Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIKINI fitness Suomessa

Vierailija
14.09.2014 |

Siis käykää kattoo ne kuvat tän vkl aikana olleista BIKINI fitness kilpailuista.. Luokkia on pitäny olla nyt enemmän ku osallistujia on ollu ennätysmäärä.......mut se taso!!!! Ei jumallllll.. siä on niin tavallista pulliaista ku vaan voi, ikinä salille päin pierassukkaan ja nyt ne on siä lavalla IHAN TURHAAN!!! Olis mielenkiintosempaa seurata noita ku taso olis jollain tavalla taattu. Niin keskenerästä likkaa yltänyt pokaaleille asti ku ei oo tasoo noissa kisoissa! Mennään sinne esittelee sellureisiä ja pullapyllyä apuaaaaaaah en kestä!!!!!

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauniita vartaloita siellä joukossa mun mielestäni on. :)

Tosin parilla kisaajalla on silarit aivan eripariset ja huomioni kiinnittyi täysin niihin, eikä suinkaan muuhun vartaloon. :D

Vierailija
22/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Danakas oli huikee!!! En kestä sen upeutta ja sillä on mahdollisuuksia maailmalle! Ihanat pitkät sääret ja koko paketti kasassa :) Taitaa ap olla vaan provo, joko hävinnyt itse kisoissa tai herännyt vaan väärällä jalalla :D Harva noista tytöistä prässää 350kg eikä niiden tarvikkaan ;) Ja joo jos pylly on niin saa mun puolesta esitellä! Mutta just se että kaikki ei oo valmiita ja täähän oli esikarsinta vasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän värisiä. Tollanen rusketus ei sovi kellekää.. Esim. Henna peltonen hyi vittu

Vierailija
24/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:38"]Linda Danakas oli huikee!!! En kestä sen upeutta ja sillä on mahdollisuuksia maailmalle! Ihanat pitkät sääret ja koko paketti kasassa :) Taitaa ap olla vaan provo, joko hävinnyt itse kisoissa tai herännyt vaan väärällä jalalla :D Harva noista tytöistä prässää 350kg eikä niiden tarvikkaan ;) Ja joo jos pylly on niin saa mun puolesta esitellä! Mutta just se että kaikki ei oo valmiita ja täähän oli esikarsinta vasta :D
[/quote]

350 on kyllä easy prässätä..:D ei ne nyt millään 200 renaa come on!:D

Vierailija
25/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi likat salilla käy mut toiset ei oo onnistunut dietissään ja ens kerralla parempi onni:)

Vierailija
26/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla tytöillä finnejä pyllyssä vai mitä toi nyppylä on? Kevyt rusketus kaunis mut monilla valuu plus noi nyppylät pyllyssä hämää

Vierailija
27/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä mikään huipputaso ollut näissä kisoissa. 

Vierailija
28/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:38"]

Linda Danakas oli huikee!!! En kestä sen upeutta ja sillä on mahdollisuuksia maailmalle! Ihanat pitkät sääret ja koko paketti kasassa :) Taitaa ap olla vaan provo, joko hävinnyt itse kisoissa tai herännyt vaan väärällä jalalla :D Harva noista tytöistä prässää 350kg eikä niiden tarvikkaan ;) Ja joo jos pylly on niin saa mun puolesta esitellä! Mutta just se että kaikki ei oo valmiita ja täähän oli esikarsinta vasta :D

[/quote]

Pituutta 163 cm ja pitkät sääret? :DD

Vierailija
29/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://body.pictures.fi/kuvat/2014%20Jyväskylän%20SM-karsinta/Bikini%20Fitness/Bikini%20Fitnes%20yli%20170%20cm/Jkl%202014-1082.jpg toisilla on pylly ja toisilla ei toisilla on timmit reidet ja toisilla ei..nää on BIKINI FITNESS KISAT NOITTEN PITÄS OLLA TIKIS

Vierailija
30/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jalat olla silti pitkät toisin ku katot vaikka niitä muita sen luokan kisaaja niin keskivartalo saman pituinen ku jalat :) Linda on paras

Vierailija
31/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:49"]

http://body.pictures.fi/kuvat/2014%20Jyväskylän%20SM-karsinta/Bikini%20Fitness/Bikini%20Fitnes%20yli%20170%20cm/Jkl%202014-1082.jpg toisilla on pylly ja toisilla ei toisilla on timmit reidet ja toisilla ei..nää on BIKINI FITNESS KISAT NOITTEN PITÄS OLLA TIKIS

[/quote]

Toi lila biksunen vähän väärässä paikassa :D

Vierailija
33/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luulin nähneeni kaikenlaista, mutta aina oppii uutta...

Tämäkö siis on nyt nuorten naisten unelma? Pyllistää oranssina bikineissä yleisölle ja kameralle? Noi pyllykuvat oli jotenkin.... en tiedä, ihan kamalia. Rinnastaisin stripparin hommaan.

En tosiaan kiistä, että ihan varmasti jokainen on joutunut noiden lihasten eteen rehkimään salilla hulluuteen saakka ja aika hulluksi se kai on sitten tehnytkin. Kuka haluaa tehdä jotain tuollaista ja miksi? Ymmärrän missikisat ja mallit ja jopa fitness mallit. Kaunisvartaloisia naisia. Nämä ovat jotain kertakaikkiaan muovista. Isot tukat, oranssi maali, älytön meikki ja peppu pystyssä yleisölle jalat ristissä, kuin olis ihan kamala pissahätä.

Ihan käsi sydämellä, ovatko nuo naiset teistä jotenkin kauniita? Kylkiluut paistaa ja rinnat pursuaa bikineistä niin että silikonit paukkuu, harvalla noin laihaksi ja rasvattomaksi vedetyllä on luonnostaan tuollaiset rinnat. Osalla varmaan on, mutta kun suurella osalla implantit melkein näkyy ihon läpi. Ne on varmaan ne poikaystävän 17 v-lahjat sitten, eikös noin oo nykyisin tapana.

No, mä olen kalkkis. Käyn salilla ja juoksen. Jos tyttäreni haluaisivat ryhtyä moiseen hommaan olisin aivan järkyttynyt.

Vierailija
34/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:49"]

[/quote]

Toi lila biksunen vähän väärässä paikassa :D
[/quote]
joo siis tota voi jo vähän ihmetelläkkin..:D noi sisäreidet..?

Vierailija
36/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:52"]Siis mä luulin nähneeni kaikenlaista, mutta aina oppii uutta...

Tämäkö siis on nyt nuorten naisten unelma? Pyllistää oranssina bikineissä yleisölle ja kameralle? Noi pyllykuvat oli jotenkin.... en tiedä, ihan kamalia. Rinnastaisin stripparin hommaan.

En tosiaan kiistä, että ihan varmasti jokainen on joutunut noiden lihasten eteen rehkimään salilla hulluuteen saakka ja aika hulluksi se kai on sitten tehnytkin. Kuka haluaa tehdä jotain tuollaista ja miksi? Ymmärrän missikisat ja mallit ja jopa fitness mallit. Kaunisvartaloisia naisia. Nämä ovat jotain kertakaikkiaan muovista. Isot tukat, oranssi maali, älytön meikki ja peppu pystyssä yleisölle jalat ristissä, kuin olis ihan kamala pissahätä.

Ihan käsi sydämellä, ovatko nuo naiset teistä jotenkin kauniita? Kylkiluut paistaa ja rinnat pursuaa bikineistä niin että silikonit paukkuu, harvalla noin laihaksi ja rasvattomaksi vedetyllä on luonnostaan tuollaiset rinnat. Osalla varmaan on, mutta kun suurella osalla implantit melkein näkyy ihon läpi. Ne on varmaan ne poikaystävän 17 v-lahjat sitten, eikös noin oo nykyisin tapana.

No, mä olen kalkkis. Käyn salilla ja juoksen. Jos tyttäreni haluaisivat ryhtyä moiseen hommaan olisin aivan järkyttynyt.
[/quote]

noi on ollu kisadietillä, normaalisti ollaan se 10kg painavempia, ei pahemmin kylkiluut paista

Vierailija
38/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita naisia. Mutta mikä niitä vaivaa? Miksi kukaan lähtee mukaan tuollaiseen?

Vierailija
39/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeita kuntoja kaikilla jos vertaa esimerkiksi viime keväänä kisanneen Johanna Hermansin kuntoon.

Vierailija
40/137 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten odotetaan taas 20 viestiä että saan 2. sivun esiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi