Kröhöm. Raha ei aina tuo tyylikkyyttä.
Mitäs pidät :D
Kommentit (62)
Vaan missä on saunan krumeluurit? Mikä tyylirikko sielläkin...
WOHOU, mikä helmi! Varsinkin wc.
Voin kuvitella miten meidän tytöt riemastuis, kun mentäis tonne.
Näyttää siltä, että sisustuksen on suunnitellut 5v tyttö.
Ikoneita seinällä. Tämä on jonku venäläisen. Niillä on vähän eri tyyli.
Ei oo totta! Kiitos päivän parhaista nauruista! :D
Tosiaankin, rahalla saa krääsää ja roinaa, mutta ei tyylitajua. Liikaa krumeluuria, silmissä vilisee.
Ihan kun tuohon sängylle olis lösähtäny selälleen joku amerikkalainen superröyhelö-morsian =D
Tyyli ei ole omaan makuuni, mutta omassa tyylilajissaan ihan ok. Rumempia ovat kyllä ne laboratoriota muistuttavat kiiltovalkoiset sisustukset. Tai jotkut muka-maalaisromanttiset "ihanuudet".
Venäläinen tuli mullakin mieleen. Niillä on vähän runsaampi tuo tyyli kuin skandinaaveilla.
Paras tässä on vika kuva ja kahden pennin Bauhaus-kiikku. Priceless!
Oho. Ei kyllä yhtään omaan makuun, mutta tuollaisesta tyylistä pitävälle oikein sopiva. Wc oli kyllä vähän liikaa.
Ainoa tyylirikko oli ne telkkarin huoneen sohvat jotka olivat eriparia kaiken muun kanssa, ikonit kanssa pisti silmään mutta nehän eivät olekaan sisustuselementti niin en laske niitä. Lisäksi varmaan maalauttaisin talon myös ulkoa vaaleanpunaiseksi vaikka tuo keltainen on muuten ihana väri.
Mikähän teidän mielestä on sitten tyylikkyyttä? Harmaa betonineliö ja marimekon unikkoverhot vai haudanvalkoista maalaisromantiikkaa? Minusta tuo oli tyyliinsä nähden erittäin hillitty kokonaisuus ja itse viihtyisin tuollaisessa asunnossa varsin mainiosti.
Kyllä, sanon suoraan, olen kateellinen tuosta kodista. Ja toivon kaikkea hyvää niille jotka tuon on suunnitelleet ja toteuttaneet pelkän asunnon perusteella.
Mikä tossa nyt on niin kauheeta? Sisustus pysyy linjassaan tyylilajiltaan (pihakeinua lukuunottamatta ) ja värimaailma suht yhtenäinen. Ei mun tyylinen, mutta varmaan omistajalleen mieluinen.
Minustakin tämä on jopa varsin hyvä oman tyylilajinsa edustaja. Ei suuria mokia vaan ihan onnistunut kokonaisuus.
En itse sisustaisi noin, mutta en tosiaankaan pidä tätä missään nimessä tyylittömänä. Päinvastoin.
Kenellä suomalaisella on vessassa bidee? Tämä on jonkun venäläisen koti.
Arvatenkin teilattiin täällä tämä :) mutta jos tuolla olisi kaikki valkoista, divaanisohva, tekstitapeteilla sotkettu seinä, kirjainpalikoita kuten HOME hyllyllä, canvas-tauluja seinällä etc tätä olisi ylistetty maasta taivaisiin kuinka innovatiivista :)