Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?

Vierailija
08.09.2014 |

Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.

Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike. 

Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.

Kommentit (515)

Vierailija
181/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko minun hankkia toinen lapsi? Entä olisiko minulle parempi vaihtoehto hoitovapaan jälkeen hakea virkavapaata kouluttautumista varten vaiko hakea vain uutta työpaikkaa?

Vierailija
182/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaanko koskaan yhteen elämäni rakkauden kanssa? Rakastan häntä ja uskon että hänkin minua, olosuhteet vaan ovat erottaneet meidät :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen suojelusenkeli minun ympärilläni on ja mitä hän haluaisi sanoa minulle?

Vierailija
184/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Uskon enkeleihin ja minua on aina kiinnostaa hirveästi ylipäänsä kaikki "yliluonnolliset" ja henkimaailman asiat. Vaikkakin en itse ole kokenut oikeastaan mitään henkimaailman juttuja. Minun pitäisi kai juuri rauhoittua ja kokeilla juuri tuollaista enkelimeditaatiota, mutta tuntuu ettei ole ollut aikaa ja pystynyt keskittymään sellaiseen. Höyheniä ovat enkelit saattaneet kyllä joskus eteeni laittaa.

Tuntuu jotenkin, että elämäni on tällä hetkellä sekavaa. Onko poikaystävälläni ja minulla yhteistä tulevaisuutta? Tiedän, että olemme molemmat oppineet toisiltamme paljon ja hän on minulle tärkeä, mutta epäröin onko tarkoituksemme vielä jatkaa ja perustaa myöhemmin yhdessä perhe? Onko alan vaihdos sosiaalialalle oikea juttu? Näätkö tulenko saamaan vielä joskus lapsia? Tulevatko äitini ja siskoni elämäntilanteet paranemaan ja saavatko he elämiinsä vielä jotain uutta ihanaa sisältöä? Minua kiinnostaisi vielä tietää, saisitko selville suojelusenkelini nimeä ja miltä hän näyttää?

Kiitos kovasti sinulle vaivannäöstä ja vastauksista! :)

Vierailija
185/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:12"]

Kuoleeko mun eksä pian?

[/quote] Enkelit eivät näe tulevaisuuteen, mutta hän saa apua henkimaailmasta paraikaa, ja myös eräältä välittävältä ihmiseltä. 

ap

ap
[/quote]

Voi harmi, olisin toivonut toisenlaista vastausta. Pääsenkö ikinä eroon siitä kiusaajasta?

Vierailija
186/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulla mahdollisuuksia erään miehen suhteen, jonka kanssa olemme tunteneet jo pari vuotta, mutta olosuhteiden takia emme ole voineet lähentyä, entä työasiani saanko niihin pian ratkaisun?

Vierailija
187/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan jo jonoa mutta jätän silti omatkin kysymykseni

Pääsenkö joskus irti ongelmistani? Löydänkö jostain elämänkumppaniksi sopivan miehen?

Vierailija
188/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tehtäväni maan päällä? Mikä on minun ja kaksoisliekkini yhteinen tehtävä maan päällä?

Vierailija
189/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiko jumala oikeasti helvetin?

Vierailija
190/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ikävä tätiäni. Hän kuoli yllättäin minulta. Saanko tietää mitään hänestä mitenkään, en toisaalta haluaisi sotkea järjestykseen - jos kielletään ed.menneisiin yhteyttä ottamaan. DILEMMA. jÄI Kaikki kesken.

Vierailija
191/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 01:34"]

Loiko jumala oikeasti helvetin?

[/quote]

Jumala loi kaiken, mutta helvetti on paikka, josta Jumala luopuu ja poistuu. Se on katkeran valituksen paikka, jossa valitus ei saa vastakaikua, koska ei ole enää pelastusta tai paluuta menneeseenkään. Kadotettujen raivo ja viha roihuaa siellä.

t. ei ap... arvaan, ettei helvetti liity olennaisesti ap:n uskoon

Vierailija
192/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enkeleillä siivet vai ei?

Jos on, niin miksi? Eivätkö ne pysty lentämään jumalan voiman avulla ihan ilmankin siipiä? Tarvivatko ne nostovoimaa siivistä, ja miten suurtet siipien pitää olla että nostovoima nostaa enkelin ilmaan? Jos taas enkeleillä ei ole siipiä, niin kuin voisi odottaa, niin miksi joka paikassa ne kuvataan siivekkäiksi?

Vierailija
193/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"]

Onko edesmenneellä lapsellani kaikki hyvin?

[/quote]

Hän on jo syntynyt uudelleen. Tämä kokemus oli sinulle henkisesti tärkeä, tämä on muuttanut ajatusmaailmaasi ratkaisevasti, tästä tulee olemaan hyötyä myöhemmin elämässäsi.Joskus sielut valitsevat vain lyhyen elämän maan päällä, ja palaavat takaisin henkimaailmaan , ja jatkavat ehkä matkaansa. tämä kokemus ei ole maan päälle jääneelle sielulle rangaistus, vaan tärkeä kokemus, joka voi muuttaa hänen karmaansa positiiviseen suuntaan. Sielulla joka oli lapsesi, on nyt hyvä olla, häntä rakastetaan ehdoitta.

ap 
[/quote]syntynyt uudestaan ei ole maanmaalle! Ehka tarkoitat uutta elamaa taivaassa? Tarkea asia tassa on unohtunut.....meidan tulee pyytaa asioita Jumalalta ei enkeleilta- he ovat Jumalan lahettilaita. Jokaisella on oma enkeli.....mutta valitettavasti toinen ihminen ei voi vastailla kysymyksiin enkeleista....kaunis ajatus tosin

Vierailija
194/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:53"]

Entäs miten kävi ateisti-isäni sielulle?

[/quote] Hän muutti käsityksensä täysin päästessään henkimaailmaan.Seuraavassaelämässään hän tulee olemaan erilainen kuin edellisen elämänsä aikana, tulee uskomaan jumalaan ja henkimaailmaan myös, koska asiat pysyvät hänen muistissaan paremmin kuin edellisessä elämässään. Hänellä tulee myös olemaan auttavaisempi enkeli lähellään.

ap
[/quote]seuraavassa elamassa??? Valitettavasti yksi elama elettavana kaikilla......hindujen, muslimien ja jehovantodistajien hompotyksia....

Vierailija
195/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:31"]

Mitä minun pitäisi tehdä, elämälläni ei ole suuntaa.

[/quote]
Menet liikaa virran mukana. Unohda se. Veisaa viis siitä mitä sinulta odotetaan, ja tee sitä mikä kumpuaa suoraan sydämestäsi. Jos se vaatii muutoksia, tee ne muutokset- pääasia on että rakastat itseäsi, ja teet sitä mikä todella tekee sinut onnelliseksi. Hiljenny joka ilta ennen nukkumaanmenoa hetkeksi, tyhjennä mielesi ja ajattele voimakkaasti haaveitasi toteutuneena. Poista elämästäsi kaikki joa ei tue onnellisuuttasi, esim. väärät ihmiset, väärät harrastukset jne. Siten löydät todellisen polkusi.

ap

Vierailija
196/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 03:04"]

Onko enkeleillä siivet vai ei?

Jos on, niin miksi? Eivätkö ne pysty lentämään jumalan voiman avulla ihan ilmankin siipiä? Tarvivatko ne nostovoimaa siivistä, ja miten suurtet siipien pitää olla että nostovoima nostaa enkelin ilmaan? Jos taas enkeleillä ei ole siipiä, niin kuin voisi odottaa, niin miksi joka paikassa ne kuvataan siivekkäiksi?

[/quote]  Nyt poikkeuksellisesti harpon, vaikka olen vasta viestissä 127. Näin tämän, ja päähän alkoi tullaniin paljon tekstiä että oli pakko vastata tähän.

Enkelit kuvataan tosiaan siivekkäiksi. Se on lähinnä siksi, että ihmiset ovat kautta aikojen mieltäneet enkelit siivekkäiksi. Siivekäs enkeli muodostaa heti ihmisen mieleen harmonisen mielikuvan, parantavasta, auttavasta, lohtua tuovasta hahmosta. Todellisuudessa enkelit ovat henkiä, jotka eivät tarvitse siipiä liikkumiseen. He liikkuvat teidän sanoillane ilmaistuina ajatuksen voimalla. He pystyvät myös omassa maailmassaan luomaan asioita mielikuvilla. Nämä siivet ovat tavallaan mielikuvilla luodut, kuten myös enkeli-hengen ulkonäkö. Henkimaailmassa sekä ihmiset että enkelit käyttävät usein jotain tiettyä hahmoa, se voi myös muuttua vaikka sielu pysyy samana. 

Tämän kaiken selittämiseen menisi monta tuntia, siksi koitan tiivistää sanottavani. Enkelit eivät välttämättä ole koskaan syntyneet maan päälle ihmisiksi. he ovat henkiä joita on maailmankaikkeudessa kaikkialla. On luonnon henkiä, veden henkiä, eläimiä suojelevia henkiä, kasveja suojelevia henkiä, ja tuhansittain erilaisia henkiä joilla on eri tehtävä. Ihmisiä suojelevat henget voivat olla joko henkiä jotka myös syntyvät ihmisiksi, tai sitten sellaisia joilla ei ihmiselämiä ole. 

Enkeleitä on paljon eri näköisiä, eri kokoisia , eri värisiä, myös sellaisia joilla ei ole tyypillistä ihmishahmoa siipineen. Raamatussa kuvataan enkeleitä hyvin suppeasti. Enkelit tosiaan ovat Jumalan sanansaattajia, mutta Jumala on kaikkialla, Jumala on rakkaus, valo, kaiken alkuvoima josta kaikki alkaa ja johon kaikki päättyy. 

Nemanduel (ap)

Vierailija
197/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:32"]

Helpottuuko elämäntilanne ja onko apua saatavilla, vai luovutanko asian suhteen?

[/quote]   Sinua autetaan enkelten taholta. Muista toivoa sitä. Mutta älä missään tapauksessa luovuta, kaikki tulee menemään parhain päin. Ellet saa nyt juuri sitä mitä halua, ajttele että sen aika on myöhemmin, tulet kyllä tajuamaan myöhemmin. mutta saat apua ihan konkreettisesti.

ap

Vierailija
198/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:34"]

Mitä enkelit haluavat sanoa tilanteeseeni? Miten pääsen pelostani eteenpäin?

[/quote] älä kieltäydy enää sinulle tarjotusta mahdollisuudesta, pelkäät ihan turhaan, kaikki tulee sujumaan hyvin. Tämä henkilö haluaa aidosti sinulle hyvää. Luota siihen. 

ap

Vierailija
199/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:34"]

Sujuuko raskauteni hyvin loppuun asti? Entä onko sydämessäni oikeasti jotakin vikaa?

[/quote] Emme näe, että sielu joka syntyy lapsesi kehossa, olisi halukas siirtymään takaisin henkimaailmaan. Eli hän tulee syntymään terveenä ja voimaan hyvin. Sydämesi on rasittunut, mutta ongelmat tulevat menemään ohi kun lapsi on syntynyt. Uutta raskautta kannattaa tulevaisuudessa harkita tarkkaan. 

Vierailija
200/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:35"]

Olenko kohdannut sielunkumppanini ja onko hän läsnä elämässäni tällä hetkellä? 

[/quote]  Henkilö jota tarkoitat, on sielunperheestäsi. meillä jokaisella on läheisiä sieluja jotka elävät elämiään yhdessä, eri rooleissa. Tämä henkilö on yksi tällaisista. Monta asiaa täytyy tapahtua että teillä on yhteinen tulevaisuus, mutta ei se mahdotonta ole. odota. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän