Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:17"]
Pyydän jatkuvasti apua enkeleiltä ja rukoilen. Pyydän että parantuisin tai pääsisin pois. En jaksa enää tätä tilannetta, olen puun ja kuoren välissä eikä hyviä vaihtoehtoja ole. En osaa ratkaista tätä.
[/quote] Miksi hyppäsit minun yli, en kysynyt ennustusta?
Olen elänyt yksin jo pitkään ja kaipaisin miestä elämääni. Olen tutustunut netissä yhteen mieheen, jonka kanssa minulla tuntuu olevan hyvin yhteneviä ajatuksia ja hän kiinnostaa minua kovasti. Vielä emme ole tavanneet.
Tuleeko meistä pari?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:43"]Minkälainen suojelusenkeli minun ympärilläni on ja mitä hän haluaisi sanoa minulle?
[/quote]
Hei! Hyppäsit myös minun kysymykseni yli. Lisäksi haluaisin tiedustella miksiköhän olen valinnut juuri tämän elämän ja nämä haasteet,mikä on tämän elämänsuunnitelmani tarkoitus?
Kiitos sinulle ja enkeleille kun olet jaksanut vastailla täällä tuntemattomien kysymyksiin. Itse ainakin olen saanut lohtua ja toivoa myös muiden kysymysten vastausten lukemisesta.
Tämä on lohduttava ketju, kiitos ap.
Muutama kysymys, jos jaksat vielä vastata:
Oliko se tyttäreni aura minkä näin eräänä aamuna sängyssä pötkötellessämme?
Onko tyttäreni kehittyneemmällä tasolla?
Mitä tapahtui, kun kerran yöllä ahdisti suunnattomasti ja ykskaks tunsin voimakkaan rakkauden tunteen? Mikä on enkelini nimi?
kiitos!
Harmi, ettei ap ole käynyt enää vastailemassa :(
Mikä oli parhaan ystäväni lempinimi tai miksi häntä kutsuttiin usein?
Ap voisi yrittää pikkuhiljaa vastailla edes siihen asti, missä totesi, että "ei enempää kysymyksiä". Se tapahtui joskus ennen 300 kohtaa. Minä odottelen yhä omaani...kohdassa 240-250 välissä, en muista tarkkaa numeroa.
Onko tämä ketju lopullisesti hylätty?
Toivottavasti ei, olen odottanut vastausta jo pitkään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:31"]
Toivottavasti ei, olen odottanut vastausta jo pitkään.
[/quote]
Sama täällä..
Meidät jätettiin kuin nalli kallioille.
Ap taisit hypätä kysymykseni yli. Haluaisin tietää kuinka meidän asuntoasiat menevät. Löydämmekö oma kodin pian? Ja mitä edesmenneelle mummilleni kuuluu?