Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIKINI fitness Suomessa

Vierailija
14.09.2014 |

Siis käykää kattoo ne kuvat tän vkl aikana olleista BIKINI fitness kilpailuista.. Luokkia on pitäny olla nyt enemmän ku osallistujia on ollu ennätysmäärä.......mut se taso!!!! Ei jumallllll.. siä on niin tavallista pulliaista ku vaan voi, ikinä salille päin pierassukkaan ja nyt ne on siä lavalla IHAN TURHAAN!!! Olis mielenkiintosempaa seurata noita ku taso olis jollain tavalla taattu. Niin keskenerästä likkaa yltänyt pokaaleille asti ku ei oo tasoo noissa kisoissa! Mennään sinne esittelee sellureisiä ja pullapyllyä apuaaaaaaah en kestä!!!!!

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time

="14.09.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:03"]

Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä.

[/quote]

Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä?

[/quote]

Mitä väliä ihmisen harrastuksilla on työn tekemiseen liittyen? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, jos ei laittomuuksia tee? Vai vaihdatko sä lääkäriä jos sillä on isot lihakset? :D

[/quote]

Ei, mutta 100% varmuudella vaihdan lääkäriä joka ei koulutuksestaan huolimatta osaa varjella kehoaan. Toi rasvattomuus voi olla todella vaarallista naisille, voi jopa sisäelimet kärsiä. Ja mä sanoin, että se on hyvä että asiakkaita riittää, mitä väliä on silloin mun mielipiteellä.Mä vaan haistan vahvan bullshitin erityisesti ton lääkärin kohdalla, thats all. Nyt selkeesti tää nyt suututtaa sua kun pitää näin monta viestiä kirjoittaa. Bikini fitness nyt vaan on yleisesti vähemmän koulutettujen laji, ei siitä tarvitse hermostua :D
[/quote]

Sua häiritsee kumnan paljon laji jota ei ole pakko edes mennä katsomaan :)
[/quote]
Teitä tuntuu häiritsevän "kumnan" paljon edellisen kirjoittajan esittämä ajatus, että bikineissä pepun tarjoaminen yleisölle vähentää ihmisten luottamusta kyseisen henkilön ammattitaitoon. Uskon, että se on hyvib monen kohdalla noin. Ei, en palkkaisi asianajajaa joka käyttäisi tuntikausia ulkonäkönsä lopputtomaan viilaukseen. Se kertoisi paremman tekemisen puutteesta ja söisi uskottavuutta. Onhan toi nyt ihan naurettavaa. En ole edellinen kirjoittaja joille kuittailitte, mutta saanen sanoa, että minua häiritsee monet asiat mitä nään täällä vauvapalstallakin, ihan ilman että menen katsomaan. Minua häiritsee lasten missikisat, kukkotappelut, rodeot, härkäjuoksu, metsästys ja missikisat "harrastuksina" koska koen omaavani oikeuden ilmaista mielipiteeni ja keskustella asiasta vaikken ikinä paikan päällä näkisikään. Kyllä vahvasti vaikuttaa siltä, että siellä kirjoittaa hyvin helposti provosoituva fitnessharrastelija. Miksi koet oikeudeksesi vähätellä toisten mielupiteitä? Jos menet julkisesti esittelemään itseäsi ilman vaatteita, on itsestään selvää, että heitä tullaan arvostelemaan. Tuleeko asia sinulle yllätyksenä?
[/quote]

Jos täällä voi vähätellä muita ihmisiä niin silliin voi vähätellä myös muiden mielipiteitä. En harrasta fitnessiä, enkä ole edes provosoitunut, kommentoin tänne kirjoutettuja mielipiteitä. Ihmetyttää miten jollain on energiaa katsella kuvia lajista josta ei pidä ja kirjoitella pitkiä, alentuvia kommentteja aiheesta. Teettekö näin kaikkien teitä ärsyttävien lajien kohdalla? Saatteko muytenkin kiksejä muiden ihmisten haukkumisesta nimettömänä?

Vierailija
122/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuttu harrastaa tuota. Aika tavalliselta nätiltä naiselta näyttää normivaatteissa kisakauden ulkopuolella (mitä nyt tiukoissa housuissa hyvä peffa ja reidet näkyy että selkeästi treenaa paljon) Ei tuollainen oranssi suttubarbie.

Viikkokausienkisadieetti vaikuttaa meikäläisestä aika kamalalta, jokaisen suupalan punnitsee ja homma vaan kiristyy kisojen alla, jolloin laihduttaa loppujakin rasvagrammojaan? ja muutenkin ulkonäköön panostaa silloin paljon.

Joskus tekisi mieli kysyä että miksi haluaa peffaansa tuolla esitellä, mutta eipä se oikeastaan mun asiani ole.. Pääasia että itse tykkää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:37"]Kasvoiltan kauniita tyttöjä, mutta vartalot jotain ihan muuta kuin kuuluisi olla. Silikonit turn off. Kuvottavinta on rumat esittelyasennot ja etenkin takapuolikuvat. Naiset seiosovat rivissa kuin karjalauma ja työntävät takapuoltaan tyrkylle. Hyi, tuoko on jonkun unelma?
[/quo

Kyllä, se on aika monen naisen unelma. Ja moni mies tykkää

Vierailija
124/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei.. nolottaa noiden selluperien puolesta :D

Vierailija
125/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tavallaan säälittää noi. Upeita naisia jokainen, tosin silikonit vähän liian isoja. Ja sitten ne menee tuonne riviin ja täällä kirjoitellaan että hyi hyi reisiä. Toi itsetunto on jotain mitä tavis ei tajua.

Vierailija
126/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time

="14.09.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:03"]

Mä tunnen yhden asianajajan, yhden lennonjohtajan, yhden lääkärin ja vaikka minkä ammattikunnan edustajia jotka kilpailevat kehonrakennuksessa tai fitness-puolella. Hyvin niillä tuntuu pyyhkivän myös työelämässä.

[/quote]

Vau!! No se on hyvä. Itse en eläissäni palkkais mun asioita hoitamaan ihmistä, josta löytyy vastaavia kuvia. Mut ihmiswt on erilaisia. Minkä nimisiä?

[/quote]

Mitä väliä ihmisen harrastuksilla on työn tekemiseen liittyen? Eikö se ole jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan tekee, jos ei laittomuuksia tee? Vai vaihdatko sä lääkäriä jos sillä on isot lihakset? :D

[/quote]

Ei, mutta 100% varmuudella vaihdan lääkäriä joka ei koulutuksestaan huolimatta osaa varjella kehoaan. Toi rasvattomuus voi olla todella vaarallista naisille, voi jopa sisäelimet kärsiä. Ja mä sanoin, että se on hyvä että asiakkaita riittää, mitä väliä on silloin mun mielipiteellä.Mä vaan haistan vahvan bullshitin erityisesti ton lääkärin kohdalla, thats all. Nyt selkeesti tää nyt suututtaa sua kun pitää näin monta viestiä kirjoittaa. Bikini fitness nyt vaan on yleisesti vähemmän koulutettujen laji, ei siitä tarvitse hermostua :D
[/quote] Toivottavasti argumentointisi pelaa paremmin oikeussalissa. Vai vaihdatko lääkäriä joka polttaa, on ylipainoinen..? Ihan tosissani voin sanoa että jos minulle annettaisiin kaksi asianajaja vaihtoehtoa joista toinen on bikini fitnesiä harrastava ja toinen on av-palstalle kirjoitteleva .. No kumman valitsisin? Lets face it, me jotka ollaan täällä voitaisiin käyttää aikamme paaaljon fiksummin.

Vierailija
127/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi ovat upeita, kokeilisin itsekin mihin rahkeet riittää, jos ikää olisi 10v vähemmän.

Vierailija
128/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:51"]Musta noi ovat upeita, kokeilisin itsekin mihin rahkeet riittää, jos ikää olisi 10v vähemmän.
[/quote] Minkä ikäinen olet? Varmaan ikäsarjoja tulisi jos harrastajia olisi vanhemmissakin ihmisissä .

Vierailija
129/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:51"]Musta noi ovat upeita, kokeilisin itsekin mihin rahkeet riittää, jos ikää olisi 10v vähemmän. [/quote] Minkä ikäinen olet? Varmaan ikäsarjoja tulisi jos harrastajia olisi vanhemmissakin ihmisissä .

[/quote]

38v.

Vierailija
130/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri ja dieetti on vain erottovuuden takia jonka prosessi kestää vaan se kisashown ajan/valmistumiseen Normi seasonissa dieetti loppuu ja 90% ajasta ne ovatkin sopivan mittaisia, koska yritetään kerätä plussakaloreilla lihasta.

Kondis ei ole bikinifitnesissä tärkein osuus vaan geneettinen symmetriä, kauneus ja että näyttää urheilulliselta. Ei saa olla hirveästi lihasta.

Valitettavasti genetiikka ja plastiikkakirurgia määrää aika paljon sijoituksen suhteessa bodyfitnesiin, jossa taas lihasta arvostellaan enempi.

Vierailija
131/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:51"]Musta noi ovat upeita, kokeilisin itsekin mihin rahkeet riittää, jos ikää olisi 10v vähemmän. [/quote] Minkä ikäinen olet? Varmaan ikäsarjoja tulisi jos harrastajia olisi vanhemmissakin ihmisissä .

[/quote]

38v.
[/quote] nainen kukkeimillaan! Go for it!

Vierailija
132/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joillekin mammoille välillä aina niin pysäyttävää huomata kuinka ihmisiä on erilaisia ja kuinka meitä kiinnostaa erityyppiset asiat. Neljä sivua huudetaan kurkku suorana kuinka ollaan karjamarkkinoilla ja on rumat silarit jne. On teillä pienet ympyrät, jos tällaiset asiat saavat noin kiihdyksiin ja jaksetaan jankata sivutolkulla kuinka on naurettavaa ja ties mitä. Eikö aikusilla ihmisillä ole parempaa tekemistä sunnuntaipäivänä, kuin käyttäytyä kuin pahimmanlaatuinen koulukiusaaja? Mä en fitnessiä ole juurikaan seurannut vaikka itsekin treenaan, mutta eipä tulisi mieleenkään ruveta arvostelemaan lajin harrastajia, eihän se multa ole pois jos joku tuosta tykkää.

Vierailija
133/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu 38v ei ole vanha.
oon messissä. Treenii treenii beibe. We can do it.

Vierailija
134/137 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:22"]

Menkää salille, edes kerran viikossa. Hienoa, että nuorilla on terveelliset elämäntavat ja harrastukset. Fitness lajit ovat virallisia urheilulajeja nykyään. Suomen nuoriso on läskistymässä. Kyllä nämä trendit antavat hyviä esikuvia, joihin samaistua. Nuo tytöt syövät kolminkertaisen energiamäärän normimussuttajaan verrattuna, mutta treenaavat niin, että energia muuttuu lihakseksi. Hus pois sieltä sohvalta somettamasta ja tunniksi salille tai lenkille.

[/quote]

Niin sehän tarkoittaa, ettei käy salilla jos tätä pyllistelyurheilua kritisoi. Terveisin BMI 19.

Vierailija
135/137 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä häpeämistä on pyllistelyssä. Hyi mäkihyppääjätkin pyllistelee. Uimarannallakin pyllistellään. Kauniita ihmisiä, niin miehiä kuin naisia fitnessissä. Vai onko se kauneus juuri se katkera pala. Tehdäänhän niitä nakukalentereitakin XD. Hui kamalaa paljasta pintaa. Korvien välissä vikaa näillä niuhottajilla.

Vierailija
136/137 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on pro tason kilpailija nykyään eli ei kisaa sm-kisoissa. Kunto oli kyllä monilla liiankin kova, vatsat eivät saa näkyä bikinissä. Ja sä voit helppo voitti itse koettaa kilpailla, sieltä on helppo huudella jos ei ole itse kilpaillut :D ja vaikken itse kilpaile kyseisessä sarjassa vaan astetta lihaksikkaammassa ansaitsevat bikinit naiset silti arvostusta, ja kengät saavat olla max.12cm ja pieni platform alle 1cm on sallittu, kaikki taitonsa mukaan voi valita kengät kuinka korkeat haluaa pistää jalkaan.

Vierailija
137/137 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 18:45"]

Olihan siellä upeitakin mimmejä ja niitä, joista näkee että ovat treenanneet. Nää sen sijaan pisti silmään joko kunnon tai stailauksen takia (mikä on todella iso osa lajia!!):

http://body.pictures.fi/kuvat/2014+Jyväskylän+SM-karsinta/Bikini+Fitness/Bikini+Fitness+alle+160+cm/Jkl+2014-1095.jpg

Toinen vasemmalta, 131. Miks sil on tollanen kamala tiara päässä???

http://body.pictures.fi/kuvat/2014+Jyväskylän+SM-karsinta/Bikini+Fitness/Bikini+Fitness+alle+166+cm/Jkl+2014-1148.jpg

Vasen reuna, ihan liian löysä kunto....

http://body.pictures.fi/kuvat/2014+Jyväskylän+SM-karsinta/Bikini+Fitness/Bikini+Fitness+alle+170+cm/Jkl+2014-1060.jpg

Siinä nyt sitä selluliittia, varsinkin oikee laita. Kilpailijan numero 176, selluliitti paistaa kaikissa kuvissa. Järkyttävää!!!!! Muutenkin todella huono rusketus, kuten myös toinen oikeelta. 

http://body.pictures.fi/kuvat/2014+Jyväskylän+SM-karsinta/Bikini+Fitness/Bikini+Fitnes+yli+170+cm/Jkl+2014-1090.jpg

Oikee reuna, kultaiset biksut. Koko paketti vain yksinkertaisen huono.

JAAA kirsikkana kakun päällä:

http://body.pictures.fi/kuvat/2014+Jyväskylän+SM-karsinta/Bikini+Fitness/Bikini+Fitnes+yli+170+cm/Jkl+2014-1080.jpg

Oikee laita, nro 201. Mitäs tosta ny sanois :D Bikinien värivalinta metsään, toi tukka näyttää lähinnä peruukilta eikä kunnossakaan ole kehumista. Suosittelen katsomaan muitakin kuvia.

Plus hyyyyyyvin monilla epätasainen/liian tumma rusketus tai että naama ihan erivärinen kuin muu kroppa.

Ja ennen kun joku tulee kitisee, et "ootko ite täydellinen" ni en ole! Noi on kaikki mua paremmassa kunnossa, mutta katsonkin noita nyt bikini fitness kisaajina. Nehän menee tuonne lavalle arvosteltaviksi!

[/quote]

Ootko sä tuomaristossa? Onko sulla rahkeita oikeasti arvostella noita, ei vain huudella vauva-palstalla nimettömänä? Mitkä on omat meriitit lajin parissa? Sohvalta käsi sipsipurkissa on helppo huudella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi