Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kröhöm. Raha ei aina tuo tyylikkyyttä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeesti voisin asua tossa tyytyväisesti :D minä ja mun pieni villakoira. Tonne kyllä ei lapsia osaa kuvitella.

Vierailija
2/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:40"]

Mikä tossa nyt on niin kauheeta? Sisustus pysyy linjassaan tyylilajiltaan (pihakeinua lukuunottamatta ) ja värimaailma suht yhtenäinen. Ei mun tyylinen, mutta varmaan omistajalleen mieluinen.

[/quote]

Varmaan, mutta aika harva suomalainen tuota tuossa kunnossa ostaisi, ja myynti-ilmoitushan tämä on. Olisi ensin ehkä kannattanut pikkuisen remontoida, niin voisi mennäkin kaupaksi. Kun eivät venäläisetkään täällä nin hirveästi enää kaupoilla käy, toisin kuin vielä pari vuotta sitten.

Kaunis paikka kuitenkin, shame about the house!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaiset tuli mulla mieleen mutta venäläiset tykkää hörsöstä myös. Jos oranssin tilalla olisi pinkki niin Tuksun unelma!

Vierailija
4/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa ihana talo. Julkisivu on kaunis ja symmetrinen. Tuollaisia toivoisi enemmän nykyrakentamisessa suosittavan. Sisältä melko romanttinen ja runsas omaan makuun, mutta ihmisillä on tosiaan erilaisia makuja. Veikkaan, että omistaja ei ole aivan suomalainen.

Vierailija
5/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku venäläisen yläluokan kesämökki?

Vierailija
6/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky meni vähän yli, mutta muuten ihan kodikas minusta. Tuli mieleen jonkun Mymmelin tai Niiskuneidin unelmakoti :) Huomattavasti mieluummin ottaisin tuollaisen sisustuksen kuin jonkun modernin, ylipelkistetyn musta-valko -hirvityksen.

Vierailija
7/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä itse sisustaisi tuohon tyyliin, ja yksi kristallikruunu riittäisi minulle. Takka on kyllä erikoinen ja aika pramea. Varmaan ois jännä käydä tuolla. Tulee mieleen joku herraskartano.

Vierailija
8/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas :D Mutta onneksi irtaimisto ei kuulu kauppaan. Aivan ihana tuo on ulkopuolelta, eipä uskois mikä on sisustus. 

Vierailija
9/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raha? En tajua. Tuo talo nyt ei ole mikään luksustalo todellakaan.

Vierailija
10/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella tuonne 50-vuotiaan vanhapiian 30 kissansa kanssa..... :D

Vierailija
11/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matot olivat aivan eriparia tyylin kanssa, joten ei ihan loppuun asti harkittu.

Vierailija
12/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:45"]

Kenellä suomalaisella on vessassa bidee? Tämä on jonkun venäläisen koti.

[/quote]

No yök kenellä ei ole?

Vierailija
13/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuon kodin tyyli oli kyllä hulvaton, mutta samalla myös kaamea. Tuollaisesta sisustuksesta tulee mieleen käsite "lottovoittajan koti", joka viittaa juuri siihen, että rahaa löytyy, mutta ei makua. Toisaalta, tiedän muutaman nykytaiteilijan, joka tietoisesti lainaa töissään juuri tuollaista tyyilä ja leikittelee sillä. Mutta tuo ei kuitenkaan ole kieli poskessa sisustettu, vaan jonkun mielestä edustaa hienouden huipentumaa, vähän samaan tyyliin kuin Jadessan/Nicon äidin mielestä hänen lapsellaan on hienompi nimi kuin vaikkapa naapurin Maijalla/Matilla.

Vierailija
14/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta puuttuu kristallikruunu! Ois nyt ees laittanut jonkun kristallisen vetimen oveen tai jotain vastaavaa.

Vierailija
15/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:21"]

Ikoneita seinällä. Tämä on jonku venäläisen. Niillä on vähän eri tyyli.

[/quote]

Mä en edes huomannut ikoneita, mutta jo ekasta sisäkuvasta tuli mieleen "Venäjä".

Vierailija
16/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:59"]Äkkiähän tuosta röyhelöt ja kristallit riisuu. Eivät ne ole kaupan.  :)
[/quote]

Näinpä. Voisin kuvitella omat kalusteeni tuonne ja kivalta näyttäisi.

Venäläisen kämppä tai ei, on ihailtavaa miten joku on uskaltanut vetää överiksi omalla tyylillään.

Vierailija
17/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken muun kauheuden lisäksi vielä vessapaperirullakin väärinpäin. No, se on sentään helppo korjata.

Vierailija
18/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyllä talo ulkoapäin ei antanut minkäänlaista viitettä siitä mitä löytyi sisältä. Aika... eksoottinen?

Vierailija
19/62 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap myy täällä taloaan tai sitten ap ei tajua tyylikkyydestä yhtikäs mitään. Oikotie on täynnä _oikeasti_ tyylittömiä asuntoja. Tämä ei ole yksi niistä, vaikka onkin ehkä vähän erilainen kun mihin ollaan totuttu. Yritystä on ja mua häiritsee vain eripari sohvat, sekä ulkokeinu ;)

Vierailija
20/62 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi järkky! Joku on halunnut itsellen oman kartanon.

Sinänsä tavallaan kaunis sisutus. On sitä pahempaakin tullut nähtyä. Voisin helposti elää tuollaisen sisustuksen keskellä vaikka se äkkiseltään näyttikin ihan hassulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi