Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
ei jumalauta,onko täs maailmas näin sekasin olevia ihmisiä? :D hankin teille paikat psykiatrin osastoilta...
Jos enkeleitä kerran on? Niin miksi vitussa mun elämä on pelkkää kärsimystä ja epäonnistumisia? Eikös kaikilla pitäisi olla sellanen supjelusenkeli? No ei mulla vaan näytä olevan. Tai hei...ehkä se johtuu ihan vaan siitä että en usko enkeleihin enkä mihinkään muuhunkaan.
Millainen minun oma enkelini on? Ilkeä narttukoi? Haistata sille hevosen***** mun puolesta, kiitos.
Olenko katkera ja vihainen puoliso ja sisko. Loukkaanko läheisiäni? Lähentyykö suhteeni mieheeni? Onko minulla enkeliä? Onko tyttäreni mummini jälleensyntyneenä? Olenko sairas
Lämmin kiitos
Mitä enkelit kertovat meidän kodin ilmapiiristä?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:16"]
Olen saanut paljon apua enkeleiltä mutta joskus tuntuu, ettei kukaan kuule. Kun laitan silmät kiinni ja kuvittelen erään paikan, tuntuu, kuin suuri valo tulisi "kuvaan" . Tuleeko enkeli silloin lähelleni? Ja kuka hän on? Tiedän, että on auttajaenkeleitä, opettajaenkeleitä jne.
[/quote]
hei, ap! Hyppäsit mun yli, yllä viestini. Minulla on ollut kovasti murheita viimeiset 15 v, kohtuun kuollut lapsi, erittäin sairas lapsi, taloudelliset murheet, avioero. Kuinka jaksan jatkaa?
Mikä merkitys elämääni on henkilöllä, jonka kohtaan tai näen useasti sattumalta, kuten eilen? Uskon että enkelit järjestävät nämä kohtaamiset mutta miksi.
Loiko jumala ihmisen kaltaista tai älykkäämpää elämää myös muille planeetoille?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:05"]
Haluaisin kysyä onko lähelläni liikkuva energia enkelini? Miten saisin häneen yhteyden, millainen hän on?
[/quote] On, juuri hän. <3 Hiljenny, tyhjennä mielesi ja ajattele enkeliäsi. Avaa mielesi, unohda oma egosi ja tämän esiintuomat ajatukset ja asiat, jos ajatuksesi alkaa harhailla, ajattele että katsot kynttilän liekkiä. Sielllä hän on, kun kuuntelet tarkkaan. Opastavana, rakastavana, lempeänä. Hahmoiltaan erilaisena, muuttuvana- hänen hahmonsa loistaa eri väreissä, hyvin kauniissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:26"]
Olenko katkera ja vihainen puoliso ja sisko. Loukkaanko läheisiäni? Lähentyykö suhteeni mieheeni? Onko minulla enkeliä? Onko tyttäreni mummini jälleensyntyneenä? Olenko sairas Lämmin kiitos
[/quote] Olet hieman katkera, mutta syy on se että sinua ei kuunnella tarpeeksi eikä toiveitasi oteta huomioon. Katkeruus ei ole aina vain henkilön itsensä ongelma, vaan se juontaa juurensa useinmiten muiden toiminnasta. Se on toki turhaa, mutta inhimillistä. Rukoile Jumalalta, että enkelisi auttaisi sinua pääsemään eroon katkeruudestasi, ja ilmentämään rakkautta ympärillesi. Näin läheisesi tuntevat voimaannuttavan energiasi ja alkavat kohdella sinua rakastavammin. Jos eivät tee niin, olet valinnut lähellesi ihmisiä joiden henkinen energiataso on alhaisempi kuin sinun. Jokaisen olisi hyvin tärkeää olla tasoisessaan seurassa, näin valo ihmisen aurakentässä lisääntyy, ja henkiset voimavarat myös.
Et voi tällä hetkellä hyvin, rukoile Jumalalta että alkaisit tuntea enkelisi energian, kyllä sinulla on enkeli, ihan jokaisella on, kovin moni ei vaan sitä itse tiedosta.
ap
Älkää lähettäkö enempää kysymyksiä, nyt olen sivulla 7, minulla menee varmaan viikko vastata näihinkin. Jokainen vastaus vie aikaa 5-10 minuuttia+ keskittymisaika, joten en mitenkään pysty vastaamaan enempiin kysymyksiin. Pikkuhiljaa vastailen, resurssieni mukaan.
ap
Minäkin kysyisin terveyteen liittyvää. Tällä hetkellä esim todella kovat kivut ja tiedän tämän johtuvan munuaisista.. :(
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:35"]
Olenko kohdannut sielunkumppanini ja onko hän läsnä elämässäni tällä hetkellä?
[/quote] Henkilö jota tarkoitat, on sielunperheestäsi. meillä jokaisella on läheisiä sieluja jotka elävät elämiään yhdessä, eri rooleissa. Tämä henkilö on yksi tällaisista. Monta asiaa täytyy tapahtua että teillä on yhteinen tulevaisuus, mutta ei se mahdotonta ole. odota.
ap
[/quote]
Anteeksi ap, mutta vastauksesi oli niin moniuloitteinen, että haluaisin tarkennusta: onko hän fyysisesti läsnä elämässäni ts. olemmeko tavanneet ihan tässä oikeassa elämässä?
[/quote] Pahoitteluni muille harppomisestani, joskus joku kysymys nousee esiin ennen muita, vastaan kyllä kaikille parhaani mukaan.
Mutta kuten vastasin, monta asiaa täytyy mennä kohdalleen että teillä olisi yhteinen tulevaisuus tässä elämässä. Olette kyllä tavanneet, muttette ole yhdessä.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:30"]
Mitä enkelit kertovat meidän kodin ilmapiiristä?
[/quote] Paljon on rakkautta, mutta myös pettymystä. Kahden perheenjäsenen välillä kommunikaatio ei oikein tunnu pelaavan, muiden välillä paremmin. Tuntuu ettette vietä tarpeeksi aikaa yhdessä, että todella oppisitte tuntemaan toisenne. Lomailettehan yhdessä, juttelette, teette asioita yhdessä, ettekä vaan elä arkea, jokainen omassa sopessaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 04:48"]Minäkin kysyisin terveyteen liittyvää. Tällä hetkellä esim todella kovat kivut ja tiedän tämän johtuvan munuaisista.. :(
[/quote]
Sekä lisäys vielä.. Onko minut oikeasti kirottu? Tuleeko elämäni menemään enään koskaan parempaan suuntaan? Saanko kaikesta huolimatta joskus omia lapsia..
Kiitos etukäteen ja ei haittaa vaikka sinulla menisikin aikaa vastaa. Ihanaa että sinunkaltaisiasi ihmisiä on täällä jotka haluaa vapaaehtoisesti auttaa. Olet jumalan lahja
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:16"]
Olen saanut paljon apua enkeleiltä mutta joskus tuntuu, ettei kukaan kuule. Kun laitan silmät kiinni ja kuvittelen erään paikan, tuntuu, kuin suuri valo tulisi "kuvaan" . Tuleeko enkeli silloin lähelleni? Ja kuka hän on? Tiedän, että on auttajaenkeleitä, opettajaenkeleitä jne.
[/quote]
hei, ap! Hyppäsit mun yli, yllä viestini. Minulla on ollut kovasti murheita viimeiset 15 v, kohtuun kuollut lapsi, erittäin sairas lapsi, taloudelliset murheet, avioero. Kuinka jaksan jatkaa?
[/quote]
Pahoitteluni- vaikka yritän järjestyksessä vastata, se on aika haastavaa, kun omat vastaukseni ovat kysymysten välissä sotkemassa. :-D
Sinulla on enkeli, joka suojelee sinua. Olet itse valinnut elämänkokemusksesi ennen syntymääsi, vaikka se kuulostaakin aika rankalta. olet maan päällä kehittyäksesi henkisesti, ja koska olen melko vanha sielu, olet valinnut kokemuksia jotka ovat hyvin raskaita, mutta jotka myös kasvattavat sinua enemmän kuin pelkkä tasaisen onnellinen elämä. Aurasi on hyvin kirkas ja valoisa, sinulla ei ole mitään hätää. Rukoile yhteyttä enkeliisi, sielllä hän on, sinua kuuntelemassa.
ap
Hei! Huomaan että ketjussa on jonoa mutta itse uskon/ tunnen vahvasti enkelien olemassaolon, mutta yksi asia on vaivannut minua jo hyvin pitkään enkä löydä siitä ulospääsyä. Kuinka selviäisin yli menneiden taakasta ja mieheni entisestä tyttöystävästä? Kysyn myös koska minun olisi paras aika soittaa töitä ja mikä on muuttamisen kannalta oikea ratkaisu? Kiitos, olet mahtava sielu<3
Miten pitkälle sielut pääsevät omaa elämäänsä sopimaan? Mietin vaan kun tuntuu usein kohtalolla olevan erikoiset juonikuviot.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:36"]
Usean keskenmenon jälkeen olen nyt raskaana. Onko rakkailla enkeleillä minulle viestiä?
[/quote]
Rukoile vauvasi puolesta ja siunaa häntä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Älä etsi näitä "enkeleitä", ne eivät tuo vauvallesi tai sinulle hyvää, nämä eivät ole Isän lähettämiä valkeuden enkeleitä. Lue Raamatusta psalmi 139, Jumala on punonut vauvasi jo kohdussa, antanut hänelle elämän hengen. VAuvallasi on suojelusenkeli, mutta se ei ole sellainen enkeli kuin tässä ketjussa puhutaan!!!
[/quote]
Jatkan vielä kysyjälle, että rukoilin sinun ja vauvasi puolesta (toivottavasti se oli sinusta ok?), että tämä raskaus jatkuisi loppuun asti ja kaikki menisi hyvin. Kaikki hyvät lahjat tulevat Jumalalta, luota YKSIN Häneen. Ole siunattu!