Haluaako joku kysyä jotain enkeleiltä?
Viime ketjussa jouduin valitettavasti poistumaan koneelta pian, enkä enää sitten läytänyt ketjua, se oli pudonnut niin alas. :-( Joten jos yritetään uudestaan, nyt ei ole kiire mihinkään. Olen sairaana, vastailen jaksamiseni mukaan.
Kysymyksiinne vastaavat kauttani enkelit Nemanduel, Affinice ja Clotspike.
Ei pilailijoille kiitos. Jos et usko enkeleihin, ja siihen että niihin voi saada kontaktin, ohita tämä ketju.
Kommentit (515)
Miksi sulkien näkeminen on merkki suojelusenkeliltä? Sulkia ja höyheniä irtoaa linnuista, huoneeseen niitä voi pelmahtaa esim. höyhentäkistä. Siivekäs enkeli on meille tuttu kuva taiteesta, mutta se taas on ihmisen itse luoma idea. Jos nyt siis lähdetään siitä, että enkelit toisaalta ovat aineettomia henkiolentoja - miksi he jotenkin noudattaisivat tai mukailisivat ihmisen ideoimia kuvia tai symboleja olemuksessaan? Ja jos höyhen on todistettavasti ollut hetkeä aiemmin jonkin nokikkaan kehossa kiinni ja sukimisen johdosta irtoaa, missä vaiheessa se siirtyy enkelin hallintaan? Vai käykö enkeli itse nyppäisemässä sen irti, jotta voisi viestittää jollekin kuolevaiselle omasta läsnäolostaan? Eikö heillä ole mitään "without animal cruelty"-vaihtoehtoa kommunikoinissaan?
Oliko löytämäni höyhen merkki suojelusenkeliltäni? Tuleeko ensirakkauteni elämääni vielä? Jos ei tässä niin entä seuraavassa elämässä? Miten käy tämänhetkisen suhteeni?
Joudunko elämään yksin vielä pitkään?
rakastuin vuosi sitten ja sovimme,että olemme vain ystäviä,kuitenkin sain enkeleiltä viestin,että vuosi menee ja meille tulee suhde, nyt kohta vuosi mennyt, pitääkö tämä paikkaansa,uskon että meidän kohtaamisella oli joku tarkoitus,ennustaja sanoi,että ystävyytemme muuttuu suureksi rakkaudeksi,onko hän minulle tarkoitettu,vai olemmeko aina vain ystäviä, mistä hän on tullut,olimmeko entisessä elämässä läheisiä, olen pyytänyt enkeleiltä apua,että saisimme toisemme,mutt tuntuu että näin työnnän häntä vain kauemmaksi,mitä enkelini kertoo,kuka on se pieni kiharatukkainen tyttö vaaleanpunaisessa hameessa joka näyttäytyi kerran yöllä, onko serkkuni syntynyt uudestaan?
Olisi ihanaa, jos ehtisit ap vielä vastailemaan.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:04"]
Olen kokenut kovia viime vuosina. Siksi olen turvautunut Jumalaan ja mielestäni kokenut rukouksessa Jumalan ehdottoman rakkauden. Sen rinnalla kaikki maanpäällinen tuntuu vähäpätöiseltä. Onko tämä vain mieleni tuotosta vai todellista? Koen että sieluani on koeteltu lapsesta lähtien jotta lopulta löytäisin Jumalan rakkauden.
[/quote]Se ei ole missään tapauksessa mielesi tuotetta. Jatka rukoiluasi.
Vaikeudet ovat juurikin "kokeita" ja mitä korkeammalle kehittyneempi sielu, sen enemmän joutuu kärsimään, koska valitsee itse kärsimyksen tien, ennen syntymäänsä. Mitä kehittyneempi, sen enemmän kestää, ja sitä myötä kehittyy enemmän/nopeammin.
ap
Voitko vielä vastata yllä olevaan kysymykseeni ap? Kiitos!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 21:25"]
Olen välillä peloissani kuin pieni lapsi.Toivon, että enkelini olisi kanssani erityisesti nyt, kun olen mahdollisesti löytänyt oikean tien, mutta tiedän että edessä on raskas matka. Kunpa voisit välittää viestini.
[/quote] Pahoittelut jos olen hypännyt tämän välistä. Kysymyksiä on valtavasti, enkä aina löydä sivua johon olen merkannut mihin viimeksi olen jäänyt. Nyt alan toden teolla hyppimään, koska aikani ei mitenkään riitä jokaikiseen kysymykseen vastaamiseen- pakko hypätä sellaiset kysymykset yli joissa pyydetään ennustamaan tulevaisuutta, koska enkelit eivät varsinaisesti osaa ennustaa, näkevät vain joitakin asioita joita voi päätellä aurasta, sielun henkioppaalta/oppailta/enkeleistä jne.
Tämä ei ollut sinulle, vaan yleisesti. Mutta nyt kysymykseesi, annan enkelille puheenvuoron.
Älä pelkää. Tiesi on täysin oikea. Ymmärrän että pelkäät , koska tiesi poikkeaa jonkinverran ns. yleisesti hyväksytystä tiestä. Älä kuitenkaan lannistu, sillä syvältä sielustasi tulee oikea vastaus. Anna itsellesi mahdollisuus toteuttaa elämäntehtävääsi, älä kuuntele egon asettamia rajoituksia ja pelkoja. Ole rohkea.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 01:32"]
Mikä on tehtäväni maan päällä? Mikä on minun ja kaksoisliekkini yhteinen tehtävä maan päällä?
[/quote] Vain sinä voit tietää elämäntehtäväsi-sielussasi. Rukoile että se tulisi tietoisuuteesi. mieti mikä asia tuottaa sinulle hyvää mieltä, mitä oikeasti haluaisit tehdä/ei välttämättä sitä alaa jota olen opiskellut, vaan OIKEASTI. Ja mieti sitten keinoja päästä tavoitteisiisi.
Kaksoisliekkisi kanssa teidän on tarkoitus tukea ja opastaa toisianne tehtävässänne, asiat nivoutuvat yhteen ja valkenevat kun olette sopivalla kehitystasolla, ei aikaisemmin. Asiaa ei kannata stressata, koska sielun elämäntehtävä selviää jokaiselle sillä kehitystasolla, millä hän on valmis sen ymmärtämään. Teidän elämäntahtävänne liittyy eräänlaiseen auttamiseen.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 01:34"]
Loiko jumala oikeasti helvetin?
[/quote] Ei, vaan ihminen.
ap
Rukoilkaa Jeesusta, älkääkä keskittykö mihinkään enkeleihin. Se on eksytystä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 02:11"]
Minun on ikävä tätiäni. Hän kuoli yllättäin minulta. Saanko tietää mitään hänestä mitenkään, en toisaalta haluaisi sotkea järjestykseen - jos kielletään ed.menneisiin yhteyttä ottamaan. DILEMMA. jÄI Kaikki kesken.
[/quote] Tätisi sielulla on kaikki hyvin. Hän on onnellisempi nyt, kuin koskaan aiemmassa elämässään.
ap
Osaisiko enkelit vastata miksi rakas lemmikkini, sekarotuinen koira Riki joutui lähtemään jo kaksi vuotiaana taivaan kotiin ja voiko Riki nyt hyvin?
Kertokaa samalla että äiti rakastaa Rikiä edelleen ja ikävöi joka päivä, toivon myös että joskus tavattaisiin uudelleen.
Rakkaudella Rikin emäntä.
Voinko/uskallanko luottaa täysin omiin tunteisiin ja intuitioon?
Tuntuu että olen seisovassa vedessä ja mitään ei tapahdu.
Onko enkeleitä naispuolisina ja tykäävätkö ne pyllyseksistä?
kysytkö enkeleiltä, mikä tämän tumman miehen tarkoitus on elämässäni, miksi ja mistä hän ilmestyi,olemmeko sielunkumppaneita,vai tuttuje entisestä elämästä? olen joskus saanut viestin enkeliltä että hänen nimensä on Gabriel, onko suojelusenkelini joku edesmennyt sukulainen?
Up