Harrastitteko seksiä hääyönä?
Olen miettinyt, kuinka moni jaksaa uuvuttavan ja pitkän juhlapäivän jälkeen? Ainakaan kovin pitkiä sessioita. Miten teillä meni?
Kommentit (46)
Ei tietenkään. On naitu hyvin jo etukäteen.
Olin kovassa humalassa ja onnistuin nussimaan samana yönä ex-vaimoa ja kaasoa.
Ajattelin, että olen niin poikki päivästä, että kaadun sänkyyn. No niin sitä vaan aamuyöllä neljän aikaan pantiin menemään.
Molemmilla kerroilla kyllä. Ei juhlittu niin rankasti etteikö olisi jaksanut.
Olihan se pakko, koska akka olisi pitänyt muuten isona epäluottamuslauseena ja loukkauksena.
Kyllä, ensimmäinen kerta molemmille.
Kyllä, mutta taisin nukahtaa kesken kaiken.
Hääyö on naisille pelottava kokemus.
No ei todellakaan, molemmat oltiin niin poikki että kun päästiin hotelliin niin kaaduttiin sänkyyn ja vedettiin unta palloon. Seuraava vuorokausi meni sitten aika kiihkeissä merkeissä.
Ei, vähän väsytti se hulina ja seksi muutenkin oli vähenemään päin siinä vaiheessa. Nyt tasan nolla.
Ei. Oltiin asuttu yhdessä jo 10 vuotta siinä vaiheessa ja ehditty naida muutamaankin kertaan. Ei tullut mieleenkään naiskentelu niin raskaan päivän päätteeksi. Häiden jälkeiset 30 v on ehditty naimaan senkin edestä. Turhaa hypetustä koko hääyö.
Ei. Meillä oli lapsi, jonka piti mennä hoitoon, mutta koska minä olin selvempi kuin hoitaja, otimme lapsen kotiin.
Musta olisi ajatuksena ihan hlvetin kiihottava harrastaa seksiä avioparina vasta hääpäivää seuraavana aamuna. Siinä kun ensi kerran herää aviopuolison vierestä :)
N32
Ei jaksettu. Aamulla kyllä ja siitä sitte häämatkalle jatkamsan. Mutta oltiin asuttu jo toistakymmentä vuotta yhdessä ennen avioliittoa, joten eipä ollu uusi asia seksi siinä vaiheessa. M46
Ekana ei, kun oli kauhea flunssa, tokana illalla kerran ja aamulla kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Olin kovassa humalassa ja onnistuin nussimaan samana yönä ex-vaimoa ja kaasoa.
Siis oliko hän sillä hetkellä sinun ex-vaimo vai se morsiamesi?
Ei, koska vaimolla alkoi hääkakun vaikutus heti.
Kyllä, lapsivaimoni oli ihan kiimoissaan.