Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Hirvein pms-sekoilusi, minkä muistat?

Vierailija
11.09.2014 |

Tarvitsen sympatiaa ja lohtua. Ulvoin itkusta töissä, kun ikävöin etäisällään olevaa lastani. Istuin huoneessani itkemässä hysteerisenä ja pyysin päästä kotiin. En ole kyennyt syömään koko päivänä mitään, olen raunioina. Olen ihan nuppi sekaisin, auttakaa!

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kerran itkemään kun tuntui, että kaikki on hyvin.

Vierailija
2/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte kyl ihan mt-ongelmaisilta.. Ihmisten ilmoilla kun sekoilette niin varmasti jengi luulee sekopäiksi. Onnea vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pienen lainan, 30 euroa ja mun perään soitettiin. Sieltä firmasta. Oli jo myöhä, n. klo 22.
Aspa rupes kyselemään jotain mikä ei kuulunut tuohon.
Hermo meni ja olin kireä.
Oli pms.

Vierailija
4/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS sekoitettuna keskivaikeaan masennukseen on aika ikävä. Olin totaalisesti loppu (tai ainakin luulin olevani) ja totesin, ettei minusta ole enää mihinkään, kun en onnistu saamaan edes töitä tai parisuhdetta. Ajattelin tappaa itseni. Lähetin muutamalle läheiselle lyhyen ja ytimekkään tekstiviestin siitä, miksi olen tehnyt niin. Onneksi itkin itseni vahingossa uneen. Heräsin iltapäivällä puoli kolmelta siihen, että joku tulee asuntooni. Silloinen on/off suhde asteli makuuhuoneeseen, muisti missä vara-avaimeni on ja oli tullut sillä sisälle. Puheluita oli tullut 37 ja viestejä 14. Masennus hoidettu pois, mutta PMS on nykyään sitä, että miltei joka kuukausi joudun ostamaan uusia lautasia ja kumma.. hiusharjan! Kerran hajotin menkkapäissäni television vetämällä sen seinältä alas.

Vierailija
5/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo onneksi PMS-päissäni saanut mitään ihan kauheita raivokohtauksia, mutta ennen menkkoja olen yleensä tosi itkuinen. Saatan kyynelehtiä ihan holtittomasti esimerkiksi jonkun liikuttavan tv-mainoksen takia, johon en muulloin reagoisi mitenkään.

Vierailija
6/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle joku hormonihirviö lähettelisi tappouhkauksia ja jälkeenpäin selittelisi että "enhän minä tosissani ollut, minulla oli vain pms", niin varmasti tekisin rikosilmoituksen. Siinäpähän selittelee poliisille :-)

Vierailija
7/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms taitaa olla useimmilla tekosyy huonoon käytökseen. Keskiluokkainen tylsimys voi kerran kuukaudessa repäistä ja elää hetken wt-elämää.

Mun repäisevin pms-kokemukseni oli varmaan ylimääräisen kahvikupin juonti hetken päähänpistosta. Selvisin traumaterapialla ja hetken aikaa häpesin hiljaa sängyn alla.

Vierailija
8/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut mitään menkkarageja, mutta pari päivää ennen kuukautisten alkua olen niin herkillä että nolottaa... :D

Eilen itkin, koska kotiin tullessaan mies ei rapsuttanut toista koiraamme ollenkaan. Otin sitten kyseisen koiran syliin ja vollotin sen turkkiin toistellen "äiti rakastaa sua"... En yleensä kutsu itseäni koiriemme äidiksi.

Tänään itkin kun liiskasin vahingossa kärpäsen. Tuli niin paha mieli ja vieläkin harmittaa. :(

Nyt menen leipomaan piirakkaa. Itken varmaan paistuvien omenoidenkin takia... Onneksi tätä kestää sen 2 päivää kuukaudessa. :D

Vierailija
9/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä etkö sä rakasta mua ruikutukset ja iskut miehelle.
Hyi, miten saatoin niin alas vajota oireissani. Nyt olen tsempannut ja osaan varautua näihin päiviin enkä itke!

Vierailija
10/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itkut (ei iskut)
:)
76

Vierailija
11/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kauhean viha- ja itkukohtauksen, kun mies nukahti eräänä iltana ennen minua ja olisin halunnut seksiä. Itkin ja pakkasin kamojani ja huusin miehelle, että: "Tiiän kyllä kuinka vitun oksettava olen" -tyyppistä tekstiä. Mies ei oikein tajunnut, että mitä helvettiä tapahtui.

Vierailija
12/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menkkapäissäni.."

Vierailija
13/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä milloin olo on pms:ää.
Ohi se menee. Herkistää hetkittäin.

Vierailija
14/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hormonaalista ehkäisyä käytössä. Olen istunut päivystyksen edessä autossa ja itkenyt silmät päästäni ja halunnut mennä sisälle kertomaan että olen tappamassa itseni. En kuitenkaan mennyt sillä kertaa, kerran olen mennyt sen vuoksi. Lähdin ajamaan autolla ja päädyin kauppakeskukseen jossa tuhlasin rahaa kaikkeen turhaan.

Vierailija
15/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
16/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hormonikierukka poisti PMS-oireilut. Nyt kun se poistettiin niin olenkin sitten joka kuussa ennen menkkoja muistanut kyynelsilmin tuntea itseni maailman vihatuimmaksi ihmiseksi ja päättänyt ryhtyä erakoksi. Ja parasta onkin olla mahdollisimman omissa oloissaan ennen menkkoja, koska 2-3 päivän ajan tulkitsen kaikkien ihmisten ilmeistä ja äänenpainostakin piilotettua moitetta itseäni kohtaan.  

Vierailija
17/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytin miestä siitä, että kaipaa eksäänsä, vaikkei näin ollut muuta kuin kuvitelmissani. No onneksi mies sen jaksoi ymmärtää ja ymmärtää muutenkin hyvin kun tietää että pms-aikaan saan itkupotkuraivareita tavallista herkemmin.

Vierailija
18/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 08:34"]

Minulla hormonikierukka poisti PMS-oireilut. Nyt kun se poistettiin niin olenkin sitten joka kuussa ennen menkkoja muistanut kyynelsilmin tuntea itseni maailman vihatuimmaksi ihmiseksi ja päättänyt ryhtyä erakoksi. Ja parasta onkin olla mahdollisimman omissa oloissaan ennen menkkoja, koska 2-3 päivän ajan tulkitsen kaikkien ihmisten ilmeistä ja äänenpainostakin piilotettua moitetta itseäni kohtaan.  

[/quote]

Tutulta kuulostaa, tosin mulla hormonikierukka ei poistanut pms-oireita, ehkä vähän lievensi ja harvensi kyllä.

Vierailija
19/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siskoni lapsen synttäreillä. Siskoni lupasi heittää minut kotiin kun juhla loppuu, mutta hänelle tuli joku yllättävä meno jonka vuoksi ei voinutkaan minua viedä. Siinä sitten istuin ja aloin itkemään kaikkien vieraiden nähden. Kyllä hävettää vieläkin. Onneksi vanhempi siskoni lupasi heittää minut, mutta en pystynyt lopettamaan itkua vaan nyyhkytin koko matkan kotiin. Olisin huvinkin voinut mennä bussilla matka kestää jotain 10min.

Vierailija
20/128 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin miehen kanssa autossa tunnellissa, mies sitten hupsutteli ja sano sellasella vakoojaänellä vilkuillen peiliin tuimasti: "I think we are being followed." Toi oli mun mielestä niin hauskaa, että purskahdin itkuhuutonauruun. Itkuun siksi koska oon niin tyhmä ja ruma etten ansaitse ketään NOIn hauskaa ja mahtavaa tyyppiä ja mä rakastan sua niiiiiiiin paljon nyhyy yhyy! Mies oli ihan wtf.
Kerran katoin dokumentin syöpälapsesta ja itkin niin että oksensin lopulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan