Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?

Vierailija
08.09.2014 |

Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.

Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike. 

Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.

Kommentit (515)

Vierailija
501/515 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:15"]Enkelikuiskaaja otti hatkat. Kun joka toinen kysyy samoja kysymyksiä: tykkääköhän se yksi ihminen vuodelta 1 ja 2 vielä minusta... onko meillä mitään mahdollisuuksia? Ja jos siivekäs on jotain jo vastaillut: oi ihanaa kerro nyt vielä laitanko huomenna hiusväriä vai en? Mitä kuollut lemmikkikissani ajattelee meille syntyneestä vauvasta?

Anteeksi nyt kovasti, mutta teitä huijataan 10-0
[/quote]

Entä sitten. Haittaako jotenkin sinua.

Vierailija
502/515 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä enkeliltä, että onko minulla yksi vai useita enkeleitä? Onko minulla oma suojelusenkeli? Onko hänellä nimeä?
En ole koskaan tuntenut ketään (enkeliä) lähelläni, mutta uskon erittäin lujasti enkeleihin. Olen luterilaisessa uskonnossa. Haluaisin vielä tietää rakastaako ihastukseni minua? Rakastan häntä mutta hän ei tiedä sitä. Ja yksi asia: miten saan yhteyden enkeliin, jotta voisin jutella hänen kanssaan kahdestaan. Voisinko nähdä hänet joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/515 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan oman, mulle sopivan miehen ja pian. Ja mennä pian naimisiin hänen kanssaan. Mitä mun pitää tehdä? Koska näin tapahtuu vai tapahtuuko olenkaan. Olen ollut jo kauan yksin.

Vierailija
504/515 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttavatko enkelit minua saamaan oman kodin ja pääsemään irti avioliitosta, jossa mies kohtelee minua äärettömän huonosti ? Tulenko taloudelliseti toimeen ?

Vierailija
505/515 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko noista enkeleistä kukaan Castieliä? Onko totta että Castiel olisi perinyt Jumalan tyhjäksi jättämän paikan?

Vierailija
506/515 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttavatko enkelit minua saamaan oman kodin ja pääsemään irti avioliitosta, jossa mies kohtelee minua äärettömän huonosti ? Tulenko taloudelliseti toimeen ?

Enkelit eivät auta, hyvin tulet toimeen eron jälkeen.

Vierailija
507/515 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni neekeripoika kuoli ja pääsi taivaaseen. Jumala antoi sille siivet selkään! Poika kysyi onnellisena, olenko nyt enkeli? Jumala vastasi: Et, olet lepakko. :D

Miksi te toimitte näin?

Vierailija
508/515 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi enkelit pitävät jouluna kuusta perseessään Amerikassa?

Vierailija
509/515 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet enkeleidenväärinkäyttäjä

Vierailija
510/515 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tietää oman suojelusenkelini nimen. Kysyin ja sain vastaukseksi nimen Arakiel. Onko se totta? Voiko hän auttaa?

Vierailija
511/515 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistynkö valmistuttuani omalle alalle? Kuinka parisuhteeni käy?

Vierailija
512/515 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon kysyä. Toteutuuko hartain toiveeni?

Vierailija
513/515 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä, että missä ne enkelit ovat, kun en saa kontaktia, vaikka kuinka yritän.

Vierailija
514/515 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranki vastaan tarjotun asunnon vai vieläkö Odotan?

Vierailija
515/515 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun paskaa mä just luin?