Miksi eläkeläisten on pakko varata terveyskeskuksen, laboratorion ym. aikaisimmat aamuajat
Heillä olisi aikaa käydä keskipäivällä ja iltapäivällä. Minä en voi köydä kuin aamulla että ehdin töihin.
Kommentit (70)
Ei niitä aikaisia aikoja ole pakko ottaa vastaan , vaikka niitä tyrkyttävät.
Moniin kokeisiin pitää olla ravinnotta.
Koska suurin osa eläkeläisistä herää kukonlaulun aikaan eikä ole aamulla muuta tekemistä. Minä olen poikkeus, koska menen nukkumaan noihin aikoihin. M67
Moni haluaa aamuajan paaston takia. Ei ainoastaan eläkeläiset. Varaa se aika ajoissa niin saat vaikka klo 7
Labraan pitää eläkeläisenkin mennä heti aamusta jos näyte pitää ottaa aamulla.
Ja moni eläkeläinen herää jo aamuyöstä niin klo 8 on heille jo puolipäivä.
Moni myös kuvittelee että kaikkien verikokeisiin tarvitaan paasto. -> lisää kysyntää aamuajoille.
T ent ajanvaraaja
Joskus tympii, kun aamun labra-aikoja varaavat vanhukset, joilla ei edes ole paastokokeita tms tutkimuksia, jotka aamulla pitäisi ottaa. Ei niitä aamuaikoja kannata varalta varata, vaan oileasti lukea, vaatiiko se sinun tutkimuksesi paastoa. Iltapäivällä on labrassa aina runsaasti aikoja.
On sullekin ongelmat. Sen sijaan että olisit töissä haiset täällä. Mene töihin! Mettät on täynnä risua mitä poimia!
Käykö joku terveyskeskuksissa???? Itse käyn lääkärillä viiden vuoden välein uusimassa ajokortin.
Itse yritän hoitaa kaiken asioinnin ,myös kauppareissut aamuisin. Olen ajatellut, että olen sitten pois työssäkäyvien jaloista kun he hoitavat työpäivän jälkeen asioitaan. Ei sitten ole kai hyvä tämäkään...
Vierailija kirjoitti:
On sullekin ongelmat. Sen sijaan että olisit töissä haiset täällä. Mene töihin! Mettät on täynnä risua mitä poimia!
Työt alkaa yhdeksältä. Kiire tuli kun labrasta lähdin.
Miksi eivät varaisi? Ei eläkeläiset ole mitään alemman luokan kansaa, joiden pitäisi laittaa muiden etu joka paikansa oman hyvinvoinnin edelle. Ihan saman arvoisia ihmisiä kuin muutkin.
Syömättä ja pissaamatta pitää mennä.
Juuri varasin aamuajan klo 7, koska ennen verikokeita pitää olla ravinnotta vähintään 10 - 12 tuntia. Vaaditko siis, että eläkeläisikäisten vanhusten pitäisi odottaa edes vettä juomatta päivään ja iltapäivään asti, jotta sinä, nuori, pääsisit aamulla kokeisiin? P
Vanhukset ovat aamuvirkkuja. Käyvät nukkumaan varhain.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tympii, kun aamun labra-aikoja varaavat vanhukset, joilla ei edes ole paastokokeita tms tutkimuksia, jotka aamulla pitäisi ottaa. Ei niitä aamuaikoja kannata varalta varata, vaan oileasti lukea, vaatiiko se sinun tutkimuksesi paastoa. Iltapäivällä on labrassa aina runsaasti aikoja.
Mistä tiedät, keitä siellä aamulla on? Etenkään, jos et kerran itse saa aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Käykö joku terveyskeskuksissa???? Itse käyn lääkärillä viiden vuoden välein uusimassa ajokortin.
Ei, kukaan teistä käy terveyskeskuksissa, koskaan. Ei ihme, että korttiasi epäillään 5 vuoden välein. Useamminkin voisi.
Minä olen eläkeläinen enkä varaa aamuaikoja, ellei verikokeissa oteta paastoarvoja. Yritän myös siirtää annetut ajat aamu- tai iltapäivään.
Köydä......???? Opetteles ensin kirjoittamaan. Okei ? Esim mulla, joka olen saanut eläkettä JO täytetttyäni 15 v, nyt olen 50-v nainen, niin, mul on mm tyypin 2 diabetes, ja onhan mullakin eräs NS työ, ainoa päivä, mikä sopii mulle, on ke ja aamu. Ja kannattaa katsoa myöhempiä päiviä, eiköhän sieltä löydy sopivaa aamu aika. Ja muualtakin, kuin vain yhdestä paikasta. On siellä varmasti monta eri paikkaa, mistä valita. Mulle lähin on kaupungissa, alle 6:n km:n päässä. Tai on yks vielä lähempänä.....ja musta on typerää kysellä kaikkea roskaa siellä ! Esim asiakaan synt. päivää, vaikka se näkyy selkeästi esim kela-kortista. Ja jos kysytään joistakin sairauksista, mistä vi*****a mäkään tiiön niitä ? Siis muista, mitä mulla EI ole. Mikään laki ei velvoita ketään kysymään mitään.
Jotkut aikuiset tykkäävät että on iltapäivä ja ilta.