Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
Miksi musta enkeli vei päivänsankarin?
Minua itkettää,sillä haluan tietää onko isoisälläni kaikki hyvin. Hän kuoli syöpään,samana päivänä kun olen syntynyt mutta siis vuonna 2012. Minulla on ikävä pappaani,juttelen hänelle joskus iltaisin.. Voitko sanoa enkeleille että kertovat pappalleni,että ikävöin häntä suuresti. ♥
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:15"]
Enkelikuiskaaja otti hatkat. Kun joka toinen kysyy samoja kysymyksiä: tykkääköhän se yksi ihminen vuodelta 1 ja 2 vielä minusta... onko meillä mitään mahdollisuuksia? Ja jos siivekäs on jotain jo vastaillut: oi ihanaa kerro nyt vielä laitanko huomenna hiusväriä vai en? Mitä kuollut lemmikkikissani ajattelee meille syntyneestä vauvasta?
Anteeksi nyt kovasti, mutta teitä huijataan 10-0
[/quote]
Kun joskus tulee se päivä että kuolet, tulet yllättymään suuresti. Älä ole niin varma että juuri sinun totuutesi on se oikea, ehkä siihen on niin helppo turvautua, kuoleman jälkeen on pelkkää mustaa. Kunpa saisin universaalin rakkauden sydämeesi.
ap
[/quote]
Väärin meni sun ennustuksesi. Kiitos kun vahvistit epäilyni oikeaksi.
Milloin puolisoni ymmärtää kuinka paljosta jää paitsi keskittymällä liikaa työhönsä ja muihin omiin asioihinsa?
Olen ihmeissäni. Tänään iltapäivällä olin havaitsevinani enkelin ja näin sen ulkonäön.
Kuvittelinko vain?
Minä uskon.
Toivottavasti ap et välitä ikävistä viesteistä tässä ketjussa. Tuli itselleni ainakin paha mieli niistä.
Monille olet vastannut, ja jos jaksat, niin haluaisin myös tietää jotain. Miksi minä ja nykyinen mieheni (jota suuresti kaikesta huolimatta rakastan) olemme valinneet niin "epäterveen" elämän? Olin ennen aivan toisenlainen...
Pyydän usein enkeleitä suojelemaan lastani, rukoilethan sinäkin hänen puolestaan. Ja myös minun ja mieheni puolesta, että löytäisimme joskus rauhan.
Hieno ketju!
Kysymykseni enkeleille: onko siihen joku erityinen syy, että olen joutunut elämään ilman rakkautta? Elämä tuntuu raskaalta, kun ei ole ketään rinnalla (12 vuotta yksin ja kaikki yritykset löytää kumppani ovat menneet mönkään. Välillä tuntuu, että päälläni olisi "kirous").
KYSYMYS ENKELEILLE:
1. Onko kuollut isäni sieluna/henkenä yhä vierelläni vai onko hän jo siirtynyt muualle? Tietävätkö enkelit hänen kuolinsyynsä (ei koskaan saanut selvitystä asiaan)?
2. Mikä asumisratkaisu olisi tilanteessani parhain?
3. Kannattaako minun jatkaa lääkitystä?
Kiitos paljon :)
Miksi entinen työnantajani ilmestyy uniini jatkuvasti?
Mikä on enkelini nimi? Näkeekö poikani enkeleitä? Onko enkeleillä viestiä minulle?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:17"]
Pyydän jatkuvasti apua enkeleiltä ja rukoilen. Pyydän että parantuisin tai pääsisin pois. En jaksa enää tätä tilannetta, olen puun ja kuoren välissä eikä hyviä vaihtoehtoja ole. En osaa ratkaista tätä.
[/quote] Tämä on viesti 191. Vastasit viimeksi viestiin 195.
Enkelit kertoivat minulle ( intuitiivisesti) että he eivät halua vastata tulevaisuutta koskeviin kysymyksiin, koska eivät näe tulevaisuuteen. He näkevät kysyjän auran, ja siitä pystyy päätellä aika paljon, sekä kysyjän olosuhteista+ muista näkyvistä asioista. He myös näkevät kysyjän suojelusenkelin/enkelit, ja osan hänen elämänsuunnitelmastaan. mutteivät tulevaisuutta.
Koska kysyjiä on paljon ja tulee koko ajan lisää, hyppään enkelien toiveesta vastedes yli ne joissa kysytään tulevaisuudesta.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:16"]
Onkohan minun viestini, 169, jäänyt välistä? Haluaisin kovasti tietää, onko suojelusenkeli rinnallani. <3
[/quote] On varmaankin, pahoittelut. Sinulla on suojelusenkeli rinnallasi, hän rakastaa sinua eikä hylkää sinua koskaan.
ap
Onko lähelläni enkeliä, millainen hän on. Entä pojallani?
Ap voitko vastata kuitenkin viestiini 190 edes äitiini liittyvään kysymykseen? :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:44"]
Hei!
Uskon enkeleihin ja minua on aina kiinnostaa hirveästi ylipäänsä kaikki "yliluonnolliset" ja henkimaailman asiat. Vaikkakin en itse ole kokenut oikeastaan mitään henkimaailman juttuja. Minun pitäisi kai juuri rauhoittua ja kokeilla juuri tuollaista enkelimeditaatiota, mutta tuntuu ettei ole ollut aikaa ja pystynyt keskittymään sellaiseen. Höyheniä ovat enkelit saattaneet kyllä joskus eteeni laittaa.
Tuntuu jotenkin, että elämäni on tällä hetkellä sekavaa. Onko poikaystävälläni ja minulla yhteistä tulevaisuutta? Tiedän, että olemme molemmat oppineet toisiltamme paljon ja hän on minulle tärkeä, mutta epäröin onko tarkoituksemme vielä jatkaa ja perustaa myöhemmin yhdessä perhe? Onko alan vaihdos sosiaalialalle oikea juttu? Näätkö tulenko saamaan vielä joskus lapsia? Tulevatko äitini ja siskoni elämäntilanteet paranemaan ja saavatko he elämiinsä vielä jotain uutta ihanaa sisältöä? Minua kiinnostaisi vielä tietää, saisitko selville suojelusenkelini nimeä ja miltä hän näyttää?
Kiitos kovasti sinulle vaivannäöstä ja vastauksista! :)
[/quote] Arkipäivän touhuissa linkki omaan enkeliin häiriintyy tai katkeaa helposti . sen saa kuitenkin elvytettyä erilaisilla keinoilla. Pras niistä on enkelimeditaatio ja erilaiset mielikuvaharjoitukset. niiden selostamiseen menisi reilusti aikaa, mutta niistä on runsaasti ohjeita netissä, googleta enkelimeditaatio. Toivo myös höyheniä merkiksi enkeliesi läsnäolosta, sekä toivo kaupoissa että enkelit johdattaisivat sinut juuri tarvitsemasti asian luokse, tai että enkelit suojelisivat sinua jossain erityisessä tilanteessa, pidä yhteyttä monta kertaa päivässä. JOos vaikka olet lähdössä ruokakauppaan tai ystäväsi luo, pyydä enkeleitä suojelemaan sinua matkalta.
Tulevaisuutta koskeviin kysymyksiisi enkelit eivät halua vastata. Suojelusenkelisi on lähelläsi, hän näyttää eräältä kuolleelta sukulaiseltasi.
Sukulaistesi elämäntilanteet todella ovat sekaisin, ehe ovat kadottaneet yhteyden enkeleihinsä. Sinä voit auttaa heitä, pyydä heidän enkeleiltään ohjaamaan heitä hyvien tapahtumien äärelle, ja rukoile heidän puolestaan.
ap
Millainen enkeli minulla on? Entä tyttärelläni?
silti....UP!