Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kröhöm. Raha ei aina tuo tyylikkyyttä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella yhdenkään miehen saavan erektiota tuossa buduaarissa.

P.S. Tykkäsin pihakeinusta ja suomalaiseen maalaismaisemaan ripotelluista chateau-henkisistä patsaista.

Vierailija
22/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasinth Bucket asuu tuolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:45"]Kenellä suomalaisella on vessassa bidee? Tämä on jonkun venäläisen koti.
[/quote]

Mummullani on bidee ja suomalainen on.

Vierailija
24/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, koska on persoonallinen ja melko yhtenäinen, oranssia väriä on käytetty kauttaaltaan. Kyllä viihtyisin. (vaikka en itse ensimmäisenä sisustaisi tuolla tyylillä)

Vierailija
25/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen sillisalaatti.

Vierailija
26/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiähän tuosta röyhelöt ja kristallit riisuu. Eivät ne ole kaupan.  :)

Vierailija
27/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pikku talo. Ei mun mielestä mitenkään tyylitön sisustus, enemmänkin hassunhauska, semipompöösi.

Vierailija
28/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kauhea!

ei vaan odotin jotain vanhaa ränsistynyttä homeen vihertävää taloa, tämä ei sitä ollut vaan kivan värinen (ilmeisesti venäläisten?) koristeellinen talo. Jos ilmaiseksi saisin niin kyllä kelpaisi!

Vierailija
29/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:30"]

Venäläinen tuli mullakin mieleen. Niillä on vähän runsaampi tuo tyyli kuin skandinaaveilla.

[/quote]

niin Skandinaavit tykkäävät vanhoista punaisista mökkitaloista ulkohuussien kera tai sitten ankeista neukkuliiton taloja muistuttavista sementtibunkkerikerrostaloista ilman mitään värejä kuin harmaa, tiilipunainen, beessi. No mutta kukin tyylillään!

Vierailija
30/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristö oli kyllä kaunis. Sisustuksesta sai päänsäryn. Ihan liikaa kaikkea. Oksettaa.

Vierailija
31/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö täällä aina haukkua kaikki??? Talo on mielestäni aikamoinen...itse en todellakaan tykkää sen "tyylistä" siitä mutta uskon että sen omistajat ovat itse tyytyväisiä ja tykkäävät...Antakaa nyt vaan kaikkien kukkien kukkia ja elää omaa elämää ;) 3478

Vierailija
32/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää oli mahtava :) Mutta mä en olekaan ehkä siitä tyylitajustani tunnettu, enemmän ehkä siitä 5-vuotiaan mausta.

Vierailija
33/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Ihanaa nähdä välillä vähän erilaista sisustusta eikä niitä ainaisa Ikea-koteja. Viihtyisin tuossa asunnossa.

Vierailija
34/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen talo ulkoapäin ja hienolla paikalla. Ei vaan tuo sisustus istu tuohon taloon. Asukkaat tuskin on suomalaisia, enemmän tuollainen tyyli on venäläisten mieleen.

Vierailija
35/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolelta näyttää erittäin tylsältä, mutta sisustus on upea!

Vierailija
36/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, talon myyjät vievät kaiken irtaimiston mukanaan kun muuttavat pois.

Uusi asukas tekee aina pientä pintaremonttia, tuo omat mööpelit ja sisustaa mieleisekseen. Ulkoahan talo on suht ok ja vielä järven rannalla... missäs päin Suomea tää on. Jos on jossain peräkorvessa, niin sitten on ehdottoman no-no. 

Vierailija
37/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:18"]

Noh, talon myyjät vievät kaiken irtaimiston mukanaan kun muuttavat pois.

Uusi asukas tekee aina pientä pintaremonttia, tuo omat mööpelit ja sisustaa mieleisekseen. Ulkoahan talo on suht ok ja vielä järven rannalla... missäs päin Suomea tää on. Jos on jossain peräkorvessa, niin sitten on ehdottoman no-no. 

[/quote] 

Jossain Kouvolan takana. Juu, ei kiitos!

Vierailija
38/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tyylinsä edustaja tuo on. Tyylitaju ei tarkoita sitä, että pitää olla täsmälleen sama maku kuin ap:lla.

Vierailija
39/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka
...

Vierailija
40/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata, että pääsee kännyllä seuraavalle sivulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan