Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies hakee joka päivä töiden jälkeen ruokaa äidiltään

Vierailija
17.08.2021 |

Siis aikuinen n. 30 v. mies ajaa töiden jälkeen vanhempiensa luokse ja äiti antaa aina ruokaa mukaan. Miehen ei tarvitse itse kokata. Turn off?

Kommentit (404)

Vierailija
161/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että äippä siellä jo hyvin vanha ja tuo kokkaus ainoa asia mikä saa tuntemaan että on vielä sentään jollekkin merkityksellinen.

Ja tekee hyvää aivoille  myös tuo ruuanlaitto ja siihen liittyvät asiat.

Vierailija
162/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että äippä siellä jo hyvin vanha ja tuo kokkaus ainoa asia mikä saa tuntemaan että on vielä sentään jollekkin merkityksellinen.

Ja tekee hyvää aivoille  myös tuo ruuanlaitto ja siihen liittyvät asiat.

Niin tekisi miehellekin hyvää kokata omat sapuskat. Ihme mammanpoikia, osa asuukin työttömänä äidin helmoissa ja passattavana, hyi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todentotta. Olen huomannut saman asian. Tässäkin tapauksessa voi olla kyse siitä, että tuo kysyjä ei yksinkertaisesti tee tai edes osaa valmistaa mitään ruokaa muistuttavaa - eli kannattaisi ensin katsoa peiliin.

Olen 30-kymppinen ja suurin osa tapailemistani naisista ei osaa tehdä mitään syötäväksi kelpaavaa. Itse teen aktiivisesti joka päivä ruokaa kunnon raaka-aineista, milloin italialaista milloin aasialaista tai ihan suomalaista perusruokaa.

Joten naisille ohje: opetelkaa hieman keittotaitoja - italialainen tyttöystäväni muuten sen(kin) taidon osaa.

Vierailija
164/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana äiti miehellä:)

Vierailija
165/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekeskeinen mies..mitä lihapulla siellä valittaa.mieti asia niin että mikä sinussa on turn off tälle miehelle...et ole täydellinen..kohta lemppaa sut kun löytyy joku jonka kanssa arvot kohtaavat!ja sinä jäät ruikuttamaan että tapaulemani mies ei enää vastaa..

Vierailija
166/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus kakskymppisen poikaystäväni äiti pesi hänen vaatteensa pyykkikoneessa. Oltiinhan me lapsosia tuolloin, mutta pidin sitä jo silloin hieman omituisena. 

Tuo ruokajuttu on vähän eri. Se on varmaan tapa pitää yhteyttä. Ei tarvitse sitten muuten roikkua, ehkä. 

Vierailija
167/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhekeskeinen mies..mitä lihapulla siellä valittaa.mieti asia niin että mikä sinussa on turn off tälle miehelle...et ole täydellinen..kohta lemppaa sut kun löytyy joku jonka kanssa arvot kohtaavat!ja sinä jäät ruikuttamaan että tapaulemani mies ei enää vastaa..

Perhekeskeinen mies ottaa äitinsä kotiinsa asumaan ja hoitaa hänet kokkauksia myöten, kun äiti ei enää pärjää omillaan. Toivottavasti mies osaa kuitenkin laittaa ruokaa ettei heidän tarvitse sitten eineksillä elää. Ei tuossa suhteessa ole toiselle naiselle tilaa.

Vierailija
168/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuhan tämä on, mutta miksi mammojen oletus on, että mies on avuton eikä osaa ruokkia itseään? Eiköhän jokainen normaaliälyinen osaa. Täällä on hirveän ahtaat vaatimukset siitä, miten ihmisten pitäisi elää. No, onneksi kenenkään ei tarvitse välittää tuon taivaallista mammojen paheksunnasta.

Itseasiassa kaikki ei osaa. Olen tavannut tuonikäisiä miehiä jotka ei todellakaan kokkaa, siivoa eikä tee mitään koska äiti on huolehtinut kaikesta. En ottaisi ikinä sellaista miestä.

Osaako 18v pissikset muuta kuin lämmittää mikrossa?

En ollut mikään pissis, mutta en minä 18-vuotiaana osannut laittaa ruokaa. Asuin vielä vanhempien luona eikä äiti antanut kenenkään tehdä ruokaa, kun hänellä oli siinä niin tiukat säännöt. Vuotta myöhemmin asuin jo omillani, joten oli itsestään selvä, että teen itse ruokani. Niin tekivät myös kaikki tuttuni, en tunne yhtään noin avutonta, joka käy joka päivä vanhemmillaan syömässä.

Vierailija
169/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Mä ja sisarukseni sekä meidän isä kävivät aikoinaan isovanhemmilla (miehen vanhemmat) syömässä koska asuivat siinä ihan lähellä. Mitä pahaa siinä on? Ei kaikki miehet kokkaa

Kuinka kehtaa passuuttaa itseään noin.Entä kun vanhempia ei enää ole,kuoleeko nälkään ressukka ?Ruoka on on aika kallista,kuinka kehtaa elää vanhusten siivellä.

Vierailija
170/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana äiti miehellä:)

En sanoisi. Tuskin hänellekään olisi aikanaan kelvannut mies jolle äiti kokkaa. Kyllä sen äidinkin pitäisi tajuta että vaikka tarkoitus on hyvä, hän lähinnä haittaa lapsensa elämää. Oikeasti hyvä äiti opettaa lapsensa pärjääviksi ja itsenäisiksi.

Vierailija
171/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhekeskeinen mies ottaa äitinsä kotiinsa asumaan ja hoitaa hänet kokkauksia myöten, kun äiti ei enää pärjää omillaan. Toivottavasti mies osaa kuitenkin laittaa ruokaa ettei heidän tarvitse sitten eineksillä elää. Ei tuossa suhteessa ole toiselle naiselle tilaa.

Todellakin noin. Sitten kun äidistä aika jättää, onkin linnunpoika ihan rappiolla, eikä pärjää. Vain hullu nainen lähtisi suhteeseen miehen kanssa, jolla yhä on napanuora katkaisematta.

Vierailija
172/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tällasia pitää kysyä? Eikö AP osaa omassa päässään ratkaista asioita?

Vierailija
173/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, säästyt ruoanlaitolta. Eikös se olekin hyvä juttu, koska et ilmeisestikään ole kovin keittiötaitoinen?

Vierailija
174/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tätä ihmettelemään..parempi antaa ruoka eteenpäin kuin hävikki.sitten ihmetellään sinkkujen määrää.voit aina sanoa että tästä eteenpäin teemme ruoat yhdessä ja syömme yhdessä..kun naimmekin Yhdessä.simple as that!

Vierailija
175/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi luontevampaa,jos vanhuksesta huolehdittaisiin,vanhempaa kutsuttaisiin syömään,hänelle vietäisiin ruokaa ja mentäisiin yhdessä vaikka joskus ravintolaan syömään.Tai edes vuorotellen ettei kaikki mene vanhemman piikkiin.

Vierailija
176/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette omituisia. Keneltä teistä se on pois, jos joku käy äitinsä tai mumminsa luona syömässä päivittäin jos asuu tai on töissä siinä lähellä? Yhdelle ihmiselle ruoan laittaminen on usein sellaista, että jää aina yli ja moni eläkeläinen ei edes itselleen viitsi kunnon ruokaa laittaa jos on jatkuvasti yksin. Siinähän on kummallekin, äidille ja aikuiselle pojalle, huomattavasti terveellisempi ratkaisu syödä yhdessä kunnon ruokaa kerran päivässä. Mistä tiedätte, ettei poika käy äitinsä kanssa kaupassa ja maksaa ruoat? Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, missä, miten ja kenen kanssa päivittäin syö? Harmittaako teitä sekin, että kolme toisiaan lähellä asuvaa eläkeläistä syövät joka päivä yhdessä? Kaksi heistä on miehiä ja kolmas on topakka rouva, joka oli keittäjäkokki työelämässään. Onhan se taloudellisempaakin kun yksi taitaja tekee mielellään ruokia ja kulut jaetaan. Miksi ihmeessä tästäkin on saatu negatiivinen ketju? Joku jopa tiesi miten "muualla maailmassa" mammat nääntyvät taakkojensa alle, vaikka ei ole koskaan "muualla maailmassa" edes käynyt.  

Se on pois pitkä penni äidin kukkarosta,jos aikuinen mies käy joka päivä syömässä hänen kustannuksellaan.

Vierailija
177/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle ainakaan mikään turn off.

Minusta on kiva, että miehellä on hyvät ja lämpimät välit äitiinsä. Ei tuossa tarvitse olla mikään napanuora/mammanpoika kuvio vaan siitä on tullut mukava tapa ja äitinsä tekee hyvää ruokaa. Tilanne varmastikin muuttuu kun mies vakiintuu ja löytyy kokkailu/syönti kaveri omasta takaa.

Kyllä meidänkin äiti kiikutti minulle silloin tällöin kokkailujaan/leipomuksiaan kun olin jo 20-30 ja kiikuttaa vieläkin jos sattuu tekemään liian paljon jotakin hyvää. Minusta se on mukavaa ja tiedän, että varmasti, että  kiikutan tyttärelleni (pyydän hakemaan) ruokaa kun sitä aikanaan reilusti teen. (nyt tytär asuu vielä kotona)

Vierailija
178/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulle ainakaan mikään turn off.

Minusta on kiva, että miehellä on hyvät ja lämpimät välit äitiinsä. Ei tuossa tarvitse olla mikään napanuora/mammanpoika kuvio vaan siitä on tullut mukava tapa ja äitinsä tekee hyvää ruokaa. Tilanne varmastikin muuttuu kun mies vakiintuu ja löytyy kokkailu/syönti kaveri omasta takaa.

Kyllä meidänkin äiti kiikutti minulle silloin tällöin kokkailujaan/leipomuksiaan kun olin jo 20-30 ja kiikuttaa vieläkin jos sattuu tekemään liian paljon jotakin hyvää. Minusta se on mukavaa ja tiedän, että varmasti, että  kiikutan tyttärelleni (pyydän hakemaan) ruokaa kun sitä aikanaan reilusti teen. (nyt tytär asuu vielä kotona)

Et erota, mitä on "silloin tällöin" ja "joka päivä"?

Vierailija
179/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka hyvä kokki äiti on! Meillä miehen äiti kokkaa oikeesti joka viikko ihan järkyttävät määrät ruokaa ja antaa sitä usein sunnuntaisin, kun käydään siellä syömässä mukaan niin, että siitä riittää etätyölounaita ja lapsillekin jos ei huvita kokata. Noh ne onkin italialaisia et kuuluu kai kulttuuriin ja ton miehenki sain houkuteltua muuttamaan yhteen vasta kun oltiin 24v :D

Vierailija
180/404 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ole koskaan kokannut ruoaa. Muutin äidin luota naisystävän kanssa yhteen. Jokaisen miehen pitäisi mielestäni tähdätä tähän.

Mies

Ei vaan jokaisen miehen tulisi tähdätä siihen, että osaa asua myös yksin ja tehdä ruokaa, siivota yms. Ei naiset ole mitään miesten orjia. Itse en huolisi miestä joka ei tee mitään vaan olettaa naisten palvelevan.