Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?

Vierailija
08.09.2014 |

Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.

Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike. 

Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.

Kommentit (515)

Vierailija
201/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:38"]

Mitä kuolleille perheenjäsenilleni kuuluu?

[/quote] Osa henkimaailmassa, osa jatkanut matkaansa. Vanhempi mies ei meinaa tajuta  millään sitä että on henkimaailmassa eikä voi tehdä samoja asioita kuin aiemmin. Häntä autetaan koko ajan. Hän sopeutuu, ja tulee syntymään uudelleen kun on siihen valmis,muttei ihan vielä. 

ap

Vierailija
202/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:39"]

Paraneeko talaustilanteemme? Se aiheuttaa suurta murhetta elämässämme. Uskotko ns raamatun enkeleihin, vai ennemmin johonkin energiaan? Itse en usko raamatun jumalaan. Mutta voisin kuvitella että täällä on erilaisia ulottuvuuksia, ja sitä kautta "henkimaailma".

[/quote] Raamatussa on kuvattu enkelit hyvin suppeasti. Tuolla aiemmin selitän mitä enkelit ovat. Jumala on myös kuvattu hyvin suppeasti, kerron samassa tekstissä tästäkin asiasta. 

Taloustilanteenne voi hyvinkin parantua oikkuhiljaa, mutta nyt näen siinä itseaiheutettua ongelmaa, toisen teistä pitäisi muuttaa asennettaan, niin asiat sujuvat paremmin. Pyydän suojelusenkeleitänne auttamaan teitä, varsinkin toista teistä, joka ei aina osaa käsitellä rahaa järkevästi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:40"]

Onko äidilleni ja siskoilleni luvassa valoisampaa aikaa tulevaisuudessa?

[/quote] Enkelit eivät näe tulevaisuuteen. Mutta varsinkin äitisi on henkilö joka saa asioita tapahtumaan, joten on hyvin mahdollista että tilanne paranee. 

ap

Vierailija
204/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edesmenneille isovanhemmilleni kuuluu? Voitko kertoa jotain perheemme enkeleistä?

Vierailija
205/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]

Mitäs nyt? Onko nukahtanut Jumala?

[/quote]

Jumala on kaikkialla, ei mikään konkreettinen olento, vaan Suuri Valo, Rakkaus, kaiken alku ja loppu. Jokaisella sielulla on oma elämänsuunnitelmansa, ja myös jokaisella planeetalla. Kaikki pyrkii kohti kehitystä, joskus tarvitaan radikaaleja, negatiivisiltakin tuntuvia muutoksia, jotta tämä kehitys olisi mahdollista. 

ap

[/quote]

Miksi minusta tuntuu, että sieluni elämän käsikirjoitus on todella huono. Elämä on joko tylsää tai silkkaa kauhua?

Vierailija
206/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:41"]

Järjeestyykö omat asiat jotenkin? Onko äitini vastaanottamassa kohta kuolevaa läheistäni? Miten jaksan kaiken keskellä?

[/quote]  Äitisi on vielä henkimaailmassa, ja ottaa vastaan kuolevan, tosin ei ensimmäisten joukossa. 

Sinulla on ympärilläsi asioita jotka hidastavat onneasti. Pyri niistä eroon. Rukoile Jumalalta voimia, enkelit auttavat sinua kun vain pyydät. Sinua rakastetaan.

ap

Vierailija
207/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:42"]

Olenko paha ihminen?

[/quote] Et ole ainoastaan eksyksissä. Pyydän suojelusenkeliäsi johdattamaan sinut oikeiden asioiden äärelle, niin elämänlaatusi paranee.

ap

Vierailija
208/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätkö näkemyksesi yksiin Lorna Byrnen kanssa?

Vierailija
209/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 05:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:53"] Entäs miten kävi ateisti-isäni sielulle? [/quote] Hän muutti käsityksensä täysin päästessään henkimaailmaan.Seuraavassaelämässään hän tulee olemaan erilainen kuin edellisen elämänsä aikana, tulee uskomaan jumalaan ja henkimaailmaan myös, koska asiat pysyvät hänen muistissaan paremmin kuin edellisessä elämässään. Hänellä tulee myös olemaan auttavaisempi enkeli lähellään.

ap [/quote]seuraavassa elamassa??? Valitettavasti yksi elama elettavana kaikilla......hindujen, muslimien ja jehovantodistajien hompotyksia....

[/quote] Taas harpon, anteeksi muille.

Se on sinun mielipiteesi. Minä välitän van sitä mitä enkelit minulle kertovat. Älä kysy, jos et usko. Tukoilen puolestasi.

ap 

ap

Vierailija
210/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy mennä, seuraavaksi vastaan viestiin 139. 

ap

Vierailija
211/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä. Eräs ihminen, jonka kuolemasta on nyt lähes 11 vuotta, näyttäytyy minulle säännöllisesti muissa ihmisissä. Minulta on kuollut paljon läheisiä, mutta vain tämän henkilön "näen".

Osaavatko enkelisi kertoa onko tämä todellista, tarkoituksellista, vai vain harhaa, ja jos on totta niin voivatko hieman kuvailla ko. henkilöä?

Toinen kysymykseni koskee omaa enkeliäni (tai yhtä heistä?). Koen toisinaan n. 6-10-vuotiaan tytön läsnäolon, voiko enkeli olla lapsi? Vai onko kyse jostain oman lapsuuteni haamusta, sisäisestä pikkutytöstä joka tunkee alitajunnasta pinnalle?

Toivon kovasti että ehtisit ja jaksaisit vastata minulle <3

Vierailija
212/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vähän aikaa sitten hyvin voimakkaan unen: minua huonosti kohdellut henkilö myönsi olleensa väärässä ja sanoi muitakin yllättäviä asioita. Mutta oliko se pelkkä uni? Olen myös miettinyt kahta muuta henkilöä, jotka olivat kauan sitten minulle hyvin läheisiä. Molemmat ovat vierailla mailla, idässä ja lännessä. Kannattaisiko yrittää löytää heidät uudelleen?

Vierailija
213/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vastata? T.136

Vierailija
214/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean keskenmenon jälkeen olen nyt raskaana. Onko rakkailla enkeleillä minulle viestiä?

Vierailija
215/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 16:09"]

Älkää eksykö rakkaat! Raamatun mukaan enkeleihin, kuolleisiin, henkiin EI SAA OTTAA YHTEYTTÄ! Silloin keskustelee demonisten henkivaltojen kanssa, jotka esittävät valkeuden enkeleitä!

Hae yhteyttä suoraan Jeesukseen rukoilemalla! Hän tahtoo auttaa sinua, Hän etsii sinua. SInä olet Hänelle rakas, et näille "enkeleille".

[/quote]

Laiatn tämän varoituksen uudestaan, kun niin moni etsii apua väärästä lähteestä! Ei kannata leikkiä näillä asioilla, oikeisiin enkeleihin EI SAA OTTAA YHTEYTTÄ, meidän tulee etsiä Jumalaa ja joskus jollekin voi enkeli ilmestyä, mutta se on sitten Jumalan aloite ei meidän!!!

Vierailija
216/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olen raskaana. haluaisin tietää, onko vauvan isä minulle sopiva kumppani? tällä hetkellä suhde tuntuu olevan taas solmussa ja se aiheuttaa minulle stressiä :/ olisiko parempi erota vai yrittää? miten pärjäisin vauvan kanssa yksin? miksi vauva ylipäänsä haluaa syntyä tällaiseen tilanteeseen? paljon kysymyksiä... : ) Kiitos sinulle! <3

Vierailija
217/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:36"]

Usean keskenmenon jälkeen olen nyt raskaana. Onko rakkailla enkeleillä minulle viestiä?

[/quote]

Rukoile vauvasi puolesta ja siunaa häntä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Älä etsi näitä "enkeleitä", ne eivät tuo vauvallesi tai sinulle hyvää, nämä eivät ole Isän lähettämiä valkeuden enkeleitä. Lue Raamatusta psalmi 139, Jumala on punonut vauvasi jo kohdussa, antanut hänelle elämän hengen. VAuvallasi on suojelusenkeli, mutta se ei ole sellainen enkeli kuin tässä ketjussa puhutaan!!!

Vierailija
218/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veljelläni nyt kaikki hyvin. Uskoi syvästi ettei kuolema ole loppu. Onko saanut nyt rauhan? Onko ajattelemani mies tuleva kumppanini, koin että minua ohjataan hänen suuntaansa.

Vierailija
219/515 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausien takaa pulpahti miesystävä esiin erään linkin kautta. Uskallanko ottaa yhteyttä?

Vierailija
220/515 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä onko lähelläni liikkuva energia enkelini? Miten saisin häneen yhteyden, millainen hän on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan