Näin lapset laittaisivat Suomen budjetin uusiksi: Petteri Orpo ulos ikkunasta ja työttömille ei yhtään rahaa
SuomiAreenan työpajoissa lapset ja nuoret pääsivät sukeltamaan yhteiskunnallisen päätöksenteon maailmaan ja samalla Suomen talous kuntoon ja budjetti laitettiin lasten voimin uusiksi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lapset-pistivat-suomen-budjetin-uus…
Kommentit (14)
Vai ikkunasta ulos? Onkohan pojilla venäläiset sukujuuret? Tuo työttömätkyykkyynjakadulleasumaan -asenne on kylläkin ihan puhdasta kokkariasennetta. Pojat tosin saattavat muuttaa mielensä kuhan jäävät tulevaisuudessa itse työttömiksi.
Työttömyyttä on vain maissa joissa työttömät saavat työttömyystukea. Muissa maissa on täystyöllisyys.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyttä on vain maissa joissa työttömät saavat työttömyystukea. Muissa maissa on täystyöllisyys.
Kapitalistisessa järjestelmässä on aina työttömiä, sillä systeemi ei toimi ilman liikkuvaa työvoimaa. Ainoa järjestelmä missä on "täysityöllisyys" on sosialismissa.
Aloittaja keksi tuon ei työttömille yhtään rahaa omasta päästään.
Tiedekoulu? Onpa vaikea löytää tuostakin mitään taustatietoja että kuka tuon on perustanut ja miksi. Tuo on yksityinen porukka joka saa julkista rahaa, mutta yhteystietoina lähinnä sähköposti?!?!
Tukijoina julkisia tahoja ja sitten näemmä samsung yhteistyökumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Ulos ikkunasta? Mistähän tuollaista ovat oppineet, ihan kotoako kenties.
En tiedä, mutta en ole myöskään ajatusta vastaan🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyttä on vain maissa joissa työttömät saavat työttömyystukea. Muissa maissa on täystyöllisyys.
Kapitalistisessa järjestelmässä on aina työttömiä, sillä systeemi ei toimi ilman liikkuvaa työvoimaa. Ainoa järjestelmä missä on "täysityöllisyys" on sosialismissa.
On aika iso ero normaalin työttömyyden ja tämän suomen tarkoituksella ylläpidetyn liki 30% työttömyyden välillä (jos työllisyysaste pyörii 70% tienoilla kun naapureissakin se on yli 80%.
Ja ei, tää ei ole oikeiston hanke kun sama suurtyöttömyys on jatkunut ties kuinka monen demarihallituksenkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos ikkunasta? Mistähän tuollaista ovat oppineet, ihan kotoako kenties.
En tiedä, mutta en ole myöskään ajatusta vastaan🤭🤭
Niin, tää on näitä teidän moskovan ideoitanne.
Jännä muuten miten moskovan kaarti on aina niin väkivaltaista kuten amerikassa trumpin mellakkajoukot vaalihäviön jälkeen tai suomessakin anarkoriehunta vähän väliä joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyttä on vain maissa joissa työttömät saavat työttömyystukea. Muissa maissa on täystyöllisyys.
Sivistysmaissa rikollisen uraa ei lasketa työllisyydeksi. Eli ei toimisi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyttä on vain maissa joissa työttömät saavat työttömyystukea. Muissa maissa on täystyöllisyys.
Kapitalistisessa järjestelmässä on aina työttömiä, sillä systeemi ei toimi ilman liikkuvaa työvoimaa. Ainoa järjestelmä missä on "täysityöllisyys" on sosialismissa.
Meneppä jonnekin Uruguaihin. Ei siellä voi olla työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyttä on vain maissa joissa työttömät saavat työttömyystukea. Muissa maissa on täystyöllisyys.
Kapitalistisessa järjestelmässä on aina työttömiä, sillä systeemi ei toimi ilman liikkuvaa työvoimaa. Ainoa järjestelmä missä on "täysityöllisyys" on sosialismissa.
Sosialismi on toimiva järjestelmä niin pitkään, kun muilla on rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyttä on vain maissa joissa työttömät saavat työttömyystukea. Muissa maissa on täystyöllisyys.
Kapitalistisessa järjestelmässä on aina työttömiä, sillä systeemi ei toimi ilman liikkuvaa työvoimaa. Ainoa järjestelmä missä on "täysityöllisyys" on sosialismissa.
Meneppä jonnekin Uruguaihin. Ei siellä voi olla työtön.
Sielläkin on ihmisiä joilla ei ole töitä tai tulevaisuutta.
Ulos ikkunasta? Mistähän tuollaista ovat oppineet, ihan kotoako kenties.