Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:06"]
Missä ovat edesmenneet pikkuveljeni?
[/quote] Toinen vielä henkimaailmassa, toinen jo jatkanut matkaansa eteenpäin. Hauskoja veijareita.
ap
Parannunko koskaan masennuksesta, jos siis sellainen minulla on? Mitä minun pitäisi tehdä sen eteen? Vai onko olotilani pelkkää aikaansaamattomuutta ja laiskuutta?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:03"]
Masentavaa, miten monta ilmaisen koulutuksen saanutta ihmistä tässäkin ketjussa vedätetään ihan täysillä. Häpeä, ap! Jos osaat.
[/quote] Tämä on sinun subjektiivinen mielipiteesi, ja sinulla on siihen oikeus. Annathan kuitenkin muiden päättää itse mihin uskovat. Rukoilen puolestasi.
ap
Viime vuonna kun minulla oli vaikeaa, minua lohdutti höyhenet joita näin joka paikassa ja tuli tunne että olen menossa oikeaan suuntaan..uskoin että enkelit niitä lähettivät eteeni. Onko jokaisella vain yksi enkeli lähellä ja minkälainen hahmo minun vierelläni on? Entä lapsilla?
Muitakin ihmeitä on tapahtunut, kuten uusi mies jonka löysin tavalla johon en olisi koskaan uskonut, riittääköhän meillä rakkautta vaikka mikä tulisi?
Haluaisin vielä kysyä, että kuulummeko poikaystäväni kanssa toisillemme?
Miten isäni voi? Kuoleeko hän pian? Olen huolissani.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"]
Onko edesmenneellä lapsellani kaikki hyvin?
[/quote]
Hän on jo syntynyt uudelleen. Tämä kokemus oli sinulle henkisesti tärkeä, tämä on muuttanut ajatusmaailmaasi ratkaisevasti, tästä tulee olemaan hyötyä myöhemmin elämässäsi.Joskus sielut valitsevat vain lyhyen elämän maan päällä, ja palaavat takaisin henkimaailmaan , ja jatkavat ehkä matkaansa. tämä kokemus ei ole maan päälle jääneelle sielulle rangaistus, vaan tärkeä kokemus, joka voi muuttaa hänen karmaansa positiiviseen suuntaan. Sielulla joka oli lapsesi, on nyt hyvä olla, häntä rakastetaan ehdoitta.
ap
[/quote]
Entä kun minun lapsen kuoli ja sen jälkeen positiivisuus ja elämänilo kaikkosi ja aloin tuntea vaan vihaa. Nyt olen vihannut jo viidettä vuotta. Mitä pitäisi tehdä?
Mitä minun pitäisi tehdä, elämälläni ei ole suuntaa.
Helpottuuko elämäntilanne ja onko apua saatavilla, vai luovutanko asian suhteen?
Mitä enkelit haluavat sanoa tilanteeseeni? Miten pääsen pelostani eteenpäin?
Kerro minulle jotain henkioppaastani, ja mitä hän haluaa sanoa minulle? Ja mikä oikeasti aiheutti välirikon minulle tärkeän ihmisen kanssa? Ja tuleeko se olemaan lopullinen?
Sujuuko raskauteni hyvin loppuun asti? Entä onko sydämessäni oikeasti jotakin vikaa?
Olen tuntenut mieheni jo aiemmassa elämässäni ja tässä elämässä tehtäväni on auttaa häntä pääsemään kanssani samalle tasolle. Tunnen,että minulla on erityinen yhteys "yläkertaan". Voiko toiset vain olla herkempiä erilaisille viesteille ja asioille? Saan usein enkeleiltä viestejä numeroiden muodossa. Minulta oli myös viesti 176
Olenko kohdannut sielunkumppanini ja onko hän läsnä elämässäni tällä hetkellä?
Mitä kuolleille perheenjäsenilleni kuuluu?
Paraneeko talaustilanteemme? Se aiheuttaa suurta murhetta elämässämme. Uskotko ns raamatun enkeleihin, vai ennemmin johonkin energiaan? Itse en usko raamatun jumalaan. Mutta voisin kuvitella että täällä on erilaisia ulottuvuuksia, ja sitä kautta "henkimaailma".
Onko äidilleni ja siskoilleni luvassa valoisampaa aikaa tulevaisuudessa?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:16"]
Uskon enkeleihin! Haluan kysyä: kannattaako meidän yrittää raskautta mieheni kanssa? Miltä tiemme näyttää tästä eteenpäin? Kiitos.
[/quote] Kannattaa yrittää.Enkelit eivätkerro miten siinä tulee käymään, mutta näkevät sen että olette sopivia vanhemmiksi, javälillännevallitsee Aito Rakkaus. Se kaataa monta estettä edestänne.
[/quote]
Voi kiitos vastauksesta. Se valaa minuun rohkeutta. Kaikkea hyvää sinulle, auttavainen sielu. <3 Jos jatkat vielä vastaamista, haluaisin kysyä vielä: Millainen on oma enkelini, ja mitä hän haluaa kertoa minulle?
[/quote] Enkelisi on hyvin rakastava sielu. Hänn haluaa kehottaa sinua olemaan stressaamatta liikaa, vaan luottamaan että asiat menevät parhain päin. hän kulkee koko ajan vierelläsi, ja miehesi vierellä hänen enkelinsä. Enkelinne tekevät aika pitkälti yhteisytötä, ja oli tarkoitus että juuri te kaksi kohtaatte. Tulet tajuamaan asen konkreettisesti myöhemmin.
ap
Järjeestyykö omat asiat jotenkin? Onko äitini vastaanottamassa kohta kuolevaa läheistäni? Miten jaksan kaiken keskellä?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:02"]
Kuka seurassasi olevista enkeleistä on suojelusenkelisi ja mikä on kahden muun rooli?
[/quote] Nemanduel on läheisin enkelini. Hän on kulkenut kanssani monen monta elämää, häntä ohjaa puhdas, aito rakkaus. Tällä hetkellä hän esiintyy nuorena, kauniina pitkähiuksisena naisena. Hän neuvoo minua lähes kaikessa mihin tarvitsen apua ja tukea, varsinkin elämän suurissa kysymyksissä. Hän on henkinen neuvonantajani, ja ystäväni. Hän on aina vierelläni, ihan koko ajan.
Clotspike on ikäänkuin taustalla, hän on hyvin vanha sielu, esiintyy vanhana, lyhytkasvuisena, hieman keijumaisen näköisenä naisena. Hänellä on eniten kokemusta henkimaailmasta ja yleensä elämästä. Hän on kahden muiden "tietopankki" ja myös minun. Mutta hän on myös hyvin leikkisä- nauttii siitä kun saa etsiä kadonneita tavaroita, ja esim. tarvitsemiani asioita kaupoista ja kirppiksiltä, se on hänen suurta huviaan.:-)
Affinice esiintyy eräänlaisena äitihahmona, pyöreäkasvoisena, harmaahiuksisena, silmälasipäisenä pulleana naisena. Hänelle on turvallusuuteni tärkeää, ja hän nauttii eniten siitä kun voi johdattaa minut ratkaisuden äärelle, jotka tuovat minulle eniten harmoniaa elämääni. Hän myös huolehtii turvallisuudestani, kuten kaikki muutkin, mutta hänelle erityisen tärkeää on pitää minut erossa vaarallisista /minulle todellista haittaa tuovista tapahtumista ja ihmisistä.
ap