoltaan tyrkylle. Hyi, tuoko on jonkun unelma? [/quo Kyllä, se on aika monen naisen unelma. Ja moni mies tykkää

[/quote]

Juuri tuollainen miesnäkökulman argumentti vie uskottavuutta koko naissukukunnalta.

[/quote]

Miesnäkökulman? MInä olen nainen ja minusta nuo kropat ovat upeita. Ja myös moni mies niistä tykkää, vaikka täällä yritetään kilvan vakuuttaa ettei asia niin ole. On niin paljon upeempaa olla olmi sohvalla makaava mamma.

Vierailija
93/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:03"]On se joillekin mammoille välillä aina niin pysäyttävää huomata kuinka ihmisiä on erilaisia ja kuinka meitä kiinnostaa erityyppiset asiat. Neljä sivua huudetaan kurkku suorana kuinka ollaan karjamarkkinoilla ja on rumat silarit jne. On teillä pienet ympyrät, jos tällaiset asiat saavat noin kiihdyksiin ja jaksetaan jankata sivutolkulla kuinka on naurettavaa ja ties mitä. Eikö aikusilla ihmisillä ole parempaa tekemistä sunnuntaipäivänä, kuin käyttäytyä kuin pahimmanlaatuinen koulukiusaaja? Mä en fitnessiä ole juurikaan seurannut vaikka itsekin treenaan, mutta eipä tulisi mieleenkään ruveta arvostelemaan lajin harrastajia, eihän se multa ole pois jos joku tuosta tykkää.
[/quote]

Ei täällä minun mielestä kukaan huuda. Aloitus oli aika provosoiva joten vastaukset sen tyylisiä.

Vierailija
94/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:16"]

Onko kameran linssissä ollut tahroja vai onko noilla oikeasti noin kamalan läikikkäät rusketukset? Näyttää ihan joltain ihosairaudelta!

Miksei lihakset muka erottuisi vaaleasta ihosta? http://www.girlswithmuscle.com/images/full/506103067.jpg

[/quote]

Koska lavavalot ovat niin kirkkaat, siksi vedetään kisavärit ruskettuneen ihon päälle.

Vierailija
95/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:03"]

On se joillekin mammoille välillä aina niin pysäyttävää huomata kuinka ihmisiä on erilaisia ja kuinka meitä kiinnostaa erityyppiset asiat. Neljä sivua huudetaan kurkku suorana kuinka ollaan karjamarkkinoilla ja on rumat silarit jne. On teillä pienet ympyrät, jos tällaiset asiat saavat noin kiihdyksiin ja jaksetaan jankata sivutolkulla kuinka on naurettavaa ja ties mitä. Eikö aikusilla ihmisillä ole parempaa tekemistä sunnuntaipäivänä, kuin käyttäytyä kuin pahimmanlaatuinen koulukiusaaja? Mä en fitnessiä ole juurikaan seurannut vaikka itsekin treenaan, mutta eipä tulisi mieleenkään ruveta arvostelemaan lajin harrastajia, eihän se multa ole pois jos joku tuosta tykkää.

[/quote]

mitä itse teet sunnuntaina, jeesustelet täällä arvostelemassa muita :D

Vierailija
96/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole haukkunut heitä. Jumalaisen kauniita naisia jotka haluavat jostain syystä esitellä persettään. Missä itsekunnioitus?

Vierailija
97/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:16"]

[/quote]

Koska lavavalot ovat niin kirkkaat, siksi vedetään kisavärit ruskettuneen ihon päälle.
[/quote]

Eikö olisi helpompaa himmentää niitä valoja ;)

Vierailija
98/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:03"]

On se joillekin mammoille välillä aina niin pysäyttävää huomata kuinka ihmisiä on erilaisia ja kuinka meitä kiinnostaa erityyppiset asiat. Neljä sivua huudetaan kurkku suorana kuinka ollaan karjamarkkinoilla ja on rumat silarit jne. On teillä pienet ympyrät, jos tällaiset asiat saavat noin kiihdyksiin ja jaksetaan jankata sivutolkulla kuinka on naurettavaa ja ties mitä. Eikö aikusilla ihmisillä ole parempaa tekemistä sunnuntaipäivänä, kuin käyttäytyä kuin pahimmanlaatuinen koulukiusaaja? Mä en fitnessiä ole juurikaan seurannut vaikka itsekin treenaan, mutta eipä tulisi mieleenkään ruveta arvostelemaan lajin harrastajia, eihän se multa ole pois jos joku tuosta tykkää.

[/quote]

mitä itse teet sunnuntaina, jeesustelet täällä arvostelemassa muita :D

[/quote]

En mä jeesustele, ei mulla ole tarvetta arvostella kenenkään ulkonäköä.

Vierailija
99/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:16"] Onko kameran linssissä ollut tahroja vai onko noilla oikeasti noin kamalan läikikkäät rusketukset? Näyttää ihan joltain ihosairaudelta! Miksei lihakset muka erottuisi vaaleasta ihosta? http://www.girlswithmuscle.com/images/full/506103067.jpg [/quote]   Koska lavavalot ovat niin kirkkaat, siksi vedetään kisavärit ruskettuneen ihon päälle. [/quote] Eikö olisi helpompaa himmentää niitä valoja ;)

[/quote]

No sitten ne lihakset ei näy sinne peräpenkeille saakka niille katsojille :)

Vierailija
100/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esiintyis känniselle tuomaristolle, pimeässä niin varmasti saisi paremmat arvostelut ja näyttäisi näteiltä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi