Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?

Vierailija
08.09.2014 |

Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.

Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike. 

Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.

Kommentit (515)

Vierailija
161/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin tähän uuteen ihmiseen, aivan yllättäen. Onko se mulle niin täydellinen kun miltä tuntuu? Miten jatkaa?

Vierailija
162/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:16"]

Uskon enkeleihin! Haluan kysyä: kannattaako meidän yrittää raskautta mieheni kanssa? Miltä tiemme näyttää tästä eteenpäin? Kiitos.

[/quote] Kannattaa yrittää.Enkelit eivätkerro miten siinä tulee käymään, mutta näkevät sen että olette sopivia vanhemmiksi, javälillännevallitsee Aito Rakkaus. Se kaataa monta estettä edestänne. 

[/quote]

Voi kiitos vastauksesta. Se valaa minuun rohkeutta. Kaikkea hyvää sinulle, auttavainen sielu. <3  Jos jatkat vielä vastaamista, haluaisin kysyä vielä: Millainen on oma enkelini, ja mitä hän haluaa kertoa minulle?

[/quote] Enkelisi on hyvin rakastava sielu. Hänn haluaa kehottaa sinua olemaan stressaamatta liikaa, vaan luottamaan että asiat menevät parhain päin. hän kulkee koko ajan vierelläsi, ja miehesi vierellä hänen enkelinsä. Enkelinne tekevät aika pitkälti yhteisytötä, ja oli tarkoitus että juuri te kaksi kohtaatte. Tulet tajuamaan asen konkreettisesti myöhemmin. 

ap

[/quote]

En voi kylliksi kiittää. Kyyneleet silmissä täällä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rakkaat enkelit. Olen huolissani maailman tilanteesta ja erityisesti Venäjän poliittisesta kehityksestä. Tuleeko se etenemään rauhanomaisesti?

Ja omasta elämästäni; onko nykyinen suhteeni se, johon minun on hyvä panostaa ja sitoutua vai se nainen, jonka kanssa olen katseissa monesti tunnistanut syvän yhteyden?

Kiitos jo etukäteen >3

M48

Vierailija
164/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä kaikilla oma enkeli? 

Vierailija
165/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä enkelini näyttää? Olenko nähnyt hänet? Onko hänellä minulle neuvoa, kerrottavaa? Kiitos

Vierailija
166/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ymmärrä elämääni. Miksi nämä kaikki vastoinkäymiset kun ensin annetaan toivoa? Mitä minun on tarkoitus ymmärtää? Voimat jo lopussa.

Vierailija
167/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt joudun pitämään taukoa muutaman tunnin, mutta illalla palaan taas, ja jatkan siihen mihin jäin. 

ap

Vierailija
168/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsellani suojelusenkeli? Tunnen jotain tapahtuvan pian tai ehkä se on jo tapahtunut, mutten tiedä sitä, ainakaan vielä. Tunnen kuumotusta ja lämpöä, kun kirjoitan tätä.

Vierailija
169/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:28"]

Parannunko koskaan masennuksesta, jos siis sellainen minulla on? Mitä minun pitäisi tehdä sen eteen? Vai onko olotilani pelkkää aikaansaamattomuutta ja laiskuutta?

[/quote] Ei ole laiskutta. Pyydä apua suojelusenkeliltäsi, tarvitset nyt pääsääntöisesti voimia hankkia itsellesi apua. Enkelit voivat auttaa sinua siinä.
ap

Vierailija
170/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko taloamme koskaan (lähitulevaisuudessa?) myytyä? Näkevätkö enkelit, miksi tämä ei kiinnosta tarjoukseen asti ostajaehdokkaita tai mikä jumittaa kaupan tekoa? Kiitos,kiitos,kiitos <3

Vierailija
171/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää eksykö rakkaat! Raamatun mukaan enkeleihin, kuolleisiin, henkiin EI SAA OTTAA YHTEYTTÄ! Silloin keskustelee demonisten henkivaltojen kanssa, jotka esittävät valkeuden enkeleitä!

Hae yhteyttä suoraan Jeesukseen rukoilemalla! Hän tahtoo auttaa sinua, Hän etsii sinua. SInä olet Hänelle rakas, et näille "enkeleille".

Vierailija
172/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:29"]

Haluaisin vielä kysyä, että kuulummeko poikaystäväni kanssa toisillemme? Miten isäni voi? Kuoleeko hän pian? Olen huolissani.

[/quote] Teidän suhteessanne on paljon hyvää, täydennätte toisianne. Ongelmia teillä on, pyytäkää yhdessä apua suojelusenkeleiltänne, ja etä enkelinne auttaisivat teitä yhteistyötä keskenään tehden. 

ap

Vierailija
173/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"]

Onko edesmenneellä lapsellani kaikki hyvin?

[/quote]

Hän on jo syntynyt uudelleen. Tämä kokemus oli sinulle henkisesti tärkeä, tämä on muuttanut ajatusmaailmaasi ratkaisevasti, tästä tulee olemaan hyötyä myöhemmin elämässäsi.Joskus sielut valitsevat vain lyhyen elämän maan päällä, ja palaavat takaisin henkimaailmaan , ja jatkavat ehkä matkaansa. tämä kokemus ei ole maan päälle jääneelle sielulle rangaistus, vaan tärkeä kokemus, joka voi muuttaa hänen karmaansa positiiviseen suuntaan. Sielulla joka oli lapsesi, on nyt hyvä olla, häntä rakastetaan ehdoitta.

ap 

[/quote]

Entä kun minun lapsen kuoli ja sen jälkeen positiivisuus ja elämänilo kaikkosi ja aloin tuntea vaan vihaa. Nyt olen vihannut jo viidettä vuotta. Mitä pitäisi tehdä?

[/quote]  Hiljenny, ja rukoile itsellesi enkeleiden rakkautta, turvaa ja lohtua. Meditoi, tee mielikuvaharjoituksia jossa kuvittelet vihasi mudaksi jota kaivat maasta, pyörittelet sen palloksi ja heität pois. Minä myös rukoilen puolestasi.

ap

Vierailija
174/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

MOnta jonossa, mutta kysyn kuitenkin. Mikä minun tarkoitukseni on täällä ja onko minun ja miesystävän välillä aitoa ja pysyvää rakkautta? Ole pyytänyt merkkiä monesti enkeleiltä, niitä saamatta.. miksi minua ei kuulla?

C

Vierailija
175/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minun täytyy mennä nukkumaan, vastaan seuraavaksi huomenaamulla, jäin viestiin 127. 

ap

Vierailija
176/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitini sielu jatkanut matkaa? Milloin saamme asunnon? Minkä näköinen on suojelusenkelini?

Vierailija
177/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö edesmennyt ukkini luonani? Onko lähelläni enkeleitä? Kiitos sinulle tuhannesti!

Vierailija
178/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän jatkuvasti apua enkeleiltä ja rukoilen. Pyydän että parantuisin tai pääsisin pois. En jaksa enää tätä tilannetta, olen puun ja kuoren välissä eikä hyviä vaihtoehtoja ole. En osaa ratkaista tätä.

Vierailija
179/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut muuten paljastaa todella paljon intiimejä asioita täällä pyörivistä ihmisistä!!!

Vierailija
180/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on enkelini nimi? miten voin tuntea enkelin läsnöolon?