Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIKINI fitness Suomessa

Vierailija
14.09.2014 |

Siis käykää kattoo ne kuvat tän vkl aikana olleista BIKINI fitness kilpailuista.. Luokkia on pitäny olla nyt enemmän ku osallistujia on ollu ennätysmäärä.......mut se taso!!!! Ei jumallllll.. siä on niin tavallista pulliaista ku vaan voi, ikinä salille päin pierassukkaan ja nyt ne on siä lavalla IHAN TURHAAN!!! Olis mielenkiintosempaa seurata noita ku taso olis jollain tavalla taattu. Niin keskenerästä likkaa yltänyt pokaaleille asti ku ei oo tasoo noissa kisoissa! Mennään sinne esittelee sellureisiä ja pullapyllyä apuaaaaaaah en kestä!!!!!

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:03"]

Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä.

[/quote]

Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä?

[/quote]

Luulenpa että heillä on asiakkaita omiin tarpeisiin vaikka sinä et heitä palkkaisikaan.

Vierailija
62/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää tyypit treenaa hulluna salilla vuosikausia ja syövät raejuustoa ja kanaa ja sitten ovat sen päälle dieetillä viikkoja ja sen treenamisen päämäärä on tämä. Oikeasti?

Ei kovemmin, ei korkeammalle, ei paremmin, ei taitavammin vaan piukka perse bikineissä oranssiksi maalattuna ja tukka tuperattuna.

Hyi hitto. Onko miehillä jotain vastaavaa kisaa (bodaustahan tää ei siis ole). Täällähän oli taannoin joku salimiehen blogi linkitettynä, jossa tällainen oli kauneusihanne (siis nimenomaan juuri tuossa näännytetyssä kisakunnossa, kuvia oli mukana), joka ei kuulemma tule päämäärättömästi juoksentelemalla, kaikki läskit hoi. 

Sairaaksi on maailma mennyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tässä näkyy nyt se kun jokainen salilla pyörivä tytöntyllerö haluaa bikinikisaajaksi eikä paukut,eikä taidot sitten riitä. Eiköhän ne silmät aukene kun noita kuvia katsoo, kisamenestykseen kun ei riitä että boggailee tai facettaa kuvia uusista treenitrikoista ja parsakaaliannoksista.

Vierailija
64/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:11"]

Siis nää tyypit treenaa hulluna salilla vuosikausia ja syövät raejuustoa ja kanaa ja sitten ovat sen päälle dieetillä viikkoja ja sen treenamisen päämäärä on tämä. Oikeasti?

Ei kovemmin, ei korkeammalle, ei paremmin, ei taitavammin vaan piukka perse bikineissä oranssiksi maalattuna ja tukka tuperattuna.

Hyi hitto. Onko miehillä jotain vastaavaa kisaa (bodaustahan tää ei siis ole). Täällähän oli taannoin joku salimiehen blogi linkitettynä, jossa tällainen oli kauneusihanne (siis nimenomaan juuri tuossa näännytetyssä kisakunnossa, kuvia oli mukana), joka ei kuulemma tule päämäärättömästi juoksentelemalla, kaikki läskit hoi. 

[/quote]

On mennyt. Paljon parempi on keikkua AV-palstalla ja haukkua muita ihmisiä nimettömänä, muiden valintoja jne.

Vierailija
65/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time

="14.09.2014 klo 13:06"]

Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä.

[/quote]

Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä?

[/quote]

Mitä väliä ihmisen harrastuksilla on työn tekemiseen liittyen? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, jos ei laittomuuksia tee? Vai vaihdatko sä lääkäriä jos sillä on isot lihakset? :D

[/quote]

Ei, mutta 100% varmuudella vaihdan lääkäriä joka ei koulutuksestaan huolimatta osaa varjella kehoaan. Toi rasvattomuus voi olla todella vaarallista naisille, voi jopa sisäelimet kärsiä. Ja mä sanoin, että se on hyvä että asiakkaita riittää, mitä väliä on silloin mun mielipiteellä.Mä vaan haistan vahvan bullshitin erityisesti ton lääkärin kohdalla, thats all. Nyt selkeesti tää nyt suututtaa sua kun pitää näin monta viestiä kirjoittaa. Bikini fitness nyt vaan on yleisesti vähemmän koulutettujen laji, ei siitä tarvitse hermostua :D

Vierailija
66/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten yksikään itseään kunnioittava nainen voi mennä tonne revittelemään reisiään tuomariston eteen. En usko että halvimmistakaan saastasista strippiluolista tallinnassa löytyy näin järkyttävää näkyä.

Todellakin, mikä laji tää oikeen on??? Näitä pitäis ihailla koska on tehty vuosia töitä.. Mutta minkä eteen?? On tässäkin saavutus josta kertoa lastenlapsille. 

Täytyy olla elämä aika perseesta jo alunperin jos tälläsen lajin kautta alkaa hakea toisten hyväksyntää. :(

Vierailija
67/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"]

[/quote]

[/quote]

Mitä väliä ihmisen harrastuksilla on työn tekemiseen liittyen? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, jos ei laittomuuksia tee? Vai vaihdatko sä lääkäriä jos sillä on isot lihakset? :D

[/quote]

Ei, mutta 100% varmuudella vaihdan lääkäriä joka ei koulutuksestaan huolimatta osaa varjella kehoaan. Toi rasvattomuus voi olla todella vaarallista naisille, voi jopa sisäelimet kärsiä. Ja mä sanoin, että se on hyvä että asiakkaita riittää, mitä väliä on silloin mun mielipiteellä.Mä vaan haistan vahvan bullshitin erityisesti ton lääkärin kohdalla, thats all. Nyt selkeesti tää nyt suututtaa sua kun pitää näin monta viestiä kirjoittaa. Bikini fitness nyt vaan on yleisesti vähemmän koulutettujen laji, ei siitä tarvitse hermostua :D
[/quote]

Sua häiritsee kumnan paljon laji jota ei ole pakko edes mennä katsomaan :)

Vierailija
68/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.

2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time ="14.09.2014 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:03"] Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä. [/quote] Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä? [/quote]   Mitä väliä ihmisen harrastuksilla on työn tekemiseen liittyen? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, jos ei laittomuuksia tee? Vai vaihdatko sä lääkäriä jos sillä on isot lihakset? :D [/quote] Ei, mutta 100% varmuudella vaihdan lääkäriä joka ei koulutuksestaan huolimatta osaa varjella kehoaan. Toi rasvattomuus voi olla todella vaarallista naisille, voi jopa sisäelimet kärsiä. Ja mä sanoin, että se on hyvä että asiakkaita riittää, mitä väliä on silloin mun mielipiteellä.Mä vaan haistan vahvan bullshitin erityisesti ton lääkärin kohdalla, thats all. Nyt selkeesti tää nyt suututtaa sua kun pitää näin monta viestiä kirjoittaa. Bikini fitness nyt vaan on yleisesti vähemmän koulutettujen laji, ei siitä tarvitse hermostua :D [/quote] Sua häiritsee kumnan paljon laji jota ei ole pakko edes mennä katsomaan :)

[/quote]

Ei häiritse, vaan naurattaa.

Vierailija
69/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä kirjoitin tuntevani mm. tuon lääkärin ja asia on fakta. Sun mielipiteelläsi ei tosiaan ole sen kummempaa väliä, enkä sanoisi edes olevani hermostunut tällaisesta asiasta.

Vierailija
70/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.

2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"] [quote author="Vierailija" time ="14.09.2014 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:03"] Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä. [/quote] Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä? [/quote]   Mitä väliä ihmisen harrastuksilla on työn tekemiseen liittyen? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, jos ei laittomuuksia tee? Vai vaihdatko sä lääkäriä jos sillä on isot lihakset? :D [/quote] Ei, mutta 100% varmuudella vaihdan lääkäriä joka ei koulutuksestaan huolimatta osaa varjella kehoaan. Toi rasvattomuus voi olla todella vaarallista naisille, voi jopa sisäelimet kärsiä. Ja mä sanoin, että se on hyvä että asiakkaita riittää, mitä väliä on silloin mun mielipiteellä.Mä vaan haistan vahvan bullshitin erityisesti ton lääkärin kohdalla, thats all. Nyt selkeesti tää nyt suututtaa sua kun pitää näin monta viestiä kirjoittaa. Bikini fitness nyt vaan on yleisesti vähemmän koulutettujen laji, ei siitä tarvitse hermostua :D [/quote] Sua häiritsee kumnan paljon laji jota ei ole pakko edes mennä katsomaan :)

[/quote]

Ei häiritse, vaan naurattaa.
[/quote]

Sehän on vaan hyvä että on hauskaa

Vierailija
71/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kovin terveelliseltä, vaikka ovatkin porkkanan värisiä.

Vierailija
72/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:13"]

[/quote]

On mennyt. Paljon parempi on keikkua AV-palstalla ja haukkua muita ihmisiä nimettömänä, muiden valintoja jne.

[/quote]

olet aivan oikeassa. Nämä ovat valintoja. Saa myydä pillua ja saa tehdä töikseen stripteasea. Kummatkin ja moni, moni muu ammatti mahdollistavat myös av:lla roikkumisen.

Edelleen vaan imettelen, mistä kumpuaa halu tehdä em. rinnastettavaa työtä palkatta (näyttää pyllyä yleisölle) ja vieä itse maksaa siitä hullun lailla (oranssiksi maalaaminen, tukka, meikki, biksut, salimaksut). Siis miksi jokua HALUAA?

Vierailija
73/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:52"]

Siis mä luulin nähneeni kaikenlaista, mutta aina oppii uutta...

Tämäkö siis on nyt nuorten naisten unelma? Pyllistää oranssina bikineissä yleisölle ja kameralle? Noi pyllykuvat oli jotenkin.... en tiedä, ihan kamalia. Rinnastaisin stripparin hommaan.

En tosiaan kiistä, että ihan varmasti jokainen on joutunut noiden lihasten eteen rehkimään salilla hulluuteen saakka ja aika hulluksi se kai on sitten tehnytkin. Kuka haluaa tehdä jotain tuollaista ja miksi? Ymmärrän missikisat ja mallit ja jopa fitness mallit. Kaunisvartaloisia naisia. Nämä ovat jotain kertakaikkiaan muovista. Isot tukat, oranssi maali, älytön meikki ja peppu pystyssä yleisölle jalat ristissä, kuin olis ihan kamala pissahätä.

Ihan käsi sydämellä, ovatko nuo naiset teistä jotenkin kauniita? Kylkiluut paistaa ja rinnat pursuaa bikineistä niin että silikonit paukkuu, harvalla noin laihaksi ja rasvattomaksi vedetyllä on luonnostaan tuollaiset rinnat. Osalla varmaan on, mutta kun suurella osalla implantit melkein näkyy ihon läpi. Ne on varmaan ne poikaystävän 17 v-lahjat sitten, eikös noin oo nykyisin tapana.

No, mä olen kalkkis. Käyn salilla ja juoksen. Jos tyttäreni haluaisivat ryhtyä moiseen hommaan olisin aivan järkyttynyt.

[/quote]

Mä järkytyin näistä kuvista myös. Luulin että bikini fitness näyttää jotenkin inhimillisemmältä eikä ole varsinaista kehonrakennusta mutta ihan kauhealtahan nuo vartalot näyttävät. 

Lihasten eteen on varmasti nähty paljon vaivaa ja se vaatii tietenkin sinnikkyyttä ja määrätietoisuutta, mutta voihan itsekuria harjoittaa muullakin tavalla. En kertakaikkiaan pysty ymmärtämään lajia harrastavia, vaikka pidän itseäni melko avoimena ja suvaitsevaisena.

Vierailija
74/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Lajissa on tiukat säännöt kengistä , kaikilla on samat ja ne tarkastetaan ennen kisaa ...

Vierailija
75/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:51"]

Voi jalat olla silti pitkät toisin ku katot vaikka niitä muita sen luokan kisaaja niin keskivartalo saman pituinen ku jalat :) Linda on paras

[/quote]

Jollet huomaa niin Lindalla on reilusti korkeammat korkokengät kuin muilla. Ei ole siis pitkäjalkainen tai ainakaan yhtään pidemmät jalat kuin muilla. Katso Martina ja hengenpelastajat, niin näet jalat ilman korkkareita.
[/quote] niissä on kyllä tiukat säännöt, kaikilla on samat korot... Perehdy lajiin .

Vierailija
76/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä kirjoitin tuntevani mm. tuon lääkärin ja asia on fakta. Sun mielipiteelläsi ei tosiaan ole sen kummempaa väliä, enkä sanoisi edes olevani hermostunut tällaisesta asiasta.
[/quote]
Minkä niminen?

Vierailija
77/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki on ihan vitun rumia! Vaikka olisivatkin "kauniita" kasvoiltaan niin outo väri ja lihasten rumasti näkyminen pilaa vartalon. Kaikennäkösiä ihanteita sitä onkin valloillaan, en lähe tuohon.

Vierailija
78/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:54"]

Ja mikä lajista tekee hullun on se,että selkeät arvostelukriteerit puuttuvat,välillä haetaan kireää välillä pehmeämpää kuntoa,täysin mielivaltaista siis,ihan tuomarista kii siis miten käy,niinkun koiranäyttelyssä konsanaan.

[/quote]

Tuo on kyllä totta. Esim. Anna Virmajoki oli yhtenä vuonna maailmanmestari ja seuraavana vuonna tyyliin sijalla 24 (okei, en muista ihan tarkkaan). Tuntuu että sijoitukset arvotaan ihan randomina.

Vierailija
79/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:13"]

[/quote]

[/quote]

olet aivan oikeassa. Nämä ovat valintoja. Saa myydä pillua ja saa tehdä töikseen stripteasea. Kummatkin ja moni, moni muu ammatti mahdollistavat myös av:lla roikkumisen.

Edelleen vaan imettelen, mistä kumpuaa halu tehdä em. rinnastettavaa työtä palkatta (näyttää pyllyä yleisölle) ja vieä itse maksaa siitä hullun lailla (oranssiksi maalaaminen, tukka, meikki, biksut, salimaksut). Siis miksi jokua HALUAA?

[/quote]

Samaa mieltä. Ymmärrän itsensä myymisen ja strippauksen sillä oletettavasti siitä saa rahaa. Kauneuskisatkin on jossain määrin ymmärrettäviä. Mutta tämä pyllyn esittely tuomareille... Ehkä joku osaa selittää että mitä tuosta saa (paitsi sen vartalon).

Vierailija
80/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sua häiritsee kumnan paljon laji jota ei ole pakko edes mennä katsomaan :)
[/quote]
Teitä tuntuu häiritsevän "kumnan" paljon edellisen kirjoittajan esittämä ajatus, että bikineissä pepun tarjoaminen yleisölle vähentää ihmisten luottamusta kyseisen henkilön ammattitaitoon. Uskon, että se on hyvib monen kohdalla noin. Ei, en palkkaisi asianajajaa joka käyttäisi tuntikausia ulkonäkönsä lopputtomaan viilaukseen. Se kertoisi paremman tekemisen puutteesta ja söisi uskottavuutta. Onhan toi nyt ihan naurettavaa. En ole edellinen kirjoittaja joille kuittailitte, mutta saanen sanoa, että minua häiritsee monet asiat mitä nään täällä vauvapalstallakin, ihan ilman että menen katsomaan. Minua häiritsee lasten missikisat, kukkotappelut, rodeot, härkäjuoksu, metsästys ja missikisat "harrastuksina" koska koen omaavani oikeuden ilmaista mielipiteeni ja keskustella asiasta vaikken ikinä paikan päällä näkisikään. Kyllä vahvasti vaikuttaa siltä, että siellä kirjoittaa hyvin helposti provosoituva fitnessharrastelija. Miksi koet oikeudeksesi vähätellä toisten mielupiteitä? Jos menet julkisesti esittelemään itseäsi ilman vaatteita, on itsestään selvää, että heitä tullaan arvostelemaan. Tuleeko asia sinulle yllätyksenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi