Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja pierukokemuksia? :D

Vierailija
09.09.2014 |

Anteeksi näin epäkypsä aihe, mutta välillä pitää vähän kutkutella nauruhermoja pieruhuumorin parissa :D Eli kertokaahan omakohtaisia kokemuksianne mm. julkisilla paikoilla pöräyttelystä tai muiden edessä tapahtuneista "pieruvahingoista".

Voin itse aloittaa: Oli meneillään terveystiedon koe lukiossa eräässä pienessä luokkatilassa ja meitä kokeentekijöitäkin oli vain kolme (eli minun lisäkseni kaksi). Kesken esseekysymyksen tunsin kuinka ilma kiersi mahassa ja ajattelin ottaa riskin. Päätin varovasti yrittää raottaa ja päästellä ilmoja pikkuhiljaa pihalle, mutta ei ihan onnistunut. Kuului vaan napakka PRÖÖT ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä :D Naamaa kuumotti niin että olin varmasti ihan tulipunainen eikä kenellekään jäänyt epäselväksi mitä juuri tapahtui. Hinkkasin epätoivoisena tuolia lattiaa vasten, jotta muut luulisivat äänen lähteneen siitä :D. Kaikki kuitenkin jatkoivat koetta hienotunteisina eikä asiasta ole onneksi puhuttu jälkikäteenkään. Se oli silti noloin pierutilanne ikinä! :DD

Mutta nyt on teidän vuoro, kertokaa omat tarinanne :) 

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

---- Ala-asteella tein vatsoja ja pääsi kunnon pieru. Vieressä tietty poika luokaltani ja kysyi että "pierasitsä?!". En nähnyt mitään tietä ulos tilanteesta joten vastasin tyyliin "Joo, etsä tiedä ettei pierua saa pidättää!". Että hävettää vieläkin, mutta tuon enempää ei aiheesta koskaan mainittu (minun kuulteni).

----- lukioikäisenä ratsastustunnin lopuksi kun nojauduin heilauttaakseni jalan hevosen yli, laskeutuakseni selästä. Koko tunnin varmaan mahassa kiersi ja ääni olikin sitten niin mahtava että kaikki kääntyi katsomaan. Onnekseni oli pieni ryhmä muodostettu kavereistani ja paikalla vaan pari tuntemattomampaa. Ystäväni kysyi että "olikse sinä vai hevonen" ja vastasin tietty että hevonen. En usko että uskoivat hetkeäkään mutta eivät kyllä myöhemmin kyselleetkään. Kerran tais ystävä heittää kun pieremisestä puhuttiin että "ainahan voi syyttää vaikka hevosta". Nauroin mukana tietty, mutta sillä hetkellä vaan hävetti aivan törkeesti. Että voi pieru kaikua!!

------ Olimme juuri tavanneet nykyisen aviomieheni kanssa ja olimme sitten ekaa kertaa yhdessä suihkussa. Istuimme siis suihkun lattialla kun häneltä pääsi kunnon vesipieru. Hän siihen nolona että "puolustuksekseni voin sanoa että join tänään maitoa". Tuo onkin varmaan yksi edesauttanut tapahtuma sille että suhteemme on alusta saakka ollut hyvin vapautunut, vieläkin joskus naureskellaan yhdessä tuolle. Ja suhteemmehan alkoi yhden illan jutusta, tuostakin huolimatta :D eli ei niin pahaa pierua etteikö siitä jotain hyvääkin voisi seurata...

Vierailija
142/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei ole koskaan päässyt noloja pieruja vaikka monesti kiertää mahassa ja joskus jopa jotkut kertoo jotain huvittavaa että alkaa naurattaa nii silloin painaudun penkkiin lujemmin ettei pieru pääse ;) kerran oli semmonen nolo tilanne jossa en itse pieraissuy vaan vierustoveri luokassa. Kaikki katsoivat meitä arvioiden että kumpihan noista pieraisi. Teki mieli huutaa että en minä ainakaan mutta hiljaisena vaan pysyin naama peruslukemilla . Vierustoveri alkoi nolostuneena hymyillä. Oli siinä varmaan miettimistä kumpi siellä sontaluukkuaan pärisytti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli hississä tulevan anoppinsa kanssa ja pieraisi, anoppi oksensi:D

Vierailija
144/165 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noloja kun nauraa jotakin oikein makeasti ja samaan aikaan naurun rytmissä tulee äänekkäitä pieruja :D

Vierailija
145/165 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella olin käymässä äidin kanssa kangaskaupassa17. Siellä alkoi pierettää ja ajattelin sitte että siellä pierun ääni ei kuuluis ku on niin paljo kangasta että kankaat vaimentaa äänen. No ei vaimentanu. Muistan olleeni niin noloissani että melkein itku pääsi :D

Vierailija
146/165 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei omia muistu mieleen, mutta lukiossa yhdellä kurssilla oli poika, joka nukahteli jatkuvasti tunneille. No kerran nukahtaessaan päästi pieruja toisensa perään eikä itse ollenkaan havahtunut niihin, tunti jatkui loppuun saakka opettajan ja oppilaiden virnuillessa ja hihitellessä hihoihinsa. Voi poikaparka, toivottavasti ei koskaan edes saanut kuulla tapahtuneesta.

Vierailija
147/165 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari viikkoa sitten jatkamassa iltaa erään miehen kanssa kotonani, josta sitten päädyttiin sänkyyn. Seksin jälkeen nukahdimme, ja tunsin vatsassa kuplivan jo ennen koko sessiota, kuten aina alkoholia nautittuani. Hetken päästä heräsin omaan, todella kovaääniseen ja pitkään pieruun, ja huomasin, että olipa mieskin hereillä kun havahduin unesta. Todella noloa!!!!!
Mies ei kuitenkaan sanonut mitään, enkä minäkään, esitin nukkuvaa ja hänkin vain käänsi kylkeään :D tapasimme kuitenkin vielä viikko tuon jälkeen ja pidämme muutenkin vielä yhteyttä, joten katastrofia ei ilmeisesti tapahtunut, vaikka vähän hävettää vieläkin.
En vaan voi sille mitään, että aina muutaman lasillisen tai oluen jälkeen pierettää ihan valtavasti! :(

Vierailija
148/165 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 19:12"]Olin vuosia sitten töissä eräässä firmassa ja työpäivän loputtua menin hissiin, joka oli sellainen iso,hämärä, pitkänmallinen tavarankuljetushissi. Päästelin autuaasti päivän istumisen jäljiltä paukkuja matkalla alas. Kun hissi pysähtyi, huomasin että hissin perällä seisoi mies, puku päällä. Hävetti niin paljon, että juoksin lähimmän käytävän taakse kokoamaan itseäni. Pitkään tämän jälkeen pelkäsin että törmäänkö mieheen rakennuksessa. Onneksi en koskaan nähnyt häntä enää.
[/quote]

En pääse yli tästä pimeen huumorintajuni kanssa mutta jätit sen "kaasukammioon" ja "en koskaan nähnyt häntä enää" :DDDD

Vierailija
149/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah

Vierailija
150/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin miehen suuhun munapierun kun nuoli mua

Vierailija
151/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa ei varsinaisesti piereskelty, mutta:

Istuin eräässä tilaisuudessa sellaisessa auditorion tapaisessa paikassa. Ihmisiä ei ollut paljon ja sain istua melko erillään muista, pari tyyppiä istui ehkä puolentoista metrin päässä musta. Tilaisuuden alettua huomasin, että siinä mun jalkojen juuressa on sellainen ilmastointikanavan tms. ritilä, ja sieltä tuli muutaman minuutin välein todella pahanhajuonen löyhkäys. Luulen, että tuli laitoskeittiöstä, joka siinä oli alapuolella. Tuntui, että ne pari vähän lähempänä istuvaa ihmistä alkoi katsoa muhun päin vähän silleen, että vähän toi päästelee pahanhajuisia, eikö voisi mennä muualle. Oli pakko vaihtaa paikkaa jossain vaiheessa, vaikka se satuinnainen haju ei ehkä olisi mua haitannut, kun tiesi, mistä se luultavasti tuli.

Vierailija
152/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön julkisivuremontti menossa. Mies maalaa seinää pressun takana illalla näkymättömissä. Kuvittelen, ettei työmiehiä voi enää olla töissä. Anna tulla oikein kunnon pierut pihalla ennen kuin avaan etuoven. Kesken megalomaanisen tuubansoiton pressun raosta kurkistaa mies, ilmeisesti pelästyi ääntä. En pysty hämmästykseltäni edes lopettamaan sitä pierua. Se tuntui jatkuvan ikuisuuden, vaikka todellisuudessa taisi kestää mikrosekunnin.

Katsoimme toisiamme silmiin. Sanoin moi ja menin sisälle. En pystynyt tekemään mitään sinä iltana, meni ihan pasmat sekaisin.

Vierailija
153/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt niin, että miehen luona ekoja kertoja yöpyessä heräsin yöllä kimeästi raikuvaan paukkuun :D onneksi mies ei herännyt, tai sitten teeskenteli nukkuvaa. Nykyään jos yötä jossain viettäisin, varmistaisin visusti että nukun selälläni. Vatsallaan nukkuessa kun tulee ne suurimmat tuomion pasuunat.

Ja pakko kertoa juttu jolle olen nauranut vedet silmissä. Kaveri oli puolestaan töissä eräässä ravintolassa, keittiön puolella. Ilta oli jo miltein ohi ja viimeisiä järjestelyitä tehtiin. Yksinään kun kaveri siinä keittiössä oli ja mahassa kiersi, hän päätti sujauttaa ilmoille varsinaisen salatuhnun. Hiljainen mutta tappava! Kuinkas ollakaan, pomo sieltä taapersi keittiöön ja kauhistuen tokaisi: kauhea mikä lemu, kyllä nämä viemärit haisevat! Kaveri painoi noloissaan päänsä kumarruksiin ja myhäili hajamielisesti mukana. Kaiken huippu? Pomo tilasi putkimiehen rassaamaan "haisevan putken" :D no eihän sieltä mitään löytynyt. Jotenkin absurdi tilanne.

Vierailija
154/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi nolosti pari vuotta sitten yökerhon tanssilattialla. Nykyisin kun tupakansavu ei enää peitä muita hajuja, haisevat hiki ja pierut ihan eri tavalla kuin ennen. Oltiin syöty tulista ruokaa ja olin pämpännyt olutta ja suklaata ja kaikenlaista illan mittaan - varma tapa saada suoleen painetta. Lattialla ystävien kanssa tanssiessa päästin vahingossa kuuman pierun, joka haisi todella pahalta. Aivan kammottavalta, se pahin mahdollinen. Kaikki alkoivat kovaan ääneen taivastella että MIKÄ täällä haisee ja että kuka voi päästää tällaisen hajun. Yhdyin nolona kauhisteluun ja toivoin, ettei kukaan osaa yhdistää lemua minuun :/

Vierailija
155/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 08:44"]

Mulle kävi nolosti pari vuotta sitten yökerhon tanssilattialla. Nykyisin kun tupakansavu ei enää peitä muita hajuja, haisevat hiki ja pierut ihan eri tavalla kuin ennen. Oltiin syöty tulista ruokaa ja olin pämpännyt olutta ja suklaata ja kaikenlaista illan mittaan - varma tapa saada suoleen painetta. Lattialla ystävien kanssa tanssiessa päästin vahingossa kuuman pierun, joka haisi todella pahalta. Aivan kammottavalta, se pahin mahdollinen. Kaikki alkoivat kovaan ääneen taivastella että MIKÄ täällä haisee ja että kuka voi päästää tällaisen hajun. Yhdyin nolona kauhisteluun ja toivoin, ettei kukaan osaa yhdistää lemua minuun :/

[/quote]

Kuuma pieru on pahinta, mitä mä tiedän :D

Vierailija
156/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:34"]

Olin ekoja kertoja yötä uudella miehellä. Oltiin menossa nukkumaan, miehen käsi mun ympärillä. Juuri kun nukahdin, heräsin aivan valtaamaan päästämääni pieruun. Olin aivan hiljaa ja rukoilin ettei mies olisi herännyt (luultavasti turha toivo) - tunsin vain miten käsi ympärilläni alkoi täristä, luultavasti pidätetyltä naurusta (ääni oli oikeasti aivan valtava, kuin pommin pamaus). No, tapahtumasta on nyt vuosia ja onneksi ollaan yhä yhdessä /:)

[/quote]

Naurua!!

Vierailija
157/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran lähikaupassa pikaostoksilla, kun tunsin hyllyjen välissä et nyt en pysty tätä pierua pidättään. Ajattelin että menköön nyt, ja ennen kun ehdin edes tajuamaan että se todella olikin märkä pieru, tunsin kuinka löysät valahti pöksyihin. Menin aivan paniikkiin että mitäs nyt, en voi paskat housussa lähteä kassalle ja hajukin oli aika mahtava. Siinä sit hetken itku silmässä pälyilin myyjää ja lopulta kun sellanen käveli vastaan, sanoin että hätätilanne ja pakko päästä vessaan. Onneks se johdatti mut kiltisti henkilökunnan tiloihin ja pääsin pyyhkiin isoimmat pois vessapaperilla. Ostokset jäi kyllä tekemättä enkä ko kauppaan kehdannut hetkeen mennä.

Sit yks nolo juttu kävi vanhojen tansseissa. Pieretti aivan hirveesti ja ajattelin et voin tässä päästää kun paksut vannehameen helmat peittää kuitenkin mahdolliset äänet. Onneks ne olikin sit pelkkiä lämpösiä tuhnuja. Kunnes hetken päästä mun kengästä irtos remmi ja en pystyny ite sitä siinä tanssilattialla laittamaan takas kiinni. Mun ystävällinen parini tarjoutui auttamaan ja enempiä miettimättä olin et joo kiitti. No poika kyykisty lattialle ja nosti vähän hametta. Ja voi ei sitä sen ilmettä kun samantien muistin et ainiin ne pierut.. Haisi jopa munkin nenään se tuulahdus mikä hameen alta tuli. En kehdannut sitä poikaa enää silmiin katsoa, ja vilkuili sekin mua aina kummasti.. :D

Vierailija
158/165 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu2

Vierailija
159/165 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:37"]

Koira nukkui sohvalla mun vieressä ja yhtäkkiä se säpsähti hereille ja alkoi ihan hysteerisen haukun. Samalla siltä pääsi tosi kimakoita pieruja ja mua rupes naurattamaan se jostain syystä ihan hirveästi. Nauroin niin pahaa röhönaurua päin sen pientä koirannaamaa että toinen nolostui ja hiljeni. Vielä jälkeenkin luimistellen katseli alta kulmain. Ja siis todella haukkuherkkä koira ja sitä ei saa millään lopettamaan. Paitsi siis näköjään nolaamalla..

[/quote]

Eikä :DD

Vierailija
160/165 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella joulukirkossa ja mahassa kiersi. Pakarat pinkeenä yritin pidättää, mutta ei, pieru pääsi. Rakas bestikseni alkoi hihittämään vieressä tälle vahingolle ja nauru luonnollisesti tarttuu. Pappi puhui ja kun yritin pidättää naurua, niin siitä tuli sellaista hiljaista hytkymistä. Hiljaisuus loppui, kun joka naurahduksellä pääsi pieru kirkon kovaa puupenkkiä vasten. Opettaja mulkoili tosi pahasti ja sain hetkeksi luokkakavereilta kivan lempinimen.

Ai että hävettää vieläkin, 15v myöhemmin.