Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään

Vierailija
17.08.2021 |

Siis aikuinen n. 30 v. mies ajaa töiden jälkeen vanhempiensa luokse ja äiti antaa aina ruokaa mukaan. Miehen ei tarvitse itse kokata. Turn off?

Kommentit (404)

Vierailija
141/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
142/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vaan ymmärrä pojan ja äidin syvää suhdetta. Ihanaa huolehtimista kummaltakin osapuolelta.

Siinä vaan tahtoo peräkammarin pojaksi jäädä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn off!! Useinhan nämä on niitä poikamiehiä, joilta oma parisuhde tai perhe jäänyt. Tietyllä tavalla helppo tie, kun ei tarvitse itse huolehtia perustarpeistaan.

Eli vanhaa äitiä ei saisi tavata?

Tottakai saa. Mutta tämä jokapäiväinen lounasetu ei ole mistään kotoisin, eikä aina kovin iäkkäistä vanhemmista ole edes kyse. Rasiat kainalossa mies ei ole kovin kiinnostava. Noi miehet eivät opi itse laittamaan ruokaa, sitten siirtyvät eineksiin kun porukat ei jaksa.

MISTÄ SÄ SEN TIEDÄT!

Mun nuori on hyvä kokki,mutta olemme tehneet ruokajutut jo kauan näin!

Perustuu myös vastavioroisuuteen,hän tekee semmoisia juttuja joita mä en osaa,korjaa ja laittaa.

Ei aina ole kyse siitä,ettei "osaa" "viitsi tms.

Mä voisin aivan hyvin tehdä sitä ruokaa kolmellekin,se ei ois problem!

Muualla maailmassa koko suku syö mummun laittamaa ruokaa,vie loput kotiin,ei ole ihmeellistä.

Täällä kenopää siideriruusut...huoh taas suututtaa

Joo jotku sunnuntai tai pyhä-ateriat on eri asia, tuskin maailmallakaan ne mummot joka päivä aikuisille lapsilleen kokkailee :D

On todella turn off kyllä.

Ps.imetätkö vielä mamin mussukkaa myös?

Vierailija
144/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän hetelmät kaikki on äitiensä helmoissa

Vierailija
145/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan sinun tarvitse kokata... 

Vierailija
146/404 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan jatkoon. Mikään sun tekemä ei koskaan kelpaa kun ei ole samanlaista kuin oman mamman pikku pojalleen tekemä. Ei ruoka eikä mikään muukaan elämässä koska oma mamma on paras, poikkeuksena seksi. Mies etsii uutta mammaa joka on kuin oma rakas mamma mutta sitä saa myös panna. Saat sitten joka muussa asiassa kuulla miten et ole yhtä hyvä kuin oma mamma joka myös päättää teidän kaikki asiat koska tietää kaiken parhaiten. En koskis kepilläkään näihin mammanpoikiin, onneksi itselläni aikuinen mies.

Vierailija
147/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon.

Vierailija
148/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt jo päättää, ap!

Vierailija
149/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äiti ei tuo ruokaa? Miksi se pitää hakea. Yleensä äidit vie ruuan lapsilleen. 

Vierailija
150/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ap:lle oikein hyvin, joku pitäisi ehkä hänestäkin huolta.

Vierailija
151/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruoka myös heilalle? Onko kertonut perheelleen?

152/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotain siinä miehessä kiehtoo, että sitä pitää tapailla ennemmin, kuin sitä miestä, joka ei hae äidiltään ruokaa. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
153/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakisi vanhemmiltaan rahaa töiden jälkeen sekö olisi taas ok?

Vierailija
154/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen, että käykö mies vain syömässä vai hoitaako samalla asioita esim. siivousta, laskuja jne.

Onko äiti siis eläkeläinen? Työtön? Hyvä kuntoinen?

Onko äiti leski? Vai onko isä myös valmiissa pöydässä syömässä?

Onko mies ainut lapsi?

Asuuko suurkaupungissa? Asuvatko kuinka lähellä toisiaan? Mitä mies tekee työkseen?

Vierailija
155/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata että osaako mies tehdä ruokaa tai huolehtia lainkaan omista asioistaan. Itse en voisi kuvitella moisen kanssa suhteeseen alkaneeni, jos ruoan laittaminen ei ole hallussa. Olin työpäivistä parhaimmillaan lähes puolet työmatkoilla, joten miehen pitää osata huolehtia kotihommista. Viekö mies tulevaisuudessa myös lapset äidilleen syömän, jos olet poissa? Saako tyttärenne kokin roolin poissaolessasi, kun äiti vanhenee tai vaikka ero tulee?

Vierailija
156/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuhan tämä on, mutta miksi mammojen oletus on, että mies on avuton eikä osaa ruokkia itseään? Eiköhän jokainen normaaliälyinen osaa. Täällä on hirveän ahtaat vaatimukset siitä, miten ihmisten pitäisi elää. No, onneksi kenenkään ei tarvitse välittää tuon taivaallista mammojen paheksunnasta.

Itseasiassa kaikki ei osaa. Olen tavannut tuonikäisiä miehiä jotka ei todellakaan kokkaa, siivoa eikä tee mitään koska äiti on huolehtinut kaikesta. En ottaisi ikinä sellaista miestä.

Osaako 18v pissikset muuta kuin lämmittää mikrossa?

Vierailija
157/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni 34-vuotias nainen hakee monta kertaa viikossa ruokaa eläkkeellä olevalta äidiltään ja käyvät joka viikonloppu miehensä kanssa äidin luona vielä erikseen syömässä. Heillä ainakin tämä äiti vaatii siitä ja tytär hyppää äitinsä toiveiden mukaan pelätessään äitinsä yksinäisyyttä.

Vierailija
158/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvää rahan ja ajansäästöä, mies varmaan auttelee sitten äitiään vastavuoroisesti

Vierailija
159/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on taas tänäänkin tupperit odottamassa, raskas rituaali loppupeleissä pojalle tuollainen. Kuinkahan tuollaisesta tulee tapa, miten näiden keski-iäisten miesvauvojen suhteet toimii. Vai onkohan niitä päässyt syntymään satunnaista tapailua lukuunottamatta. Itselle tuo olisi iso turn off, mahdoton suorastaan, jopa loukkaavaa, jos yhdessä suunnittelua ja kokkailua ei olisi suhteessa. Miesystävä kurvaisi vaan vanhemmilleen syömään, no huh, huh.

Vierailija
160/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tapaile miestä vaan pojua. 😂