Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
Millainen enkelini on ja miten voisin kommunikoida hänen kanssaan? Onko hänellä nimi jolla voisin puhutella?
miksi olen lähes aina ja joudun yhä edelleen olemaan niin yksinäinen? saanko koskaan tässä elämässä vierelleni yhtäkään läheistä ystävää jolla olisi yhteys kanssani?
Ovatko vaarini ja mummuni yhdessä taivaassa?
Ap ei luvannut enää uusiin kysymyksiin vastata mutta tulis nyt vastaamaan ees vanhoihin.
Up! 171 odottaa :) Auttajani löysi mulle tänään taas pari tavaraa.
Hei ap!
Olen nro 167. En löytänyt vastaustasi. Toivon kovasti, että vastaat minulle, kun jaksat/ehdit.
kiitos <3
Olen kokenut kovia viime vuosina. Siksi olen turvautunut Jumalaan ja mielestäni kokenut rukouksessa Jumalan ehdottoman rakkauden. Sen rinnalla kaikki maanpäällinen tuntuu vähäpätöiseltä. Onko tämä vain mieleni tuotosta vai todellista? Koen että sieluani on koeteltu lapsesta lähtien jotta lopulta löytäisin Jumalan rakkauden.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 04:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:16"]
Olen saanut paljon apua enkeleiltä mutta joskus tuntuu, ettei kukaan kuule. Kun laitan silmät kiinni ja kuvittelen erään paikan, tuntuu, kuin suuri valo tulisi "kuvaan" . Tuleeko enkeli silloin lähelleni? Ja kuka hän on? Tiedän, että on auttajaenkeleitä, opettajaenkeleitä jne.
[/quote]
hei, ap! Hyppäsit mun yli, yllä viestini. Minulla on ollut kovasti murheita viimeiset 15 v, kohtuun kuollut lapsi, erittäin sairas lapsi, taloudelliset murheet, avioero. Kuinka jaksan jatkaa?
[/quote]
Pahoitteluni- vaikka yritän järjestyksessä vastata, se on aika haastavaa, kun omat vastaukseni ovat kysymysten välissä sotkemassa. :-D
Sinulla on enkeli, joka suojelee sinua. Olet itse valinnut elämänkokemusksesi ennen syntymääsi, vaikka se kuulostaakin aika rankalta. olet maan päällä kehittyäksesi henkisesti, ja koska olen melko vanha sielu, olet valinnut kokemuksia jotka ovat hyvin raskaita, mutta jotka myös kasvattavat sinua enemmän kuin pelkkä tasaisen onnellinen elämä. Aurasi on hyvin kirkas ja valoisa, sinulla ei ole mitään hätää. Rukoile yhteyttä enkeliisi, sielllä hän on, sinua kuuntelemassa.
ap
[/quote]
kiitos sinulle! En millään olisi halunnut tällaista elämää enkä oikein jaksaisi elää, mutta en voi sitä elävien lasteni takia lopettaakkaan. Kunpa joskus olisi helpompaa.
Nyt on paljon kysymyksiä, mutta minun on pakko kysyä tätä.
Pikkusiskoni ja isoisoäitini menehtyivät hyvin lähekkäin. Pikkusiskoni ensin. Heti kun isoisoäitini kuoli, pikkusiskoni tuli joka yö uniini.
Minustä tuntui että hän odotti isoisoäitiä. Koitin puhua näissä unissa pikkusiskolleni ja kysellä missä isoisoäiti on. En saanut vastausta. Muutaman kuukauden jälkeen pikkusisko ei tullut enään uniin. Minulle jäi jotenkin tyhjä olo. Nytkin kun ajattelen asiaa se painaa mieltäni. Mitä siskoni koitti kertoa minulle? Onko molemmilla läheisilläni hyvä olla? Pääsivätkö he eteenpäin?
Pikkusiskoni oli hyvin sairas ja kuoli lapsena, isoisoäitini hiipui vanhuuttaan pois. Molempien kuolemat olivat rauhallisia ja kauniita.
Milloin tapaan tulevan mieheni vai tapaanko koskaan? Jotain tuntomerkkejä ulkonäöstä tms?
Ap. on luvannut vastailla kun ehtii, minusta on kohtuutonta vaatia että hän oman arkensa lisäksi päivystäisi täällä jatkuvasti. Odotellaan siis kärsivällisesti.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 04:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:35"]
Olenko kohdannut sielunkumppanini ja onko hän läsnä elämässäni tällä hetkellä?
[/quote] Henkilö jota tarkoitat, on sielunperheestäsi. meillä jokaisella on läheisiä sieluja jotka elävät elämiään yhdessä, eri rooleissa. Tämä henkilö on yksi tällaisista. Monta asiaa täytyy tapahtua että teillä on yhteinen tulevaisuus, mutta ei se mahdotonta ole. odota.
ap
[/quote]
Anteeksi ap, mutta vastauksesi oli niin moniuloitteinen, että haluaisin tarkennusta: onko hän fyysisesti läsnä elämässäni ts. olemmeko tavanneet ihan tässä oikeassa elämässä?
[/quote] Pahoitteluni muille harppomisestani, joskus joku kysymys nousee esiin ennen muita, vastaan kyllä kaikille parhaani mukaan.
Mutta kuten vastasin, monta asiaa täytyy mennä kohdalleen että teillä olisi yhteinen tulevaisuus tässä elämässä. Olette kyllä tavanneet, muttette ole yhdessä.
ap
[/quote]
Kiitos ap vastauksistasi <3 En tiedä mitä ajatella tästä ketjusta, mutta ainakin kirjoittamasi vastaukset ihmisille ovat olleet viisaita ja lämpimiä, varmasti moni on saanut niistä voimia ja uusia näkökulmia elämäntilanteeseensa. Lämpöä ja rakkautta myös sinun elämääsi! Itse kyllä uskon enkeleihin ja Jumalaan.
up