Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
Meni kyllä täysin ohi sen aloitus. Miksi olisi pitänyt olettaa, että jokutaas kerran telkkarista alkava lapsellinen satutarina nousisi elämää suuremmaksi?
Jos se on yhtään niin huono kuin Taru sormusten herrasta elokuvat, niin ei ole menttänyt mitään.
Olen niin lopen kyllästynyt loputtomaan överiväkivaltaan, mitä kaikki viihde on nykyään täynnä. Tämän takia olen kyseisen sarjan siepannut, kuten lähes kaikki uudet sarjat muutenkin.
Televisio on, mutta siihen vain kaapeliyhteys, joka pitää erikseen tilata ja maksaa. Katson vain Netflixistä ja Areenasta dokumentteja ja dekkareita. Muoti-ilmiöt ei kiinnosta vain sen takia, että muut niistä kohkaavat.
Ei kiinnosta tippaakaan ja kaiken vouhkaamisen takia en halua katsoa edes periaatteesta.
Mitä olen havainnut jutuista niin eikös siinä ole niitä na*ntikohtauksia. Ehkä on semmoista flirttiä keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa ohjelmasta missä nai*a napsutellaan?
Vai?
En kiinnostu asioista vain siksi että kaikki muut puhuvat niistä. Pätee myös tv-sarjoihin. Säännönmukaisesti jää Putoukset, tosi-tv tekeleet ja Salatut elämät katsomatta, kun ne ei kiinnosta. Samoin Game of Thrones.
Mun mielestä se oli Game of Thornes.
En muutenkaan ehdi tehdä paljon mitään töiden, harrastusten ja pihahommien yms. lisäksi. Enkä oikein kestä olla vapaa-ajalla sisällä jos ulkona on hyvä sää, kun töissä saa istua jo tarpeeksi.
Olen ajatellut että ehkä jos minulta joskus katkeaa jalka, niin voin sitten katsoa kaikki Game of thronesit, Start trekit jne.
Kun ei kiinnosta se liika paljastelu, mitä sarja ilmeisesti on pullollaan. Oon kyl aatellut lukea ekan kirjan, jos ois parempi. Tykkään lukea aivan muuta kuin seksiä tursuavaa kirjallisuutta ja myös katsoa muunkaltaista viihdettä.
Mun aivot tykkää eri kamasta.
Siis siinä on väkivaltaa, naimista, mielikuvitustarinoita ja synkkyyttä?
Aivan mahtavaa kun voi kerralla välttää noi kaikki!
Ei tullut katsottua, kun sarja oli alussa, enkä jaksa tässä vaiheessa aloittaa.
Ei oo telkkaria, eikä mitään tv maksullisia palveluja netissä, niin eipä oo sitten tullu katsottua. Enkä koe tarvetta kyseistä ohjelmaa katsoakaan. Ilmaisilta netti televisioilta tulee paljon muutakin ohjelmaa.
Ei jaksa enää, oon jo niin paljon jäljessä etten ikinä ehtisi katsomaan kaikkia jaksoja. Periaatteessa ihan kiinnostava, mutta en mä ehdi. Kattelen telkkaria muutenkin tosi vähän.
Vierailija kirjoitti:
En kiinnostu asioista vain siksi että kaikki muut puhuvat niistä. Pätee myös tv-sarjoihin. Säännönmukaisesti jää Putoukset, tosi-tv tekeleet ja Salatut elämät katsomatta, kun ne ei kiinnosta. Samoin Game of Thrones.
Jep, jos ei löydy muuta puhuttavaa kun tv-ohjelmien jaksot niin voi olla puhumatta.
Koska osaan valita itse omat mielenkiinnon kohteeni. Minun ei tarvitse lähteä mihinkään mainstream hössötyksiin mukaan.
Kuulin siitä vasta nyt tätä keskustelua lukiessa - siksi...
Luin kaksi ensimmäistä kirjaa vuosia sitten. En pitänyt niistä. Tuskin siis pitäisin sarjastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä täysin ohi sen aloitus. Miksi olisi pitänyt olettaa, että jokutaas kerran telkkarista alkava lapsellinen satutarina nousisi elämää suuremmaksi?
Jos se on yhtään niin huono kuin Taru sormusten herrasta elokuvat, niin ei ole menttänyt mitään.
Onneksi sinun elämäsi on kovin kiinnostavaa.
Eipä kiinnosta taistelut kuolleiden ja elävien välillä tai taistelut ylipäätään. En myöskään ymmärrä miksi tv-sarjan yksittäinen jakso on nostettu IS pääotsikoksi... Ei kiinnosta väkivaltapohjainen ohjelmisto. Sen sijaan väkivallaton fantasia kiinnostaisi, mutta sellaistahan on tässä maailmassa turha toivoa.